Автор Тема: Пътуване до Виена и цурюк  (Прочетена 16685 пъти)

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Пътуване до Виена и цурюк
« -: 14 Май 2009, 17:27:45 »
От както през 2004 посетих за първи пат тоя град, си останах с отворена уста и от тогава с повод и без повод гледам да мина или отида до там. Че града е качествен си личи и от последното проучване, според което този град е най-добрия за живеене в целия свят, като надминава дори Цюрих. Града вероятно повечето от вас го познават вече достатъчно добре, но едва ли сте обърнали внимание на околните села в които "по-нормалните" виенчани си прекарват живота в спокойствие и уют и ежедневно пътуват до големия град. За австриеца къщата е икона за която той дава мило и драго. Затова и техните къщи са като кукленски пак нашите са направени с каквото и от къдто сме могли да откраднем или да вземем за без пари. За разлика от София обаче, там "провинциалистите" не са нежелани, а предвид невероятната(за нашите виждания) инфраструктура, изобилието и точността на обществения транспорт(автобуси, трамваи, градски и крайградски влакове), пътуването до всяка точка в любимата ми Австрия не е никакъв проблем. Винаги съм казвал и пак ще го кажа: България ще се оправи тогава когато Виена ни стане столица. И тъй като знам че това никога няма да стане, затова България никога няма да бъде подредена, нормална и спокойна държава за живеене, въпреки всички природни красоти с които ни е благословил Създателя!
И така, още преди всяко тръгване винаги си правя план за движение, места за посещение и въобще как да си прекараме най-ползотворно и приятно времето там. Интересен факт е че всички планировки, за пристигане отпътуване времепътуване,  там, в Германия, и останалите стари страни членки на ЕС се сбъдват с удивителна точност, въпреки периодичните задръствания, въпреки че са правени на око от мен и поне 1седмица предваретелно. С минаването на румънско-унгарската граница и насам всички планове и веремепътувания биват разбивани на пух и прах и винаги гледаме да пристигнем живи и здрави, пък кога?- когато тогава!
Та при правенето на плановете решихме че трябва да посетим Виенския музей на техниката, и докато се ровех видях че той има шефство с жп музея в Щрасхов(близо до Виена). След кратка справка се оказа че сутринта преди да посетим музея има исторически влак който тръгва от Сюдбанхоф. Веднага беше решено че това няма да бъде пропуснато. И така селед като на станахме рано сутринта, снимах пътьом лубимия ми влак от Братислава за Виена http://www.eltatech.com/upload/Wien_May_2009/vclp/vclp0001.mov, и след 15-20мин шофиране по празните улици и  магистрали(все пак е неделя), се озовавам на платения паркинг на гарата. До сега не бях ходил там и ми трябваше малко време да се ориентирам, но това не е болен въпрос, защото Виена е последното место на което човек би могъл да се загуби. Всичко е направено с мисъл  и изобилието от указателни знаци прави невъзможно загубването дори и за последния [*цензурирано*].
И така влизам в гарата, обаче който е ходил, знае че тази гара е Г образна, като  има и транзитни коловози. Повече за коловозното развитие може да видите тук:
http://wikimapia.org/#lat=48.185331&lon=16.3795745&z=17&l=0&m=a&v=2
След като огледах за заминаващите влакове видях един от влаковете означен със SZ, и веднага реших че това е сондер цуг, на 19-ти коловоз, и тичайки на там( че оставаха няколко минути до 8:30) по ескалаторите взе да ми просветлява че това май си беше влак на словашките железници, което мигновенно ме доведе до паника, че ще изтървем влака. Излизайки на етажа на глухите коловози мервам през стъклените стени нещо странно за австрийските гари. Или по-точно нещо което е необичайно. Става въпрос за тази дясната синята мотриса(таланта е обичаен там ;D)

Не беше нужно много мислене за да схвана че това е въпросния влак. След няколко крачки виждам и пушека от локомотива на чело. РАЗГЕЛЕ!
От тук нататък нещата вече са спокойни. Хората са се качили и чакат отпътуването на специалния влак.


Тук жената ни снима двамата със синчагата за спомен пред паравоза.

Интересното е че машината е по-скоро пощенска(в задния край има специално отделение което се вижда и от снимките), от колкото за пътническо движение, но си е парна все пак. Зад нея имаше един 2050 за помощен, а най-накрая седеш мотрисата също със запален двигател. Вероятно ще има някакви смени по време на пътуването, но аз няма да мога да ги видя, тъй като предстои посещението в музея и няма да имам време да пътувам с този влак.
Ето и снимки от влака(основно машините), като започвам с парната машина












Интересно решение за монтаж на смазочната помпа



Малко видео от машините
http://www.eltatech.com/upload/Wien_May_2009/vclp/vclp0002.mov

Влака е готов а сигнала е даден предупредителен преди тръгване



Самото потегляне е тука http://www.eltatech.com/upload/Wien_May_2009/vclp/vclp0003.mov

И така влака замина, запълнен на около 80%, като открива пред мен съседните коловози и ми дава възможност да се запозная с останалото съдържание на гарата

Мервам влак на РКР теглен от един 1014. Влака е международен и се чудя какво прави на тази гара след като Вестбанхов е международната гарана Виена. Миг по-късно се сещам за това че в момента въпросната гара е в доста голям ремонт и най-вероятно е затворена и затова влака е пристигнал на Сюдбанхоф.


Изключвайки този влак на където и да се обърнеш нищо друго освен таланти













От където и да го погледнеш все красота и изящество, не мислите ли?



Аз обаче оставам доволен понеже знам че ме чака точно една такава четворна комопозиция с емблемата на Бюргенланд, и регистрация във Виенер нойщат.
Връщаме се обратно в гарата




Виждам лубимите закусвални на жена ми


Не знам дали имате идея какви вкусотии има вътре. Все пак Виена се слави със сладкарството си нали?
Докато се шматкам със сина ми из гарата виждам ето тази пиковщина целяща реклама на пътуванията до Полша


Излизам пред гарата и какво да видя, невероятно тъпото решение на софиската гара да мъкнеш багажите няколко стотин метра е сведено до някакви си 8-10м и при това без да се налага да слизаш, да се катериш и да се блъскаш докато стигнеш зевтната трамвайна спирка



Ползването на велосипед във Виена се възприема като въпрос на култура, а тук как се възприема(ще подскажа-като самоубийство)


Интересно решение е спирката на трамвая да се ползва и от автобуси(работещи или на метан или на биогаз добиван от... отпадъчни води и други отпадъци), спестява място и е много удобно за пасажерите.



Чакайки на светофара на път към Белведере(сина ми не беше ходил там) правя последните снимки на гарата от източната страна



Изобилието от велосипеди говори достатъчно добре, колко изостанали са австрийците спрямо 120% моторизираните българи ;D

Хващам един стар трамвай, който се оказва че е от трамвайния музей и се наема за обиколки по този прекрасен град




Както се вижда от следващата снимка, не всички трамвай във Виена са нови, но дори и старите трамваи се поддържат в перфектно състояние. Сравнение с нашите трамваи не ми се прави.


Кръстовището което дели Белведере от Сюдбанхоф



И "паметна" снимка на фамилията от самия дворец



Тъй като е време за музея се отправяме на там. Докато се придвижваме на там виждам ето това трамвайно депо, и по-точно това е банята на депото. Депото ще го видим по-нататък.


Чисто боядисано, подредено досущ като в нашите трамвайни депа ;D

Следва продължение....
« Последна редакция: 19 Май 2009, 09:19:13 от lubomir »

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #1 -: 14 Май 2009, 21:57:39 »
Моля,който има пищол ,да дойде и да ме гръмне право в десятката :suicide: :suicide:
Нямам думи.... :thank_you:

Maktub

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #2 -: 14 Май 2009, 22:44:42 »
Страхотен пътепис!  :clapping:  :hi:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #3 -: 15 Май 2009, 08:42:02 »
УЕИШЩКСДАОЖГТНВМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Без коментар!!! :(

Благодаря за разходката и красотите!!!
 :good:

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #4 -: 15 Май 2009, 18:08:50 »
II-ра част
И тъй пътуваме ний към музея който е в дъното на улицата в ляво(съгласно всички видове карти с които разполагам)



Както виждате цари пълно спокойствие, никой не бърза, изобщо ден за почивка. След като стигаме музея, се оказва че входа ще да е от другата страна и се налага да го позаобиколим малко. И стигайки входа чувам някви камбани някви звуци, и аз почти шепнейке споделям на половинката че това вероятно е някоя катедрала наблизо. Няколко секунди по-късно виждам от къде идва звука



Ако някой се чуди с какво е хванат тоя бутафорен говорител - да с онова най-евтино китайско тиксо дето се ползва за опаковане и лепи всичко друго но не и това което трябва ;D В случая явно е трябвало 1 кшон от въпросното тиксо за този изглежда нарочно така направен начин на закрепване.
Влизаме във музея и си купуваме семеен билет(единия възрастен излиза без пари, а ако има и второ дете и то не плаща.) Виждам че наплива на хора е достатъчно голям, явно има защо. Обаче това което виждам вътре просто надминава всичките ми очаквания.
Качването на първия етаж е направено и за хора които съдбата е отредила да не могат да се движат сами. Там обществото помага по всички възможни начини на тези хора, докато при нас всичко е празни думи и кухи закони и наредби



Пак там на входа виждам първото в живота си перпетуум мобиле, което наистина се движи от само се бе си, макар и с много малка мощност. Подозирам че въпросната машина е стирлингов двигател преработен да работи от темепературните разлики в цилиндрите. И наистина работи!

Първия етаж е перфектен за деца, няма да ми стигне местото да обяснявам кое как, просто трябва да се види. Ще кажа само че хората са се постарали на принципа на играта и опити, да покажата на децата това онова. Впечатлиха ме някои измерителни и други уреди правени няколко стотин години преди нас, като например уреда с който Менделеев е измервал хим елементи. Това веднага ме наведе на размисъла какво ли са правили нашите предци по това време ;D.След като приключваме с първият етаж минаваме на втория. На него още от стълбите ни посреща Една срязана парна машина-локомотив. Между другото тъй като парния локомотив е всепризнат за транспртното средство на техническата революция, му е отредено подобаващо голямо место в тази изложба.
Та въпросната машина е така разрязана че да показва къде е огнището, къде е водата, парата, движението на парата, през регулатора, пароразпределението цилиндрите и накрая през комина. Всичко е оцветено и със стрелки. На този локомотив можеш проведе обучение за максимум 10мин.



До паравоза имаше един 1060 с интересно направени изрези за да се вижда вътре всичко





И на двете машини, вътрешните детайл в рамата са осветени със сини лампи, така че да може да се разгледа конструкцията и на принципно трудни за виждане места. Продължваме нататък по етажа, като ще се опитам да обяснявам едно по едно.
От другата страна на стълбището има два вагона напълно реставрирани, като хората участвали в реставрацията са работили напълно безплатно, копувани са само материалите.






Последния явно е бил на някой велможа. Умозаключението ми е в резултат на видяното оборудване във вагона. Лукса не беше спестен, даже и предвид съвременните тенденции.
Точно срещу стълбището имаше едно место много предпочитано от деца. Местото демонстрираше как едно време са се вдигали тежести. Голям бой беше кой да влезе в колелото.



А тук е онагледено вдигането на обелиска във Ватикана.



Тук пък се показват какви са били древните методи за помпане на вода. Децата се скъсваха да въртят ръчките



Докато нашия бърника(децата мрът за това) това онова, аз се пускам между останалите експонати
Водна турбина в оригинален размер



Метало обработващи машини от ерата на камшично ремъчните задвижвания



Задвижването - в случая мини парна машина



"малък" бензинов двигател



Нафталинов двигател



И принцип на работата му



Въглищна мина отгоре над земята



И отдолу



Изобщо обикаляйки по етажа, човек може да види практически всичко от областа на техниката а и не само. Имаше оборудване от металолеещи пещи, умалени модели на открити и закрити мини, фабрики, и какво ли още не.
След като се уморихме от обикаляне, гледане и пробвани решихме да видим какво има и на другите етажи. Е там попадам на нещо интересно
по нашата част. Най различни модели, като по разрезите на някои от тях съдя че са служили за обучение











Това е направено така че се движат релсите(във вид на верига) а локомотива седи и така се показва красотата на движението на парната машина



Малко видео за онагледяване
http://www.eltatech.com/upload/Wien_May_2009/vclp/vclp0005.mov
И така от модел на модел попадам на това



Мисля че няма нужда от обяснения и предпочитам да ви оставя да се насладите на модела





















А тук е представен модел на едн от първите трамваи



Малко сигнална техника от време оно на жп-то



След толкова информация за няколко часа следващите два етажа просто ги минах на бегом че времето отиваше към 16ч, и направо се чувствахме скапани. Само ще кажа че там имаше секции авиация, кораби, канали, радио и тв техника, космонавтика, автомобили, камиони, мотори, велосипеди, история на тоалетната, бология човешкото тяло, протези и историята им, инструментите на нацистити, за измерване на биометриата на "правилната" раса, Енигмата, и още какво ли не. Просто накрая не бях в час  и единственото ми желание беше да си... почина. Тогава си дадох сметката защо хората продават годишни билети. Просто това чудо наречено Музей на техниката-Виена не може да бъде разгледано за 1 ден. Чак тук разбрах какво значи истински музей. Едно то последните неща които снимах преди да се ошеметя окончателно беше секцията за мотори



Безкрайно доволни и уморени си тръгваме с твърдото убеждение че пак ще трябва да дойдем!

Следва продължение...
« Последна редакция: 19 Май 2009, 09:27:35 от lubomir »

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #5 -: 15 Май 2009, 19:09:59 »


Абе само аз ли виждам само текст бре ,само ЦСКА?!

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4781
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #6 -: 15 Май 2009, 19:15:27 »
Цитат на: Adrian link=topic=1637.msg24586#msg24586 date=1242403799


Абе само аз ли виждам само текст бре ,само ЦСКА?!
След няколко минути се отварят и снимки ;D

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #7 -: 15 Май 2009, 20:23:31 »
Чудесни снимки и неверятни модели!

Предполагам че мащабите не са хобистки, а нормални - 1:25; 20; 10; 7,5; 5 ...

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #8 -: 16 Май 2009, 06:09:58 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=1637.msg24595#msg24595 date=1242408211
Чудесни снимки и неверятни модели!

Предполагам че мащабите не са хобистки, а нормални - 1:25; 20; 10; 7,5; 5 ...
напротив въпрос на управленско решение

gts.best

  • Trade Count: (56)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 702
  • Рейтинг: 8
  • N(1:160)
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #9 -: 16 Май 2009, 08:13:26 »
Благодаря !!!!

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #10 -: 16 Май 2009, 10:57:45 »
III-та част
Излизайки от музея, лежерно тръгваме към колата, като се наслаждаваме на следобедното слънчице, десетките велосипедисти от всички възрасти, и въобще на живота. Убедих се че последното е възможно само ако си извън България. Тук стреса е денонощен и непрекъснат без оглед дали е почивен или работен ден. Дори и в най-малко очаквания момент винаги можеш очаква някакъв сюрприз. Тва е някаква прокоба за нашата страна, която няма изглед да бъде промемена. Та вървейки по улицата стигам до едно кръстовище, зад кето мяркам една машина на постамент. Разбира се това не може да бъде пропуснато и почвам да търся апарата. Тук фота там фота- фотото го няма. Реакция номер 1 - Бах мааму някой го е откраднал! Реакция номер 2 - при това тук във Виена? Реакция номер 3 - не може да бъде! Реакция номер 4 - дали пък не съм го забравил в музея(прекалено се скапахме, пък и ползвахме едни компове с безплатен нет...)? Реакция номер 5 - язък за фотото(най-вероятно вече някой го е приватизирал), и най-вече за снимките правени с толкова желание! Все пак решавам да направя едни опит да потърся "иглата" в купата сено! Да търсиш фотоапарат сред десетки хиляди експонати не е проста работа, още повече че след като е седял над 1ч, най-вероятно вече не е там. След кратък разговор на касата, ме пускат вътре отново, и ме препращат към няква жена да ми помогне. Но аз не съм свикнал да ми помагат, и знам че работата ще е свършена най-добре ако аз си я свърша сам(де факто това важи за страна като България. В Австрия хората разчитат на служителите и с право - професионализма е на почит по онези ширини). Разедляме се със сина и почваме да обикаляме от зад на пред. След 10-на минути мервам апарата, така както съм си го оставил, без никой от преминаващите да го пипне. Удивително но факт. Пита се в задачата - колко секунди след като се отдръпна щяха да са нужни в България за да изчезне безвъзвратно въпросното фото от живота ми?Вероятно по-малко от пръстите на едната ми ръка. Отдъхвам си. За радост не съм в родината. Доволен и щастлив си тръгвам повторно, и най накрая успявам да направя фотото на постамента



Продължаваме и след малко се разкрива самото трамвайно депо



Оставям на вас да откриете приликите и разликите със софийските депа!

Докато вървим разсъждаваме над въпроса, как по-пълноценно може да си изкараме неделния след обед, и стигаме до извода че каквото и да направим все ще добре, в края на краищата сме във Виена, което е напълно достатъчно човек да с ечувства добре. Така успявам да прокарам идеята да отидем до музея в Щрасхов(20-на км северно от Виена). Речено сторено. След като попътувахме 20-30мин през чудно засадени полета, осеяни с пръскачки за вода(там е невероятна суша в момента, което е напълно необичайно за този перод от годината), хапнахме пътьом едни гриловани наденички, и ето го нашия музей. Музея в Щрасхов е едн он N-те на брой частни и обществени железопътни музеи в Австрия. Но какво да се прави, там хората си уважават историята, за разлика от нас!
Музея всъщност не работи в неделя след обед, но това не пречи на който иска да отиде да се разходи, въпреки оградите. Там просто не се краде, или поне не в мащабите при нас. Като стане дума за кражба винаги се сещам за един мой съученик, който се хвалеше, че най-малката кражба на неговите съселяни е предно колело на валяк :lol:.

Едно от първите неща които мерваме е градинската железница.



Техните деца вместо да висят като сополи по заведенията по на 1 кафе или бира и кутия цигари, се занимават със всичко към което проявяват интерес - механика, железници, авиация, спорт, театър, музика изобщо всичко което пълноценно запълва времето на децата. Осъзнавам че нашите деца са обречени, така както нашия живот е обречено погубен бъзвъзвратно във вече 20 годишните промени. Промени в които еднственото нещо което се промени, е че най-големите комуняги станаха най-големите капиталисти, а най-големите ченгета станаха най-големите престъпници. И никой от тях няма никакъв интерес да подреди държавата така както е подредена Австрия да речем. Останалите духаме супата.

Ето и кадри от самото депо към музея.









Като няма въглища за тендера, защо да не го напълним с щанги а?



Една интересна интерпретация на БР55 с боксови колела и други разлики





В дясно се вижда част от трасето на градинската железница





Всички машини които са от вън са основно за части, а в затворените халета са музейните машини, които се ползват основно за организиране на пътувания - нещо изключително популярно и печелевшо. Всички части по машините които са точно обработени(лагери, направляващи и др.) са дебело намазани с грес увити с парцали, за предпазване  от корозия. Докато обикаляме минаваме покрай два доста добре боядисани вагони, в които като че ли има хора, не обръщам особенно внимание, но на връщане мервам това



N-MODELLBAHN върху вагона! Баси за две бройки да го пропусна :blink:!
Влизаме вътре и какво да видим макет 8х2м в N с пресъздадени зимна част, вероятно от Алпите, и обикновенна





Стойката над макета е количка която се плъзга напред назад, и като се легне върху нея може да се поправя това онова върху макета. подобно приспособление- лежанка има под макета. Само мога да се опитам да си представя какво представлява макета отдолу ;D.










 








Лелята любезно ни казва на доста развален английски че следващата събота ще има фестивал, но уви ние тогава ще сме си в България.



И така по този прекрасен начин деня завършва, а ние доволни от видяното и преживяното хапваме на крак некои австрийски "специалитети" гарнирани с тамошна биричка. Ккато ще забележите там все още има кисело млеко в опаковки от 500гр, за разлика от нашите вече 300грамови подобия на кисело млеко.



А плодовете вътре се оказа че са истински, и не е нужно да ги търсиш в кофата, понеже има в изобилие. Защо ви го казвам това. Защото ми омръзна последните години, нашите произовдители и търговци да продават от скъпо пре скъпо продукти които нямат нищо общо с нормалната храна, която се продава по другите държави. Все пак трябва да отбележим че този процес беше активно подпомагана от корумпираните служители на ДВСК и други подобни дъргжавни органи, които вместо да упражняват някакъв контрол, се занимават по цял ден с това от къде колко пари могат да си турят в личния джоб. Явно има още доста подобие на хляб да изядем докато и този сектор се тури в ред. Ама то само това да е...

Каква ми беше личната равносметка. Доста нелицеприятна за живота ни тука, за пропиляните възможности, за това, че вместо всеки човек да твори в неговата си област за общото и личното благо, то ние улисани в тъпото ни ежедневие, решаваме един същи тъпи проблеми създавани сякаш нарочно създавани от скапаната ни държавна  и общинска адимнистрация, и от прехвърляне от бюро на бюро живота си минава без да разберем всъщност колко красив е той. Май е такава и идеята им! Но явно тука промяна в това направление не може да се очаква, поради това че такъв си ни е манталитета. За това мога горещо да препоръчам(което за сетен път направих и със сина ми) на всеки, който не понася сивото ни и безмислено ежедневие, да си стяга дупето и да ходи да си устрои живота колко се може по-рано в някоя по-нормална държава, където отношението към хората е като към човеци, а не като към зверове и идиоти както е тука.
А ако не дай си боже някога, някой пак започне да се заиграва с равенството между хората, на часа ще туря кръста на всичко тука и отивам в някое забутано село като Щрасхов около Виена, опитвайки се да забравя от къде съм дошъл. Жалко за майка България!
Само да вметна че едни от най отявлените комуняги след 10-ти ноември скоропостижно заминаха точно за Виена. Явно идейните им вярвания за светлото бъдеще на куманизма в България са били свършили доста преди да настъпи промяната. Остава въпросът, защо продължават да ни набиват колко ги е грижа за бедните, а предпочитат да си живуркат на тихо, спокойно и уредено, без да ги крадат по 5 пъти в месеца. Поредното лицемерие!

И тъй няколкото дни преминават прекрасно, но за съжаление трябва да се прибираме, колкото и да не ни се иска. Докога ли ще издържа на стреса от всяко връщане към действителността в БГ? Кога ли ще ми падне пердето, и ще туря кръст на досегашния си живот? Явно няма да е сега. След като минаваме по буквално опосканата от кризата Унгария, и шофирам цяла нощ през дупкарниците на Румъния, сме на ферибота в Калафат, като някой хора се излюпват след като сладко сладко са си поспивали и не са разбрали нищо от принципно кошмарното нощно пътуване между Тимиш и Калафат(факт е обаче че пичовете работят доста усърдно по ремонта на въпросния път и след около 1г вероятно пътуването ще е удоволоствие).
Ето го и наш Рошльо. Майка му го караше да се подстриже преди тръгване, ама пуст мързел... ;D



След като загубихме повече от час да чакаме и аз взех да се притеснявам от увеличаващото се количество мангал, което непрекъснато щъкаше насам натам, сякаш търсейки какво да забърше, най накрая ферибота дойде и се натовархме. Ето и снимки от Хисторическия Видински мост, който трябваше да е готов още преди години





Гледам кипи работа, дай Боже най-накрая да стане, за да скъси пътуването поне с няколко часа до любимата ми Виена

А това е моя милост, набиваща виенски Брецели под канския вятър по средата на Дунава, докато наблюдавам със едно око притърчащите цигани от единия на другия борд(хората търсели завет, ама аз нали винаги си амам едно на ум за тях). Ей точно за тоя стрес ставаше въпрос малко по-нагоре. Непрекъснатото очакване да те прекарат по някакъв начин ме дръжи 24ч в напрежение, само когато съм от Румъния насам!



Слава Богу прибрахме се живи и здрави, и тоя път!

Дано да ви беше интересно!
Поздрави
Край
« Последна редакция: 19 Май 2009, 09:34:14 от lubomir »

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4781
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #11 -: 16 Май 2009, 14:21:10 »
Човече,ти ме разби :good:За всичко си напълно прав.Страхотен пътепис :hi:
Само последните снимки нещо не се отварят-от депото на музея,макета в N и докрая.

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #12 -: 16 Май 2009, 14:25:42 »
Data-та, тя е виновна! Вече не знам колко месеца се бъзикат, ама ако до другата седмица не се промени ситуацията ще си платя място някъде и ще им бия шута форевър!

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #13 -: 16 Май 2009, 14:57:55 »
Супер е този фото-разказ. За напрежението в татковината, също те разбирам, само не съм съгласен все да търсим причината извън себе си. Вината затова, че не сме извървели една част от еволюционното си развитие като индивиди и общество и комай все още не искаме да го направим е изцяло в нас.

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:Пътуване до Виена и цурюк
« Отговор #14 -: 16 Май 2009, 15:17:33 »
http://www.imageshack.us/  :good:
Абсолютно безплатен и безпогрешен начин да си качиш снимките, отварят се бързо и безотказно, поне до сега.  :)