Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts
Английска стрелка
pach:
Това май е по-скоро за тук .... :scratch_ones_head:
--- Цитат на: pach link=topic=2724.msg47003#msg47003 date=1286886703 ---
--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=2724.msg46999#msg46999 date=1286884985 ---Конкретно в моя случай става дума за Fleischmann-Profi. Проблема е, че техните английски стрелки имат твърде малък радиyс на отклонението, колко точно не се знае, самият производител умишлено не споменава нищо по въпроса. Но дори да се абстрахираме от малките радиyси и да гледаме английската стрелка като обикновена кръстачка, то преминаването на какъвто и да е подвижен състав през нея е съпроводено с голямо тропане, друсане и подскачане.
--- Край на цитат ---
От кой модел са ти стрелките?
№1 - английска стрелка.
(Image removed from quote.)
- твойте " Fleischmann-Profi"
(Image removed from quote.)
№2 - "beseler"
(Image removed from quote.)
Тоест според мен , ти си сложил обикновенна английска стрелка , и от там разочарованието ти...нищо че се води "Профи" всъщност е далеч от профито...
--- Край на цитат ---
:yes: ;D ;D ;D
bdz43r:
Първите две в кой мащаб са?!
KRAKOMOBILA:
Наистина тази на Флеишман не изглежда много профи. Тази на Тилиг е много подобна на тези от Централна гара София. :good:
pach:
--- Цитат на: bdz43r link=topic=2633.msg47005#msg47005 date=1286889156 ---Първите две в кой мащаб са?!
--- Край на цитат ---
№1 - "Пико А - релси" (HO)
№2 - "Флайшман-Профи"(HO)
последната е на "Тилиг-НО-Елит"(HO)
Иначе и двата вида се правят от "Тилиг" и за ТТ.
Кат.№№ 83 300 ---- 166мм (английска)
----------83 391 ---- 209 мм (beseler)
nilfe:
Аз имам седем-осем Флайшман Профи английски стрелки. След коментара тук седнах да направя малко експерименти. С по-старите стрелки работата е по-сложна. Трябва да се отворят и почистят контакторите от окис, също така и мостчетата да се разбутат за по-добър контакт. Мислех, че при по-новите стрелки проблем няма да има, но там се наложи същата операция. От общо 9 стрелки (леви и десни) без проблем сработиха 3 броя, като за новите си мислех, че няма да имам проблем, но зависи как са съхранявани. Смея да твърдя, че в 100% от случаите проблем се оказва лошият контакт на пластините вътре в стрелката. Това, че влака се клати и друса като преминава през тях, то това се наблюдава само при чисто нови стрелки. Изглежда старите са "улегнали" от употреба.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия