Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Парни локомотиви

<< < (128/151) > >>

CaLLlo:

 Много хубав списък

misan:
Примерно през 1964 година един влак от София за Бургас се е обслужвал от София до Карлово от 01 ,от Карлово до Карнобат серия 36,от Карнобат до Бургас 15 серия.

liro4605:

--- Цитат на: misan link=topic=237.msg73773#msg73773 date=1330029635 ---Примерно през 1964 година един влак от София за Бургас се е обслужвал от София до Карлово от 01 ,от Карлово до Карнобат серия 36,от Карнобат до Бургас 15 серия.

--- Край на цитат ---
Напълно нормално.Днес един електровоз може да го направи това много по-ефективно сам от Лондон до Истамбул.

 р.р.Мнение на пантографаджия  :haha: Ту-Туууу :locomotive:

Сaprycorn:

--- Цитат на: misan link=topic=237.msg73773#msg73773 date=1330029635 ---Примерно през 1964 година един влак от София за Бургас се е обслужвал от София до Карлово от 01 ,от Карлово до Карнобат серия 36,от Карнобат до Бургас 15 серия.

--- Край на цитат ---
В един от разказите си, инж. Д.Деянов говори за влакове 37 и 38 от София за Бургас и обратно, които се обслужват със серия 01 без смяна на локомотива през лятото на 1959 година. Много тежка повезка за персонала и особено за помощник- машиниста.
 През 50-те години е въведена т.нар. "колцева езда". Типичен пример са локомотивите от серия 05, които са зачислени в депо Стара Загора, но влизат в това депо само за ремонт. А подготовката им за път се извършва в оборотните им депа Пловдив и Бургас.
 

misan:
В Германия през 30-години ,както и в Западна Германия през 50-години е имало тягови рамена и над 600 километра. За САЩ това пък е съвсем в реда на нещата.

Но за локомотив с ръчно подхвърляне на въглища ,150 км е горната граница.За съжаление в България ,както и в Германия ,локомотивната бригада е от двама човека при парните локомотиви,което е съсипващо. В Русия ,Китай ,често и в САЩ бригадата е от трима човека,а то си има работа и за четирима. Локомотивната бригада е била от трима човека в България в един малък период от време от началото на 50-години до началото на 60-те,когато масово се е работило с нискокалорични лигнитни въглища.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия