Автор Тема: Железопътни катастрофи и изцепки  (Прочетена 497824 пъти)

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #420 -: 16 Юли 2014, 13:28:15 »
Напротив, pach, ти нищо не разбираш... Търсиш фасадата и у нас! Ако беше прочел написаното докрай, можеше и да ти светне нещо, ама дали?
По отношение на нашата бърза помощ - оставям на теб това, като специалист по всичко и разбирач, щом точно тя най-вече те вълнува /явно за теб е водещото вървенето по последствията, а не ликвидиране на причините/. Но май нашият проблем е от такива като тебе - тия, дето всичко знаят, но на практика нищо не правят... Само шум по форумите... Само мога да ти подхвърля началото на твоя анализ: "Българският слон - по-малък брат на съветския"...

Тъй като все пак темата е за катастрофите, и най-вече за нашата, та и нова информация... Работата се излиза май типично нашенска...

http://clubz.bg/6007-kriqt_istinata_za_derajliraliq_vlak_mashinistite_ne_sa_samoubijci

И една вътрешна информация от "великите ремонти, модернизации и обновявания" на БДЖ... Съседен участък...



Само не разбирам за какви бленувани 160 км/ч става въпрос, за какви европейски стандарти....  :angry:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #421 -: 16 Юли 2014, 14:07:57 »
Както и да ми изопачавш думите, не съм твърдял нищо за българския и съветския слон!?!!
Твърдя че нямаме право да се смеем на съветския слон, защото ние дори и мишка си нямаме!
Всички вдянаха, само ти премина на лични нападки... :fool: :stop:

Венци само арогатно ти поведение не е достатъчно да ти позволява да даваш оценки наляво и надясно.
Това обаче не е пътя за повечето хора и е твърде късно да го проумееш, че в един спор няма място за личностни оценки,
а само факти. Така и не ми показа де е нашата "лъжлива" фасада, която ти позволява да се присмиваш на другите?!?!

Може би за това се въртиш около определена група  като куче около салам - белким чуеш
какви са, кои са и за какво си говорят. Там обаче се събираме само положително настроени
приятели и дори тези дето не те познават вече знаят за какво става въпрос.
За теб това ще си остане една недочута история с послеслов във форумите!

Справката можеш да си я направиш в галериите от модулната среща в музея, дето уж модулите не те интересуваха..
Даже на видеото са те заснели как слухтиш около тях, но никой не те включва в разговора.
Докато си толкова черноглед и на всички опонент няма и да те включат...приятелю!

Същото е и за катастрофата тук или в москва. Ти си разбира се най-големият професионалист и разбирач тук
 и вече никой няма  сили и най-вече желание да спори с теб. Направо да те направят директор на БДЖ (то си е като ВМП)
 и да оправиш тази кочина!!! Иначе тези спорове с разбирача-професионалист тук са излишно хабене на ума ти!!!
 :yes: :hi:

ПП. А в свободното време вземи ако не да оправиш бърза помощ в София, поне една бутафорна снимка за нея да щракнеш,
 която  да покажем на света, за да му се смееем колко лъжлива им е организацията за спешната помощ.
 Ей така да разберет всички за теб, да им покажеш как се правят истински нещата и колко са некадърни всички останали!
 :hi:


pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1817
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #422 -: 16 Юли 2014, 14:23:59 »
Отклонявате се от темата!  :diablo:

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #423 -: 16 Юли 2014, 22:33:41 »
Off-Topic:
Разбира се че може да се присмиваме на съветския съюз, даже е силно препоръчително! От "топ 3" на държавите (то едното не е и държава точно де) причинили най-големите злини на България, СеСеСеРе е единствената, към която първо ме избива на смях, а чак после се досещам че всъщност И ги мразя  :haha:

Постът не е по темата!
« Последна редакция: 17 Юли 2014, 08:35:57 от pavel75 »

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #424 -: 17 Юли 2014, 00:08:50 »
Off-Topic:
Цитат на: Best Ripper link=topic=1410.msg95755#msg95755 date=1405497529
......Москва отдавна мина 20 млн. жители! ......

За протокола ще вметна, че според преброяването от 2010 г. беше ок 11,5 мил.  :good:

Постът не е  по темата!
« Последна редакция: 17 Юли 2014, 08:36:25 от pavel75 »

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #426 -: 17 Юли 2014, 13:25:08 »
Тази версия изобщо не звучи достоверно. Вместо да изяснява нещата, поражда още повече въпроси.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #427 -: 17 Юли 2014, 14:12:17 »
Поражда въпроси които вече някои ги зададоха:

Умишлено се крие истината за дерайлиралия в събота влак София - Варна, а машинистите не са виновни.
Това заяви  бившият председател на парламентарната комисия по транспорт и бивш шеф на БДЖ Йордан Мирчев.


Цитат

Как е реализиран проектът за гаровата централизация в Калояновец?
Защо влакът е приет в отклонение при входната гърловина на гарата, а не по главния път?
Можело е да бъде отклонен на изхода.
Това практика ли е или моментно решение на дежурния ръководител движение на гарата?

ПРи такова моментно решение на дежурния какво би се получило?

Тогава предупредителния май би светил (указвал) -  "На следващия светофор - до 100 км/ч."
а входния съответно показанията ще са - "На този светофор - до 100 км/ч "

Но ако по време на преминаването на  влака между двата светофора се превключи стрелката
в отклонение, тогава входния вече е възможно да показва - "На този светофор - до 40 км/ч"
и разбира се машинистите ще са изненадани от това и не биха могли за оставащото разстояние
да намалят скоростта до нужната за преминаване в отклонение.

Ако е този род грешка на гаровия персонал всички без дори да се наговарят
предварително ще твърдят, че не е така щото последствията ще са за тях.

Ама не само без работа да останат, ами и под съд да отидат.

Никога няма да си признаят сами, ако те са виновните.

Човека си отиде и не може да се защити, а и те са повече дори като бройка говорещи своята версия...

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1817
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #428 -: 17 Юли 2014, 14:40:14 »
Тия централизации позволяват ли след като влака е преминал през предупредителния светофор, да може да се смени нареденият маршрут?
Ако това е възможно, то това е предпоставка и за бъдещи катастрофи.

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1355
  • Рейтинг: 211
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #429 -: 17 Юли 2014, 15:43:25 »
Споеред мен, не би трябвало, но да не забравяме, че скоро е имло ремонт, което не е гаранция за изправноста на О.Т. . Принципно ако има повреда в свелините О.Т. преминава в забранителен режим. Тоест ПС-то ще свети жълно, а  входния червено. Тогава се чака,  поканителен сигнал на входния, който е лунно бяла мигаща светлина(каквото и да ознчава луннобяло!) След инструкции от гарата се влиза в посочения коловоз с 25 км до следващ светофор. Другият вариянт на входния сигнал е 3 жълти светлини, което означава, повредена заетост на коловозие. Според, мен няма [*цензурирано*], който да иска да се обърне с влак, също така никой от двама опитни машинисти да не се осъмни в показанията на ПС-то. Още повече, че всеки машинисти знаят до болка състоянието на железницата. От журналистите чухм най-различни, неща повечето неверни. Всички обвиняват машинистите но, никой не си зададе въпроса, кой реди трсето, кой решава къде ,защо и с колко трябва да има намление. Кой орган сертифицира и стандартизира трасетата и сигнализацията. След ремонта, всичко ли е било изправно? Възможно е след, като влакът е преминал ПС- да е променен маршрута и сигнала.  Там, точно не знам, дали се комнадва  с диспечерска центарлизация  или се реди от гарата. Това, никой журналист не провери.   Нищо не казаха за  техническа експертиза на подвижният състав.           

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1817
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #430 -: 17 Юли 2014, 15:54:50 »
Ти пък чакаш журналистите да свършат нещо. За тях е важно заглавието на новината да е гръмко и самата новина да е украсена достатъчно.
Това, което казваш за светофорите е така, но твърденията на машиниста са други. Предупредителният е за максимална скорост, а входния за отклонение.
Ако приемем, че той казва истината то тогава или в инсталацията има проблем, или някой е сменял показанията докато влака е бил между двата светофора, което вече е важно дали технически е възможно да се направи. Би трябвало да има някаква блокировка.

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1355
  • Рейтинг: 211
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #431 -: 17 Юли 2014, 16:08:15 »
По време на моя скромен опит се е случвало обратното. След преминаване на ПС, което свети жълто,  входния да го променят от вход в отклонения на зелено. Защо да не е възможно и обратното?

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #432 -: 17 Юли 2014, 16:10:15 »
Долкото разбрах при МРЦ (ако такава е на Калояновец) има времезадръжка от 3 мин.
при които не може да се променя вече нареден маршрут.
ПРи скорост на влака около 100-те км, разстоянието между двата светофора
се преминава за доста по-кратко време и такова превключване на вече нареден маршут
не би било възможно за краткото време - тоест влака би отменал и входния светофор, без да има осъществена промяна.
Но всичко това е при условие, че инсталацията е коректна, стандартна и правилно работеща.

Въпросителните нарастват....

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1817
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #433 -: 17 Юли 2014, 16:13:36 »
Цитат на: jopeto link=topic=1410.msg95771#msg95771 date=1405602495
По време на моя скромен опит се е случвало обратното. След преминаване на ПС, което свети жълто,  входния да го променят от вход в отклонения на зелено. Защо да не е възможно и обратното?

Тогава това е много страшно и се обезмисля предупредителния сигнал, щом не може да си сигурен в него.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #434 -: 17 Юли 2014, 16:59:10 »


Във всеки случай оттук>нататък работата на машинистите вече няма да е същата :(

Бих искал да чуя и мнението на Лиро/Миро