... Сори, Pach, WinTrack-а ми е тъмна Индия, не можах да се оправя...
???????????

Всеки се оправя сам и както му е най-удобно. Това, че превеждам ръководството за работа и самия WinTrack, по никакъв начин не ме обвързва с него...Нито съм му автор или собственик, нито пък търговски представител!

Колкото до "макета" ти - според мен е пълен АБСУРД!!!!
Може би в началото (преди да почнеш да "твориш") трябва да решиш (пък и на нас да опишеш) какво би искал да прави един (...и/или повече) влак(ове)?????
На творението ти има, не четири гари, а една с нахвърляни безразборно коловози.
Може би всичко тръгва от големият ти мерак, но малкото пространство с което разполагаш...

За наклоните г-син Топалов (виден че
ТТник) е прав - не само са абсурдни, но направо невъзможни. Ти си успял да задминеш дори фирмата "Нох" с техните детски силуети които се опитват да представят за макети!!!!!!

...то и за това се иска ум!!!

Опитваш се в рамките на един метър коловозно развитие, да изкачиш най-малкото 8 см - не е възможно да бъде превзето от какъвто и да е моделен локомотив (а за влак зад него, просто забрави.)!!!!!
И на практика втория етаж изцяло скрива каквото и да е развитие на първия (дори докато четях, си мислех че подземното невидимо ниво е твърде сложно за управление на сляпо.) та там би се виждала частта с английската стрелка в рамките на около 0,5 кв.м - а останалата част????????????
Е след "удължаването" ще се виждат още три коловоза....
Има един вариант , при така проектирания макет - вторият етаж да ти е изцяло на мостови конструкции (нещо като Ню-Йоркската градска надземна железница) но тогава пак остава проблема с невъзможните наклони...
Мой не поискан съвет.
Не бързай! Прочети тук - има достатъчно теми в които сме описвали какви ли не макети, коловозни развития, идеи и схеми,мераци и възможностти. И всичко описано е малко или много коментирано, така че става, да ти помогне да изясниш и себе си и кое, как и защо е така, а не ...
Поздрави!
