Автор Тема: Железопътни катастрофи и изцепки  (Прочетена 430106 пъти)

svetljjjo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #915 -: 26 Януари 2018, 16:34:16 »
Аз още едно питане имам свързано с тоя булмаркет
Според изнесена информация в сайта бивол
собственици на тоя булмаркет са същите офшорни фирми които държът и банско и лифтовете и пистите в пирин
за които хората протестират .
Та пак според тоя сайт бивол а аз съм склонен да им вярвам
зад всички тея офшорки така наречени като реален собственик е некъв грък живеещ в кипър гол и бос като сифийски гащтник
а се води че е най крупния инвеститор в България с инвестиций за над 1,3 милярда
естествено тоя човечец като го питали за фирмите му и инвестицийте гледал като теле в железница и като индиянец пишешта машина
Гледам че тук във форума има симпатизанти на булмаркет може да са по запознати с тая фирма та въпроса ми е има ли
истина в изнесените разкрития от бивол някой от вас познава ли собственици ?!?

bazitov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 295
  • Рейтинг: 93
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #916 -: 26 Януари 2018, 17:21:05 »
такт таккттт такт такт трактат...
ей така си трака влака :)

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #917 -: 26 Януари 2018, 17:38:34 »
Злополучният 8640 от днес , минути след произшествието:
Счупен пантограф
вагони 5 редовни от Ст. Загора и още 4 от 494. Запуши гърловината и в гарата нищо не можеше да влезе , нито да излезе. 8601 ни чакаше на Казичене. :)
Отделно в гарата имаше товарачка , която така и не излезе.

 мястото на снимката са изходните стрелки на Елин Пелин. Т.е. влакът потегли от гарата и пантографът се счупи на излизане



bazitov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 295
  • Рейтинг: 93
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #918 -: 26 Януари 2018, 17:41:16 »
Така и така съм започнал да коментирам в темата.

Защо не се ползва предния пантограф изглежда здрав, но пък каточели точно се разклонява контактната мрежа?

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1814
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #919 -: 26 Януари 2018, 17:45:46 »
Цитат на: bazitov link=topic=1410.msg110500#msg110500 date=1516981276
Така и така съм започнал да коментирам в темата.

Защо не се ползва предния пантограф изглежда здрав, но пък каточели точно се разклонява контактната мрежа?

Може би се страхуват, че счупения може да направи волтова дъга.

VladoC

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 68
  • Рейтинг: 43
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #920 -: 26 Януари 2018, 17:59:10 »
В това състояние на счупения пантограф, локомотивът не може да се движи защото остатъците от пантографа не са обезопасени.
За да продължи движението, трябва де се изключи и заземи контактната мрежа, машинистите да се качат на покрива на локомотива и да обезопасят (привържат) пантографа.
След подаване на напрежение по контактната мрежа, влакът може да продължи движението.
За изпълнение на тези операции е необходимо технологично време, което може да продължи повече от 60 минути, в зависимост от повредите по пантографа.

VladoC

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 68
  • Рейтинг: 43
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #921 -: 26 Януари 2018, 18:59:36 »
За Хитрино...
Чисто човешки съм на страната на машинистите, но прочетете това, особено констатациите на 27 и 28 страница:

https://www.mtitc.government.bg/sites/default/files/od_tezhko_zhp_proizshestvie_v_hitrino.pdf

А писаното от разни биволи и .... просто го пропускам.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6713
  • Рейтинг: 1088
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #922 -: 27 Януари 2018, 11:08:59 »


Как се допускат толкова груби грешки ??? ...можеби са мислели ,че няма да бъдат отбивани

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #923 -: 27 Януари 2018, 12:15:49 »
Не случайно за случаят Хитрино го наричат "спящият влак" - вие се сетете защо.

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4800
  • Рейтинг: 644
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #924 -: 01 Март 2018, 18:11:56 »
http://dnes.dir.bg/news/tovaren-vlak-vakarel-mashinist-26928496?nt=10


Машинист предотврати голяма трагедия край София

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4800
  • Рейтинг: 644
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #925 -: 01 Март 2018, 18:20:20 »
http://dnes.dir.bg/news/vlak-blokiran-sofiaburgas-26928427?nt=10

Блокирани са пътници във влака София-Бургас

svetljjjo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #926 -: 01 Март 2018, 21:18:43 »
Тея пантографи много взеха да се трошат баси
много им пък крехко железцето
или са китайски правени от бамбукови стърготини  :lol:

добре че не са били на близо братята роми
докато 3 часа не е имало ток да са свалили жицата от 10 дерека  :haha:
« Последна редакция: 01 Март 2018, 21:20:35 от svetljjjo »

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 536
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #927 -: 12 Март 2018, 13:42:44 »
В 10.30 ч., днес, в междугарието Пловдив разпределителна изток – Крумово, подбивна машина, преминаваща транзит по път 2 в посока Димитровград, удря служител на ДП НКЖИ. Загиналият е изпълнявал служебните си задължения във връзка с извършвания текущ ремонт на стрелки по път 1 в участъка.   Извършва се разследване от специализираните органи и ДП НКЖИ, съобщиха от компанията. Движението на влаковете в междугарието е преустановено. По тази причина престояват два бързи и един пътнически влак. Това са бързият влак № 1621 София - Свиленград, който престоява в Пловдив, бързият влак № 8610 Бургас - София, който престоява в Катуница и пътническият влак № 10142 Свиленград - Пловдив, който престоява в гара Крумово.  Отменени са пътническите влакове № 19213/19214 Пловдив - Асеновград - Пловдив и № 18204/19205 Пловдив - Пещера - Пловдив. За пътниците от тези влакове е осигурен превоз с автобуси. ДП НКЖИ изразява искрените си съболезнования към близките на загиналия.

Прочети още : https://www.actualno.com/crime/pri-jp-incident-mejdu-plovdiv-i-krumovo-zagina-slujitel-na-nkji-news_664090.html
© Actualno.com

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #928 -: 08 Април 2018, 23:11:36 »
Влак без локомотив измина 12 км на заден ход

dir.bg

Двадесет и два претъпкани с пътници вагона от влакова композиция, от която се отделил локомотивът, изминали на заден ход 12 километра в Индия.

След това композицията била спряна, оповести индийското министерство на железопътния транспорт, цитирано от Франс прес.

"Нещо ужасно можеше да се случи, но този риск бе предотвратен от бдителния персонал - заяви говорител на държавната железопътна компания. - Всички в министерството на железопътния транспорт са шокирани." Говорителят уточни, че няма ранени пътници.

Вагоните, в които имало около 1000 пътници, изминали на заден ход 12 километра, преди да бъдат спрени с помощта на каменни блокове, поставени върху релсите.

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2416
  • Рейтинг: 1028
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #929 -: 09 Април 2018, 08:01:26 »
Гл.... на търкалета. В Индия не може да има 22 вагона с 1000 пътника! Дори и да има, те няма да са "претъпкани".