Автор Тема: Железопътни катастрофи и изцепки  (Прочетена 531545 пъти)

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1818
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #345 -: 27 Септември 2013, 15:20:56 »
Цитат на: Vlado link=topic=1410.msg91429#msg91429 date=1380282641
В бр. 17 на вестник "Железничар" има интересна статия-анализ за влаковата катастрофа в Испания при град Сантяго де Компостела:

http://www.mtitc.government.bg/upload/docs/2013_17.pdf

п.п. Всеки следващ брой на вестника "затрива" предишния затова, който иска да си го запази, е хубаво да го запише на личния си компютър.
По телевизия Дискавъри има поредица "Самолетни катастрофи". Когато е видимо ясно, че е пилотска грешка, разследващите казват, че никога грешката не е само една и на един човек. Винаги има процедури, който би трябвало да предпазят от инциденти. Тук хвърлят вината само на машиниста, но може би вина има и служители в самата железница.

vesko76

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 111
  • Рейтинг: 48
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #346 -: 30 Септември 2013, 08:56:03 »
в края на 80-те години имаше челен удар между изолиран локомотив и товарен влак в междугарието Добрич-Дончево.И двата серия 07. Машиниста на изолирания локомотив тръгва от Добрич при затворен изход и срязва  стрелка.
« Последна редакция: 02 Октомври 2013, 11:20:38 от vesko76 »

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 538
  • Рейтинг: 166
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #348 -: 03 Октомври 2013, 09:05:15 »
Вижте тук.

Влакът 8637 Пловдив Варна делайрира.

http://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/byrziiat-vlak-ot-plovdiv-za-varna-derajlira-5995127

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6731
  • Рейтинг: 1098
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #349 -: 03 Октомври 2013, 09:18:18 »


К'ва е таз теснолинейка , бат Боре ??

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6731
  • Рейтинг: 1098
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #350 -: 03 Октомври 2013, 09:21:39 »

а за метрото никой не казва ?Ч!
« Последна редакция: 03 Октомври 2013, 09:28:57 от Adrian »

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 538
  • Рейтинг: 166
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #351 -: 03 Октомври 2013, 12:56:18 »
Бат` Адри!


Мчи тя шъ да е некаква си фуста, дет не е виждала влак и е шибнала първата машина дет и е в кАмпютОра. :swoon:

Може и Жентълмен да йе... :blink:

Но по случая има развитие , до сега три различни информации излезнаа, все различни...

Ще требе да си потраем...

Последното беше, че стрелките били ффключени наобратно - това по националното радиоо... :sarcastic:

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6731
  • Рейтинг: 1098
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #352 -: 03 Октомври 2013, 13:06:43 »
ако не се лъчжа , пак там 2008 дерайлира лок на БЖК - на английската стрелка - казаха ,че талигата на 42-та била по-дълга и правела проблем

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1026
  • Рейтинг: 273
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #353 -: 03 Октомври 2013, 13:25:48 »
Тази английска стрелка отдавна я няма.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6731
  • Рейтинг: 1098
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #354 -: 03 Октомври 2013, 13:37:34 »
баси - беше ми любимата стрелка !!

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6731
  • Рейтинг: 1098
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #355 -: 08 Октомври 2013, 10:03:43 »
Цитат на: Boris 2-12-4 link=topic=3179.msg91576#msg91576 date=1380780315
Вижте тук.

Влакът 8637 Пловдив Варна делайрира.

http://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/byrziiat-vlak-ot-plovdiv-za-varna-derajlira-5995127

ОТ ДП 'НК ЖИ' НР.207 ДАТА 07.10.2013
Т Р Е В О Ж Е Н    Б Ю Л Е Т И Н
... ОСНОВНА ПРИЧИНА ЗА ДОПУСНАТОТО ПРОИЗШЕСТВИЕ :
ДЕЖУРНИЯ ПОСТОВИ СТРЕЛОЧНИК НА ПОСТ 2 , КОЙТО НЕ Е ЗАКЛЮЧИЛ
СТРЕЛКИ НР.5 И 9 С РЪЧНИ СТРЕЛКОВИ ЗАКЛЮЧАЛКИ ТИП 'КУКА - БОЛТ'.....

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #357 -: 25 Октомври 2013, 19:18:05 »
То това нищо не е - за три дни изгоряха три машини - 45 190, 45 166 и тази 06 043.

urko

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #358 -: 25 Октомври 2013, 19:28:02 »
Без инвестиции в нови локомотиви, те с тези темпове, няма да останат читави до нова година... :(

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1026
  • Рейтинг: 273
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #359 -: 25 Октомври 2013, 19:46:15 »
Ние не можем да се справим с технология от преди 80 години, която се ремонтира само с клещи, ти за нови локомотиви говориш...
Новите локомотиви наистина са инвестиция, не са като масовия автомобил, караш докато се скапе и хвърляш.

Аз искам да работя не на нов локомотив, а на здрав такъв, който си има всичко и му работи, на пътниците пък им е все едно, важното е влакът да върви. Голяма работа, че е нов, ако се движи в насипно състояние. Дизеловите мотриси са само на 7 години, но половината са умрели, останалите са на изкуствено дишане, а две се запалиха, електрическите са само на 5 години, а се движат на честна дума и в негодно състояние.

А злополучните маслени кондензатори, които палят най-често електрическите локомотиви струват 200 лв за целия локомотив.