По ред...
И аз не съм корифей. Една колоос задвижена, дано в Н0,
да върши работа (заедно със сцепното тегло) щото лока и
аз много го харесвам. Но в ТТ, една задвижена колоос
(BR23-Zoike) значи локомотива да няма плавен ход и да скача
като кенгуро когато остарее и вече не е "точен".
***"
Не си играй с тел (ове) защото това е най-невъзможния материал
за щанги. Ти и точност нямаш така. Щангата се прави от една
пластина (ламарина) като ръбовете и се огъват на 90° за заякчаване на профила. Само така ще имаш точни размери на отворите и между тях
Казах че е желателно да няма свободни колооси, но не че е
невъзможно. Мойте BR01 също са изцяло свободни, но са фабрично израаботени. Тоест точността е от голямо значение!
***
Ако не слагаш зъбни колела между колосите, когато са водещи,
с какво ги свързваш Митко? Кардани, ластици, или само на щангите разчиташ?

А това го бях забравил.
- лява и дясна щанга трябва да се разминават на 90° в положенията си. Нито 0.1° повече или по-малко!!! Митко

- и не трябва колелата да ти се въртят (превъртат) сами по оста си. Цялата колоос трябва да е като един детайл - твърда връзка без хлабини и приплъзвния на едното колело спрямо другото на оста.
Очаквам все пак и истинските корифей да се включат.
Има и други "иширети". Споделете опита си тук!?!
