Ако погледнеме реално на нещата, и разбира се все пак имаме право на някакъв избор, представяйки си че имаме право само на един изстрел, според мен трябва да избереме локомотив, който нито една от познатите ни и непознати фирми досега не го е правила, но същевременно този локомотив да се експлоатира и в други държави в Европа, така че производителя да може да си продава модела със съответните разцветки И там, а по-нататък в светлото бъдеще все може и да склониме някой от производителите които вече (визирам настоящия момент) имат някой локомотив във вносна разцветка да го пребоядисат в нашенска... И така - карам наред:
43/45 - доколкото знам никога досега не е правен серийно от някоя фирма, въпроса е (тук може да помогне Кракомобила, понеже е разбирач от Чешки Железници и специалист по Шкода да каже дали има такива или съвсем малко различни локомотиви в Чехия, за Старфайтера серия 41 знам, но за 43, 43р, 44 , 45 нямам идея)... Иначе съм съгласен че това е може би най-масовата серия в БГ и много основна...
06 - Нали имаше опити за пребоядисване от някакви румънци, но нищо май не се получи и някои от Вас успяха да си го направят по-хубав... въпроса е дали Тилиг пак биха го пуснали (нали са го спряли от производство), а освен това трябва леко да пипнат фаровете и да ги направят по-големи, въпроса тук е че може и да се направят на луди, понеже нас не ни бръснат за слива, ето един пример как са угодили на италианците, на снимката по-долу е същия локомотив на частния превозвач "ФЕР", забележете разликата във фаровете - дааааа, сложили са им отгоре и мигачи

... значи за италианците може, а за нас не може?


07 - не знам за фирмените политики на Роко и Брава (Жоро май беше споменавал за 500 минимум предплатени бройки в Роко, при това само боядисани в нашите цветове, а нали има и един джам дето трябва да се зазида, така че тука положението е рунтаво)...
60/61 - Това има ли го в Чехия/ Словакия на истински, тук производителя може да се навие да го направи, понеже ще може да го продава и там... тоест там, а и ние покрай тях...
42 Това вече го има в Чехословакия, а останалите производствени кахъри са същите като в горния казус
04 ехххххххххххх, мечти

Аз съм твърдо ЗА този, понеже тук съм много пристрастен, а и ще може да се продава в Австрия, пък и на тези мискини от МСЕ Моделирбан ще им дойде доста мазно вътрешно (за което ще ми е кеф) за това, дето правят конкуренция на Тонката. Дори и тайно - аз си казвам и признавам че ще гласувам за него и то само един път понеже съм честен (няма да си издавам останалите оцелели 7 никнейма я

)
51 - това го правеше една унгарска месингова вирма за 299 евро, като му гледах снимките, колко е месингов, колко е скъп и не знам си к'во, ама не останах особено впечатлен... някоя фирма като Роко и дори Пико ако го направи пластмасов определено ще се справи доста по-добре...
52 - произвежда се от многоуважаемият и обичан от доста от нас Хер Гютзолд (вечна слава на конструкторското му бюро), който явно няма да иска да се занимава да го пребоядиса за нас, бялата лястовица е че Флайшман го пуснаха в N, дано да го пуснат някой ден и в НО, но и те и Роко нали са под една шапка, така че сигурно остава въпроса с предплатените пребоядисани 500 бройки.... а му е време и някой друг да го направи този локомотив, винаги ми е много кеф, когато някой производител като Брава или Роко му бръкнат надълбоко на Гютзолд както е случая със сериите 110, 119, 120, 250 (а напоследък и Пико със 118)... така че малко или много (няколко години да изчакаме и да видиме дали някой няма да го пусне по-хубав, ако не да си купуваме оранжеви и други такива и всеки да се спасява поединично, молейки са на няколкото наистина талантливи пребоядисвачи измежду нас да му направи и неговия...
55 - освен тук и в Румъния къде другаде го има туй нящо?
Фийл фрий да добавяте и коментирате с което сте съгласни и с кое не....
