Ние не можем да се справим с технология от преди 80 години, която се ремонтира само с клещи, ти за нови локомотиви говориш...
Новите локомотиви наистина са инвестиция, не са като масовия автомобил, караш докато се скапе и хвърляш.
Аз искам да работя не на нов локомотив, а на здрав такъв, който си има всичко и му работи, на пътниците пък им е все едно, важното е влакът да върви. Голяма работа, че е нов, ако се движи в насипно състояние. Дизеловите мотриси са само на 7 години, но половината са умрели, останалите са на изкуствено дишане, а две се запалиха, електрическите са само на 5 години, а се движат на честна дума и в негодно състояние.
А злополучните маслени кондензатори, които палят най-често електрическите локомотиви струват 200 лв за целия локомотив.