Автор Тема: :) За любителите на ПАРАТА ...  (Прочетена 381859 пъти)

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #285 -: 06 Януари 2011, 18:00:35 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1380.msg51873#msg51873 date=1294326575
Това сериозно ли ?  :fie:
Честен кръст! Колко кандърми дръпнах (и не само аз) на началствата да назначат за една седмица машината на редовни ПВ и ЛТВ в района - поне там има колкото щеш - ПВ за Плачковци, за Бяла, ЛТВ за Габрово и пр. къси дестинации за които не трябва междинно зареждане, даже и маневра в Триажна, ама не! Много скъпо щяло да излезе. Макар че експлоатационните разходи за парна машина са точно колкото на дизел, че и по-малко. Туй, че хората имат нужда от стаж като машинисти, а не като миячи, не се оказа достатъчен аргумент. Не знам......

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #286 -: 06 Януари 2011, 18:05:32 »
Аз съм в потрес! То бива, бива безхаберие - ама това минава всякакви граници.  :fie:

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #287 -: 06 Януари 2011, 18:05:45 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1380.msg51873#msg51873 date=1294326575
Това сериозно ли ?  :fie:

То от такива "сериозни работи" и "началници" БДЖ-то е на това дередже...  :bad:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #288 -: 10 Януари 2011, 16:22:58 »
От Railwaymodeling:

Цитат на: 44 134.5
Цитат на: KRAKOMOBILA
Доколкото знам 16.01 има проблем.
16.01 ще се пали идната седмица в депо Го за стаж на новоизкаралите курса. Машината е изправна. 609.76 е с изтекла ревизия на котела и изтичаща спирачна ревизия. 05.01 е с разглобено пароразпределение духащ салник и още няколко дребни кусура, но като цяло се води изправна. на 03.12 живот и здраве май месец може да и се чуе гласа, а за 15.215 Деянов е обещал на Боно тази година да се прави.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #289 -: 16 Януари 2011, 21:46:00 »
Кога е пройзведен последния парен локомотив?Много ми е любопитно :yes:.

Питането ми опира до SBB или по скоро BLS.Първите им ел.локота са 1910-1911г. Та на тоз фон си е живо състезание "тока срещу парата"  :haha:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #290 -: 16 Януари 2011, 23:07:13 »
Цитат на: liro4605 link=topic=1380.msg52527#msg52527 date=1295207160
Кога е пройзведен последния парен локомотив?Много ми е любопитно :yes:.

Питането ми опира до SBB или по скоро BLS.Първите им ел.локота са 1910-1911г. Та на тоз фон си е живо състезание "тока срещу парата"  :haha:

http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Lokomotiven_und_Triebwagen_der_SBB

гледай предпоследната колона, а преди това колона Ausgeliefert  ;D
« Последна редакция: 16 Януари 2011, 23:13:53 от CaLLlo »

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #291 -: 16 Януари 2011, 23:09:28 »
Ама той пита кога е произведен, а не кога е бракуван.  :hi:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #292 -: 16 Януари 2011, 23:30:18 »
Четвъртата колонка показва кога са произведени и предпоследната кога са бракувани. Обаче много любопитно, излиза че последният парен локомотив за SBB е произведен през 1933?

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #293 -: 16 Януари 2011, 23:39:04 »
На SBB незнам но на Brienz Rothorn Bahn последния локомотив е от 1996г  :swoon:

.Ако някой е гледал филмчетата от Best Riperr е видял за коя железница става въпрос.Та в тоз ред на мисли ми стана интересно кога е произведен и последния 1435мм парен за редовна експлоатация,не за атракциони.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #295 -: 16 Януари 2011, 23:59:21 »

Последният парен лок е произведен 1967 г. - 2978 C 5/6

http://www.wehratalbahn.de/Suedbadenbahn/SBB56/SBB56.htm

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #296 -: 17 Януари 2011, 00:02:13 »


Убавеца от 1996г - нов новиничък.

Въпроса ми беше не само в Швейцария,вобще по света кога е пройзведен последния парен за редовна експлоатация 1435мм

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #297 -: 17 Януари 2011, 00:19:12 »
За нормално междурелсие незнам. Но този за 750 мм е произведен 2008 година:
http://railwaymodeling.com/gallery/displayimage-14443.html

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #298 -: 22 Януари 2011, 03:07:27 »

Лиро, ето ти пак последния парен локомотив за SBB и на модел

                             C 5/6 2978 SBB Roco 43335



http://cgi.ebay.de/Roco-HO-43335-C-5-6-SBB-BR-2978-OVP-/220726837740

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #299 -: 31 Януари 2011, 13:27:49 »
Независимо, че въпросът е кога е произведена последната парна машина за SBB, мисля, че е интересно да знаете, че редовно серийно производство на парни машини за влакова служба имаше до 1996г в Китай, където и понастоящем има хиляди парни машини в редовна експлоатация по второстепенните линии. А безогневи маневрени парни машини са произвеждат и в момента, тъй като те нямат алтернатива за заводска маневра в изключително пожаро и взривоопасни обекти като химически, дървопреработващи и военни заводи, петролни и газови рафинерии и др.