Не. До първи май 1988-а беше с второкласни сини 47-ци, плюс първокласен и ресторант, след това е с чисто нови второкласни 74-та серия, модернизиран червен първокласен и червен ресторант. Изцяло първокласен стана едва през 1996-та, лятото, с ГДР-ски вагони YB70, купени настаро, плюс ресторант. Така изкара по-малко от година - до смяната на разписанието в края на май 1997-а.
Всички първокласни 74-ки, първоначално бяха второкласни, нищо, че ширината на купето отговаря на изискванията за първа класа. Някъде към 1996-та-97-а на известен малък брой им смениха седалките и станаха първокласни. Това беше във връзка с една, според мен идиотщина, всички експресни влакове - Варна, Златни Пясъци, Слънчев Бряг, Чайка да имат по 4 първокласни вагона и 4 или 5 второкласни - демек почти половината влак да е първа класа. Въведоха го през 1997-а, точно след като експрес Варна вече не беше изцяло първа класа и съответно и него го нагласиха по този начин. Така половината влак си беше празен, защото тогава почти никой не пътуваше в първа класа освен ж.п. служители с карти - билетът за първа класа беше 50% по-скъп, а освен това не даваха никакво намаление в първа класа - независимо, че примерно си ученик или студент, ако искаш първа класа, си купуваш цял билет. Единствено правеха изключение за Белия кон и за Варна-та, докато беше само първа класа. Като ти даваха половин билет втора класа, цялата разлика между първа и втора и отделно добавка за експрес. Едва през 2002-ра, заради празната първа класа, първо разрешиха намаленията - половин билет втора класа плюс цялата добавка за първа, а след това намалиха и добавката от 50% на 25, както е и сега.