Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Моделите на Васил Михайлов - Vaskopf

<< < (2/8) > >>

pach:
Тук освен суперлативи , друго не може...
И представянето на новата му машина (която сигур "вече не е това което беше") е на мнооого високо ниво (снимки и коментари)...
Всъщност , така и трябва да бъде , когато става въпрос за Васко!!!

CaLLlo:
Като никога досега - малко баварки  :yes:

Най-баваркият локомотив бързоходният S3/6



















S3/6 има главно 4 разновидности, горе е показан първият вид с типичната аеродинамична остра кабина, при останалите варианти този елемент липсва.
Администрацията е ЖЖК, но съм го сложил за по-добро илюстриране на серията с отделните варианти.

------------------------------------------------------------------------------------------------
Вид---- 1) 2) 3) 4)Подсерия-----------    184    184    184-5    186Произвеждани----------------   1908 - 1918   1912 - 1913   1923 - 1931   1953 - 1956Броя------  71  18  52  30Сц. колооси-------------     1870     2000     1870     1870  Особеност--------------остра кабина

Реко от 185          Запазени----------------------     18 427, 18 478           18 45118 505, 18 508, 18 528     18 612 (18 520)------------------------------------------------------------------------------------------------

Всички локомотиви са произведени от баварската фирма MAFFEI, с изключение на последната партида строена 30-31 г. от фирмата HENSCHEL, по лиценз на MAFFEI. Както вече се разбира, производството е продължило 6 години след началото на 2-ра епоха, въпреки навлизащите отдавна и с всичка сила унифицирани (Einheits) серии. Това са били най-луксозните возила за времето си. Номерацията на двата вида 184 е малко непоследователна, понеже са произвеждани едновременно.

Следва втория вариант и това е старо производство на Liliput отпреди 25 години.
Моделът е на етап "чака пръскане", надписите са защитени с лепенки. Добавените екстри от собственика личат много добре, това са ония белите неща - пред свободната колоос, удължението навътре на изрязаната от производителя пещ, връзката между машината и тендера, както и дръжките за маневриста под буферите и т.н. и това са само нещата които се виждат. Когато един ден се пръсне, белите екстри няма да личат като сега. Този вариант на локомотива е с най-големите колела 2000 mm.










Дабъл:







Ето и третия вариант на една по-стара снимка:

Сaprycorn:

--- Цитат на: ivo link=topic=1164.msg16563#msg16563 date=1231250270 ---:) aз поемам ангажимента естествено Васко да е съгласен да снимам и покажа на всички BR45 машина правена изцяло плюс двигателя от Васко ... и мога да кажа, че се е справил по добре, от Liliput.

--- Край на цитат ---
Сравнението Vaskopf-Liliput e неудачно в случая. По-правилно е да сравняваме Vaskopf c фирми като Micro-Metakit (никак не пресилвам с това сравнение) :clapping:

toniemi:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=1164.msg16581#msg16581 date=1231256169 ---
--- Цитат на: ivo link=topic=1164.msg16563#msg16563 date=1231250270 ---:) aз поемам ангажимента естествено Васко да е съгласен да снимам и покажа на всички BR45 машина правена изцяло плюс двигателя от Васко ... и мога да кажа, че се е справил по добре, от Liliput.

--- Край на цитат ---
Сравнението Vaskopf-Liliput e неудачно в случая. По-правилно е да сравняваме Vaskopf c фирми като Micro-Metakit (никак не пресилвам с това сравнение) :clapping:

--- Край на цитат ---
Мисля че още малко умения и би постигнал качеството на мойте модели в БДЖ :party:


 :lol: :lol: :lol:

Adrian:
 :yahoo:
един е бог Васкони,
но на БДЖ е Тони! :dance1: < walk like an Egyption

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия