Автор Тема: :) За любителите на ПАРАТА ...  (Прочетена 474073 пъти)

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4819
  • Рейтинг: 648
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #510 -: 09 Май 2011, 19:03:26 »
 :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #511 -: 09 Май 2011, 19:07:14 »
Емо - потвърждавам - чужденците са много доволни от представянето и на тройката и на петицата. Браво!  :)

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #512 -: 09 Май 2011, 19:38:51 »
 :hi: :hi: :hi: :clapping: :clapping: :clapping:
Kарамбола  а мисли ли се по въпроса за следваща машина в депо Горна Оряховица :give_heart: :give_heart:
« Последна редакция: 09 Май 2011, 20:33:55 от evrokoma »

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #513 -: 09 Май 2011, 20:11:42 »
 Tramway, забелязах те на средния цилиндър с твоите колеги на гара Ловеч, ама беше твърде зает и предпочетох да не ти досаждам.Шапка ви свалям за работата, която вършите!  :hi: Не бях виждал таков дзвер от хлапе и изглежда толкова впечатляващо, че разни сешоари и дизели са направо пълен сМех на фона на подобна машина.  :yes:

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4819
  • Рейтинг: 648
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #514 -: 09 Май 2011, 20:23:29 »
Цитат на: XRISTO link=topic=1380.msg59366#msg59366 date=1304961102
  о, че разни сешоари и дизели са направо пълен сМех на фона на подобна машина.  :yes:
Авеее...,ти за кои дизели шъ говориш така,А? :bb2: :bb2: :bb: :bb:

Я сам само с дизели по макета,неам ЧАЙНИЦИ :bb2: :bb2: :bb2:



 :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:


XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #515 -: 09 Май 2011, 20:37:46 »
Тони, няма майтап, виждал съм и людмилки и 55 - ци, както и от новите дезира, ама тоз мастодонт направо ми изглежда страхотно.А свирка на живо....свиркаше едно пронизително сопрано един  - два пъти и като наду свирката със все сила, народът направо подскочи по пероните.А колоосите са направо повече от впечатляващи на живо.Аз съм от височките, ама изправен до тях съм направо джудже, баси.Абе влюбих се наново със пълна сила във тези машини.Прав е  Tramway - друго си е 1:1!Ако бях Уорън Бъфет бих си направил една колекцийка без да се замисля.  :good:


Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5628
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #516 -: 10 Май 2011, 09:16:49 »
Емо, голяма работа сте! Успех и в бъдеще в нелеката задача по опазване, възстановяване и експлоатиране на историческия ни тягов подвижен състав. Успех и наслука!  :clapping: :clapping: :clapping:

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #517 -: 10 Май 2011, 10:58:20 »
Цитат на: evrokoma link=topic=1380.msg59363#msg59363 date=1304959131
:hi: :hi: :hi: :clapping: :clapping: :clapping:
Kарамбола  а мисли ли се по въпроса за следваща машина в депо Горна Оряховица :give_heart: :give_heart:
Мислим разбира се. Можехме да направим 36.10 за нула време и почти нула пари, ама ни я измъкнаха под носа. Сега на дневен ред са 15.17, 16.27 и парния багер №35, който освен като атракция е много необходим за зареждане на машините с въглища.
Цитат на: XRISTO link=topic=1380.msg59366#msg59366 date=1304961102
Tramway, забелязах те на средния цилиндър с твоите колеги на гара Ловеч, ама беше твърде зает и предпочетох да не ти досаждам.
Бях са наврял между краката на девойката да я попритегна, щото карантиите й нови и улягат. Ама що не изчака да изляза от там и да поговорим? Ако беше истинска жена щеше дълго да чакаш, ама туй място не е от най-удобните за дълъг престой.
« Последна редакция: 10 Май 2011, 11:05:01 от Tramway »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12388
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #518 -: 10 Май 2011, 11:15:12 »
Цитат на: Tramway link=topic=1380.msg59397#msg59397 date=1305014300
... и парния багер №35, който освен като атракция е много необходим за зареждане на машините с въглища.

 :swoon: :swoon: :swoon:
На това нещо дали може да ми намериш и дадеш (копие разбира се)чертежите????
Искам да го направя на модел!!!
Ако стане  - от мен ще имаш едно голямо черпене !!!!
 :hi: :drinks: :hi: :drinks: :hi: :drinks:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5628
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #519 -: 10 Май 2011, 11:16:07 »
Доколкото видях 16.27 е в Калояновец. Че става ли за възстановяване след години на припек и на практика никаква поддръжка (дали е консервирана на времето не знам)?

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #520 -: 10 Май 2011, 12:23:27 »
1. За багера нямаме нищичко освен нов резервен котел на склад в база Ас. За документация трябва да искаме съдействие от директора на депо Сф. Там в архива вероятно ще се намери нещо.

2. 16.27 вънкашно е поръждясала, но котелът, парната машина и движението са консервирани. Машината е от заводски ремонт, котелните тръби са чисто нови (през дупките на откраднатите баланси са виждат - сини, лъщят), паралели, кръстоглави, лагери - нови и дебело гресирани. Движението е с двуделни регулируеми лагери, а не с характерните за серията втулки, което предполага много по-спокоен ход без блъскане и удари, и много по-лесна поддръжка. Освен туй машината е изпъната, не е блъскана, кривена и изнасилвана като проститутка в продължение на 2 години след заводския ремонт, какъвто е случая с 16.01.

3. Инж. Георги Стайковски от Троян любезно ми предостави неговите дописки до местни медии за пътуването на 03.12:

http://www.optitroyan.net/?p=2880

http://lovechtoday.eu/print.php?type=N&item_id=6780

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12388
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #521 -: 10 Май 2011, 12:55:53 »
Цитат на: Tramway link=topic=1380.msg59404#msg59404 date=1305019407
1. За багера нямаме нищичко освен нов резервен котел на склад в база Ас. За документация трябва да искаме съдействие от директора на депо Сф. Там в архива вероятно ще се намери нещо.

2. 16.27 вънкашно е поръждясала, но котелът, парната машина и движението са консервирани. Машината е от заводски ремонт, котелните тръби са чисто нови (през дупките на откраднатите баланси са виждат - сини, лъщят), паралели, кръстоглави, лагери - нови и дебело гресирани. Движението е с двуделни регулируеми лагери, а не с характерните за серията втулки, което предполага много по-спокоен ход без блъскане и удари, и много по-лесна поддръжка. Освен туй машината е изпъната, не е блъскана, кривена и изнасилвана като проститутка в продължение на 2 години след заводския ремонт, какъвто е случая с 16.01.

3. Инж. Георги Стайковски от Троян любезно ми предостави неговите дописки до местни медии за пътуването на 03.12:

http://www.optitroyan.net/?p=2880

http://lovechtoday.eu/print.php?type=N&item_id=6780

Браво на Троянци - тизи път статията е много добре написана и справките са на ниво...ама въобще веднага си личи как някой не преписва от мрежата ами осмисля първо това за което ще пише!!!Смятам да ги прехвърля тук в нашия форум, защото са много добре написани и кратки, но пределно ясни.


а за чертежите - ще чакам, все от някъде може да изскочат (от депото де...)
 :hi:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5628
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #522 -: 10 Май 2011, 14:20:58 »
Ето я и 16.27 от "плът и кръв":



Дано наистина я видим в скоро време в движение!

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #523 -: 10 Май 2011, 16:32:13 »
Смятай че като я почнем след 3 месеца е тръгнала. И без туй в края на годината 16.01 спира за епруветка и тръби. На цена, по-ниска от стойността само на димогарните тръби, ще имаме чисто нова машина. Всичко липсващо - баланси, инжектори, дребна арматура - го имаме в изобилие. Предстои усилена кандърма в дирекцията.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5628
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #524 -: 10 Май 2011, 16:42:28 »
Сигурен ли си, че е толкова добро състоянието на машината? Да не забравяме 14.25 - уж на сухо държана, уж след заводски ремонт, пък се оказа мизерабъл отвсякъде, а тази 30 и кусур години я вали дъжда и я пече слънцето...