Автор Тема: Парни локомотиви  (Прочетена 364955 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Парни локомотиви
« Отговор #540 -: 16 Януари 2012, 17:30:27 »
Тоя красавец - серия 380 някой заблуден производител на модели дали случайно не го прави?  :blush2:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Парни локомотиви
« Отговор #541 -: 16 Януари 2012, 17:57:27 »
Да Влади - има една заблудена фирма мисля, че беше www.micro-metakit.de  - те го правят. Но преправянето в 19-та серия мисля, че ще е трудно.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #542 -: 16 Януари 2012, 18:09:36 »


На тоя линк, най-отдолу има 3 варианта, а на втория 6:

http://www.micro-metakit.de/wbc.php?tpl=produktlistearchiv.html&rid=51
http://www.osterthun.com/2c.models40-59/Baureihe~58.9II.htm
« Последна редакция: 22 Януари 2016, 19:26:20 от CaLLlo »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Парни локомотиви
« Отговор #543 -: 16 Януари 2012, 19:46:15 »
Ще се самообеся и ще изчезна безкрайно...  :swoon:  :pleasantry:

misan

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 446
  • Рейтинг: 122
Re:Парни локомотиви
« Отговор #544 -: 16 Януари 2012, 20:14:59 »
 Има една основна разлика между 19 и 380 серия и тя е,че 19 серия е с комбинирани шибъри за цилиндрите за високо и ниско налягане. Но цяло,очевидно нашите инженери са я гледали нея.

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #545 -: 16 Януари 2012, 21:33:39 »
Цитат на: misan link=topic=237.msg71034#msg71034 date=1326737699
Има една основна разлика между 19 и 380 серия и тя е,че 19 серия е с комбинирани шибъри за цилиндрите за високо и ниско налягане. Но цяло,очевидно нашите инженери са я гледали нея.
Имам някакъв спомен от книгите, че за Главна ж.п. работилница е доставена някаква специална машина за обработка на тези комбинирани шибъри...

misan

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 446
  • Рейтинг: 122
Re:Парни локомотиви
« Отговор #546 -: 16 Януари 2012, 21:57:37 »
  В бялата книга на инж. Деянов найстина се споменаваше за доставката на такива машина.

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #547 -: 17 Януари 2012, 13:52:26 »
Гледам сте се събрали все  вещи лица  по парни машини бих искал да ви попитам защо всички наши парни машини са обвити в пара около цилиндровия блок и излиза доста пара през кумина а гледайки клипове в тубата на немски машини те не са така на какво се дължи това на пропуски по уплатняването или просто са си такива :blush2: :unsure:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #548 -: 17 Януари 2012, 15:46:56 »
За да излиза пара от цилиндрите, значи че машинистът е отворил клапите за продухване на цилиндрите. Това се прави при потегляне, след като колелата направят няколко оборота, тези клапи се отварят за да се продухат цилиндрите от конденза, който се е образувал от изстиването на цилиндрите. В такъв момент цялата машина е обвита в пара и гледката е величествена.

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re:Парни локомотиви
« Отговор #549 -: 17 Януари 2012, 15:51:55 »
От кумина излиза пара на всички машини.
При студено време има повече пара. Има и разни малки пропуски от салниците, които дори незначителни, зимата са много видими.

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #550 -: 17 Януари 2012, 16:17:01 »
Благодаря знаех си че ще се намери кой да ми разясни :hi:

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #551 -: 17 Януари 2012, 17:12:05 »
Мани, убихте ме с тоя кУмин.
А не беше ли кОмин?
А пък за уплЪтняването да не говорим :)
« Последна редакция: 17 Януари 2012, 18:10:19 от widowmaker »

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re:Парни локомотиви
« Отговор #552 -: 17 Януари 2012, 17:14:58 »
Според Google, кОмин е вярното, обаче кУмин дава 5 пъти повече резултати.
Не ми се рови сега в речниците.
« Последна редакция: 17 Януари 2012, 17:16:37 от bdz43r »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #553 -: 17 Януари 2012, 17:57:51 »

"Една лъжа повторена 100 пъти, не я превръща в истина!"

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #554 -: 17 Януари 2012, 18:11:36 »
Цитат на: bdz43r link=topic=237.msg71125#msg71125 date=1326813298
...обаче кУмин дава 5 пъти повече резултати...

Познай колко хора са скарани с правописа :)