Ето го "батко" в синьо като този.

макар пак в синьо, може да е бил този...

щото си спомням, че шофьорите седяха малко по-ниско от салона,
а на първата снимка не ми се вижда голяма разлика в пода.
но пък тогава бях малък ...и от височината на моя ръста може да ми се е
виждало по-голямо стъпалото към салона
Нашенските имаха освен това и перденца по прозорците и синьо нощно осветление над всяка седалка,
която беше регулируема като в самолетите. Бяха голяма работа - пътуваха от 20,00 часа с почивка
и смяна на шофьорите в Пловдив или Сливен (отиване или връщане)към 02,00 (03,00) часа.
Изгрева на Слънцето задължително го виждахме от ляво (по посока на движение) веднага щом излезнехме от Бургас.
Значи за август месец да е било към 05,15 часа, щото в 7,30 минавахме през Приморско и в 8,00 вече спирахме на края на Китен.
Тогава нямаше нито автомагистрала Тракия, нито крайморската...
Ех, пък какво беше морето тогава около Китен. Пълно с миди и скариди (едва сега казват че пак са се появили скаридите),
свежо и чисто дори и след бурна нощ - за един час и водораслите край брега се изтегляха навътре.
Годините ли!?...1968-1975
По това време пътуваха по пътищата на страната и "хлебните" Шкоди - заедно с "Мерцедесите" бяха "лукса" на Балкантурист за времето си, но "Барейрос"-ите бяха сякаш от друга плането тогава.
