Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Piko BR 41 1147-2 модел 5/6326 модел 1981 година

<< < (8/11) > >>

mitko0888:
Не съм го описал специално, но на снимката донякъде се вижда, че светлините са със стабилизатор, а след него - 0.1F. 

widowmaker:
отклоняване светлината на 90 градуса в две противоположни направления, 3mm топлобял - T18 (Flm):






предно осветление - G10 (Roco):








задно осветление - Glaskasten (Trix):

D2:

--- Цитат на: mitko0888 link=topic=3264.msg72140#msg72140 date=1327946806 --- Не знам дали е било прието горният фар да се гаси при престой в гарата, за сега съм го оставил да свети заедно с другите.

--- Край на цитат ---
За парните локомотиви не зная,но е желателно да се гаси фара,защото на съвременните локомотиви фаровете са мощни(на ел.возите ШКОДА фаровата крушка е с мощност 1000 вата захранена от напрежение 48 волта,при руските 32 серия крушката е 500 вата захранена от напрежение 110 волта) и заслепява насрещно влизащ влак в гарата,маневра ако се прави такава и др.

mitko0888:
И на Люсито, и на Е11 съм ги направил да гаснат в гарата. Ама тук го оставих да свети.

D2:
На парняците не са били толкова мощни фаровете,но ако го гасиш,ще е по добре.Успех!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия