Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Ето и моята колекция - Ванката

<< < (5/14) > >>

BaHkaTa:
Продължавам напред с представянето на колекцията ми. Следващите 3-ти, 4-ти и 5-ти сетове придобити в периода 1985 - 1987. Парния DR лок е бая раздрънкан има нужда от реставрация. Но вагоните си ги бива като допълнение към NS лока. Електрическия е изключително запазен. Даже почти не е играно с него. Пускан е може би 4 5 пъти за по 10 мин. Общо взето след 87-та с малко по-друг акъл съм гледал на влакчетата и съм си ги пазил много. Все пак преминаваме в Експерт серията  :yahoo:



BaHkaTa:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=3461.msg69576#msg69576 date=1325170282 --- А имаш ли някаква концепция за бъдещото развитие на колекцията?

--- Край на цитат ---

Не съм си наложил "ограничение" да събирам в определена епоха или администрация. Харесвам влаковете като цяло. Ако нещо ми хареса си го купувам. Европейски, американски, азиатски модели от всичките има какво да се види. В този ред на мисли действително е трудно да се направи силна колекция. Обема информация е прекалено много пък и финансовото изражение на въпроса също си казва думата :)  При тази смесица от влакове които имам направата на макет е трудно постижение от към ландшафт и архитектура както и коловозното развитие по макета естествено. Бъдещият ми макет ще бъде за забавление да си карам влакчетата по него. Аналогово да си бръмчат старите "парни" машини, цифрово по-модерните влаци. Може би като представя всичко налично което имам ще ми дадете наклон към епоха (тук хич ме няма) и администрация за в бъдеще. Почитам и българските железници. Бих искал да събера и повече модели на БДЖ. Относно композиции си падам повече по дългите товарни влакове :)

Еми това за сега като допълнително инфо към моя профил. Пак ще коментираме а сега тръгвам към "терасата" айде до скоро  :drinks:

ogiegp:
Това "идиотско" локомотивче ми е и на мен голяма слабост.С точно такъв сет са започнали нещата и у нас.Наследих го от брат ми.Този мъник наистина е много симпатичен и бърз.За съжаление моя е отлетял в неизвестна посока преди известно време.Нещо не са се разбрали се мама,кой ще живее с нея в дома и :(
Въпреки това е останал в сърцето ми.Пази си го Ванка,каквото и да Ти говорят.Скоростта му наистина много зависи от ластика и дължината му.Експериментирай смело :good:

BaHkaTa:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=3461.msg69576#msg69576 date=1325170282 --- А имаш ли някаква концепция за бъдещото развитие на колекцията?

--- Край на цитат ---

Тъй като вече споменах че си падам по товарните влакове и за да отговоря по-точно на въпроса на Ясен за концептуалното развитие на колекцията ми мисля през следващата 2012 г. да добавя още две американски композиции :)

Първата е на Норфолк Саутерн обслужващ изцяло нуждите на електроцентрала PP&L (Pennsylvania Power & Light) в град Allentown щат Пенсилвания осигуряващ всекидневно 18,000 тона въглища. Линията от мините до централата минава през планината Allegheny където на помощ се прикачат още два помощни локомотива отзад да бутат композицията от 130 вагона докато отпред други 4 локомотива теглят огромната тежест. Интересен факт е че по време на WWII германците са планирали да бомбардират линията като са имали за цел да осъкатят производството в тежката индустрия и машиностроенето, но не са успяли да прекъснат снабдяването с въглища за централата и леярните (по онова време).

Другата композиция е на Юнион Пасифик който е хладилен влак транспортиращ плодове и зеленчуци от плантациите в Wallula, Washington до Schenectady, New York. Линията е сравнително нова и няма значима история. Интересното тук е че това е товарен експрес. Тъй като плодовете и зеленчуците не са трайна стока и композицията от 150 хладилни вагона има точно 5 дни да извърши доставката през цяла северна америка изминавайки разстояние от 4,345 километра.

ogiegp:
Тази хладилната композицийка /150 вагона/ ме заинтригува ,ще я търся май и аз да я видя :good: Дай малко повече инфо моля :hi: :hi: :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия