И аз съм чувал същото. Имало е предложения за продължаване, но реално даже и планове не е имало. Може да е имало някакви предварителни геоложки проучвания и наблюдения, но едва ли. През войната основните сили на БДЖ в Македонския край са били насочени към построяване на нормалната жп линия по долината на Струма към Солун и всички усилия са били там. Чувал съм, че евентуално след войната и завършването на тази линия е щяло да се мисли за продължаване на теснолинейката до Гоце Делчев, че дори и до Бяло море. Но политическата обстановка води до пълен отказ - България губи окончателно Западна Тракия, а "великата индустриализация" поглъща ресурсите за евентуално довършване на теснолинейката. Затова след Добринище изобщо нищо не е правено... Иначе е било напълно възможно да се направи, тъй като най-тежкия и труден участък за строеж през Юндола е бил вече направен.