Взех устройството и го тествах резултатите са доста добри .
Локомотивчето вече може да се движи доста по бавно но което е по важното даже и след като го спра с пръст и си махна пръста то тръгва с трафа това не се получаваше налагаше се да се побутне или да му вдигна напрежението.
Освен това точно това конкретно устройство е и с двупосочно управление от средата на потенциометара до края пуска в едната посока от средата до началото в другата не се налага да се слагат допълнителни ключенца за обръщане на посоката.
Ето няколко данни от замерванията
С ШИМ локомотива тръгва при 3,8В а с трафа са нужни към 5В за да тръгне после може да се намалят на 4,8В
Максимума на ШИМ е 10,8В при 12В входно напрежение
Като при тези 10,8В по преценка на око мисля че локомотива се движи като при 15В от трафа
ШИМ регулира както споменах по горе от 0В до 10,8В и в двете посоки
Като конструктивен недостатък може да се посочи че потенциометара е обикновен а щеше да е добре да беше сложен такъв със средна точка.
Като извод може да се каже че комбинацията от компютърно захранване и този ШИМ е доста по добра и най важното по евтина
от обикновения пиковски траф.
Защото ШИМ струва 24лв + около 10лв за едно най обикновено ком захранванеот продавалник =34лв
А само за траф в продавалник и то втора употреба на поне 30 години искат по 35лв
А аз в понеделник ще потърся 100к потенциометър със средна точка защото знам че има за да ми стане удоволствието наистина пълно

Да допълня само и още едно интересно явление на ШИМ
вагоните почват да светят много преди момента на тръгване на локомотивите и то ярко както си е при нормално захранване . Явно заради ниската консумация на светодиодите и комбинацията стабилизатор и кондензатор.
Могат да се спрът локомотивите а вагоните да продължът да светят като при цифровото управление
