Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby

Автомобили

<< < (5/12) > >>

ankar:
То по нашите "хубави" пътища каквото и да караме все ще се троши.А за Форда не си прав Христо, не си прав...

TheJackal:
Аз пък да Ви кажа, че от ладата  по - добра трошка няма. Даваш 5000 Евро и караш чисто нова лада и чаркове има - дал Господ. Имам в гаража лада производство 1986 година на скромните 87 000 километра, перфектна. А, имам и едно Мурути - Сузуки, да си кажа все едно е мотор, единственото, че е много икономично и малко, за градско каране е перфектната кола. Но като се замисля всички имаме по минимум 20 локомотива, и за какъв дявол са ни коли? Лично аз предпочитам да се кача на влак и да си начеша крастата. Ай наздраве! :drinks:

toniemi:

22-годишна-безпроблемна.10 г я карах!


Тази от година я карам,след още 9 ще споделя впечатления :lol: :lol: :lol:

Mixy:
С баща ми караме Мазда - той 6-ца, аз 3-ка. Първата Мазда той си я взе още 1992 г. - и до сега върви и няма грам ръжда - в момента я кара братовчед ми и почти нищо не е пипано по нея. Мазда е единствената японска фирма, която изполва само свои разработки и си прави колите само в един завод в Хирошима, Япония. Иначе и немските коли са здрави, за френските нямам опит, а италианските - само Ферари, Ламборгини и Мазерати  :good:

Best Ripper:
Адриане, аз не вися като теб по цял ден във форума...  :pardon:

Лично аз на смотания Опел Кадет смених шарнири /заводски, занитени са - който е наясно с колите, знае, че заводските шарнири са нитовани към носачите/ ЧАК на 21-вата му година! Не че не можеха да изтраят още, просто се появи най-накрая луфт в тях! И то след близо 12 години каране по нашите пътища!!!

Както му писах току-що на Христо, един приятел си купи Пежо 206 - чисто нова /преди години/ и на 30 000 така се беше раздрънкала предницата, че щели да му изпаднат шарнири, щанги, амортисьори и т.н.

Иначе Сутиен /ситроен, Пежо, Рено - всичко е едно - разлики само в емблемата... Иначе има колосална разлика между коли, правени за БГ и коли, правени за Франция. Неслучайно там струва 20 000 евро, а тук 20 000 лева... В случая дива класика в жанра е задният мост на Сутиен Берлинго...

Павка, това, че китайци са купили Волво, не значи, че качеството ще падне. Вярвам си разбрал, че има китайски и китайско /както турско и турско/. Въпросът е, че тук влизат най-евтините гаражни изпълнения. Шведите няма да дадат марката си без гаранция за запазване на качеството.. А пък ако и заводите останат в Швеция, мисля, че коментарът е абсурден.

Мишо, безсмислено е да сравняваш колите от рали шампионата със серийните. Смятам на всеки е ясно, че едното няма нищо общо със другото.

За качествата на японските коли и технологии се приказват какви ли не врели ни кипели, но истината е една - японците научиха "великата" американска нация да прави коли. Японците първи покриха изискванията за ниски вредни емисии, направиха безброй нововъведения и хитрости и бръкнаха дълбоко под опашките на диваците оттатък океана... Ако не беше първата петролна криза през 70-те години и навлизането на японските малолитражни в Америка, новите мелези от бушмени и индианци още щяха да си карат детройтските самосвали, тип мечтата на идиота - 6 метра дълга, 3 широка, 2 висока, 3,5 тона желязо, 12-цилиндров редови двитагел с 4 карбуратора и делко, по-голямо от на 3ИЛ-130 /с очите си съм виждал Понтиак Файърбърд с 8-цилиндров двигател и 4 карбуратора - мечтата на диагностика/, с разход 15 на сто /ама галона бензин!/ и при това абсолютно "екологично" чиста /явно там горят друг бензин тия тарикати/!

Много от фирмите се кооперират по една или друга причина, затова има японска марка с френски мотор /примерно/. Да, на Рено моторите са добри, не го отричам, но колата само мотор ли е???

Иначе истината вече е една - НЯМА читава кола! Всичко се прави да се строши малко след гаранцията! И да почнеш да кихаш за поддръжка! А тя хич не е евтина, още и в гаранция - ще те *бат по всякакъв начин с гаранционната поддръжка...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия