Наречи си го оптрон, че да не стават грешки.

Оптрона е херметически затворен и работи сам за себе си.Докато този елемент е отворен , и ако няма повърхност , в случая дъното на вагон , няма какво да отрази сигнала от излъчвателя обратно към приемника и съответно няма индикация.
Освен ,че трябва да намеря схемата , трябва и да я проверим , че не съм я правил , но пък ако стане (вероятност на 90%) , в последствие на нейна основа може да се реализират датчици "присъствие" за обратна връзка по трасетата - тоест ще имаме възможност да ни указва местоположенията на влаковете в даден момент.
Това последното като част от по-голям проект за централизирано управление чрез пулт ( като при Стоян) или хардуер към компютърните програми по въпроса.
Павка какво смяташ да правиш с това конрадско реле - как ще задвижваш бариерите?
Намеря ли време , ще намеря и схемата.Хубавото на тия неща (аксесуарите) е , че могат да се монтират и на по-късен етап.

Аз се обърках нещо. На Павел модула май е равнинен. После има снимка на три планински. Този с гарата също е равнинен. Ако няма преходен и някой е навит да размени планинско за равно чело, мога да направя преходния модул.
Това си е хубава идея - само още някой да прави модул...
