Отдавна не съм се отчитал. То и няма много за показване де...

На втората снимка се вижда и дистанционния привод на стрелката в депото, която ще се обслужва ръчно. Разбира се, бях забравил да оставя място и се наложи да дълбая канал за него под вече положените коловози. Предвиден е механизъм с пружина, който задържа езиците в крайните положения.
Тунелния портал е любезно предоставен от колегата Valio TT, заедно с още един подобен. Двата портала за втория тунел ще са вероятно същите.

По-наблюдателните сигурно ще забележат, че на последната снимка английската стрелка е по-различна, в сравнение с по-горе. Тя всъщност си е същата, но се наложи временно демонтиране за корекция на малък проектантски пропуск по отношение на осигурителната техника.
Макар да е свързано повече със скритата част на макета и осигурителната инсталация, не мога да не се похваля с готовата микропроцесорна система за контрол на заетостта на железния път чрез броячи. Тестовете са неочаквано успешни. Предвидена е индикация на съдържанието на всеки брояч, както и възможност за нулиране на броячите поотделно или общо. Възможно е бъдещо развитие с връзка към компютър за дистанционно управление на макета и др.

И накрая, план на гарата:
