Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Как да подредя правилно влак в 3-та епоха с тези вагони (...)
			pavel75:
			
			Някъде съм чел, че нареждането на вагоните се нарича "Трета маневра". Търсих, но не открих нещо конкретно за нея.
		
			pavel75:
			
			Намерих нещо и то познайте къде - в нашия форум - http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,312.msg11986.html#msg11986
		
			pach:
			
			Грешката  е моя за коридорите - Зазо е прав - свързано е със сезоните.(за БДЖ - гарантирано в книгите на Деянов)
Знака "П" който описва Жоро в БДЖ означава края на перона и именно за това се слага, защото от него до средата на влака има определено отстояние от примената сграда. 
Вярно е само обаче за така наречените "блок-влакове" и разбира се, че не се отнася за сборните, дето се разделят на Бойчиновци например.
Няаблюденията на Ясен са много точни (и Деянов така ги описва), но да не забравяме, че това е сигурно за БДЖ.
За другите администрации не е ясно.
Теснолинейният, тук не е "оня" континент и при нас не е прието по този начин да се следи за целостта на влака, така че тези вагони рядко са на опашката му.
 ;D ;D ;D
Павка ама това сме го хортували на 7-ма стр- а сега е чак 19-та!!!!!
Кой ти чете внимателно и подробно!!!! :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:
 :lol: :lol: :lol: :lol: 
		
			Сaprycorn:
			
			Така наречената "Трета маневра" е обръщала посоката на вече подредена композиция, а тук дебатът е за подреждането на композицията.
Имам спомен от края на 70-те години-едно разписание на експресния влак "Синият Дунав" (София-Русе-София), където освен часовете на тръгване и пристигане, беше дадена и схемата, по-която се композира влака от София за Русе и схемата от Русе за София.
Сега малко встрани от темата. По това време въпросният експресен влак беше първият, боядисан в цветове ,различни от стандартното тъмно зелено, а именно тъмно/светло синьо с белите крила! Във всяко купе и в първа и във втора класа имаше килим и пердета, в коридорите също текстилна пътека. В багажния вагон имаше радио възел, от който се излъчваше програма във влака. А през 1979 в този влак беше въведена една много луксозна за времето услуга-резервиране на такси от влака (за тези, които слизат на централна гара София)
А в края на 80-те, на опашката на експресния влак "Янтра Експрес" (София-Горна Оряховица-София) закачваха един кино-вагон. Преправен второкласен вагон на салон с осем реда седалки по три места и пътека в единия край. В дъното кино-екран и всички прозорци затъмнени. Времепътуването от София до Горна Оряховица беше 4 часа, 2 от които минаваха неусетно в кино-вагона.
 Такива спомени нахлуват в главата ми от отминалите времена...
		
			schatsi:
			
			 
--- Цитат ---Поща> Багажен> 2-ра> 2-ра> 2-ра> 2-ра(непушачи и майки с деца)> 1-ва> Ресторант> 2-ра> 2-ра> 2-ра> 2-ра (дневна композиция)
--- Край на цитат ---
 Аз си спомням ,че вагона за майките с деца винаги!!!.. беше вторият второкласен след багажния. В първия -първото купе беше служебно –за кондукторите и началник влака.
		
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия