Една схема за светлини, много ефектна при аналогово захранване, особено ако е с трансформатор FZ1 или подобни. Върши работа ако локомотивът се движи в една посока. Става и за осветление на вагони. След около една минута каране схемата е "готова". Фарове и габарити остават да светят и след спиране на захранването, като си светят още от една до няколко минути. При движение свети горния фар на локомотива. При престой - не свети. Тази функция е особено ефектна при български локомотиви, при които спедния фар, горе, може да се остави да свети силно и да се гаси в гарата. Интензивността на светрините е постоянна, независимо от подаденото напрежение. При престой светлината е малко по-слаба, но на практика не се забелязва и не дразни.
Схемата:

На входа ценера и резистора могат спокойно да се спестят. Същото важи и за керамичния кондензатор, както и за електролитния 100 мкф. Резисторите се сменят в зависимост от конкретните диоди. И хич не вЕрвайте, че ако диодът свети на 20mA, на лока трябва да свети с 20! Става като фенерче, а не като модел. При различните топло бели и студено бели диоди резисторът е от 680 ома до над 2 кома. Зависи от това какви са световодите. На белите диоди напрежението е около 3 волта, на схемата съм го написал грешно. Червените е най-добре да са дифузни за 2mA - дават много добър ефект. Въпреки че е най-добре да ги няма, и без това на влак с вагони червеното на локомотива не свети.
Модулът има "сериозни" размери, но спокойно се събира в много локомотиви. Е11: (през прозорците почти се забелязва след заглеждане вътре в кабината)

В BR41 се събира след премахване на една стърчаща част от тежестта:

На Людмилата място има многоооо:

Снимки:

Едно клипче - с гасене на прожектора, само че със "халогенни" фарови.