Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Композиране на влакове и номера на вагони и локомотиви - информация и снимки.

<< < (2/5) > >>

widowmaker:
7404 е пак там, Майнц, заминава като репарационен за Франция, но след войната.
Къде обаче в тая номерация е 12-та машина (най вероятно 7401)?
До тук са 11, като махнем 7404 остават 10.
От 12 произведени 1 отива във Франция, 11 остават в Германия, толкова се и национализират - 76 001-011

едит:
Митака ми е метнал всичките на лично, значи 7401 също е в Майнц.
10х, Митак!

Boris 2-12-4:
Привет!

От 1909 до 1912 Borsig построяват 12 Т10 ,които носят номерата Майнц 7401 до 7412.
Много интересно е, че първото депо където са били настанени първите 6 е било Дармщад.
Следващите 6 машини са били стационирани в депо Виизбаден.
Обслужвали са бързите влакове Виизбаден-Франкфурт на Майн./В българския правописен речник  пише Визбаден, аз обаче се придържам към по-близкотото до оригинала Виизбаден Wiesbsden/.
Много е възможно, скоро след първото им настаняване и първите шест машини да са пребазирани в депо Виизбаден.
Поне за Т10 Майнц 7403, това е доказано документално за 1912 година.

Т10 е изпълнил изискванията за мощност.
Теглил е в равнина бърз влак със скорост 80 км/ч съставен от 12 четириосни D-Zug-Wagen -456 тона.
Обаче, запасите от въглища не са били достатъчни, за да може МНОГОКРАТНО да бъде пропътувана линията.

Най-голямата мощност от 750 кв /1000 к.с/ е била достигната при 67 км/ч., което се разглежда като не съвсем сполучливо.- достигането на пълната мощност при ТАЗИ скорост.

Не е било задоволително и пътуването назад - заради големия диаметър на ведущите колела и липса на задна свободна колос или талига.
Съществувала е реална опасност от дерайлиране.
Затова екипажите на машините са ги завъртвали на обръщачите, защото локомотивите, тъй и тъй са влизали в депата за
товарене на въглища.
Още първите Т18 са изместили Т10 в 1912 от първаначалните им дестинации/тракционни рамена/.
Т 10 са отишли да теглят пътнически влакове , а и в други депа./не се посочват кои/
Майнц 7404 е отишъл като контрибуция във Франция, с Nr. NORD 3.887.

Според третият план за преномериране на ДРГ от 1925 година са получили № 76 001-76 011.
Превод от Lokomotiv - Archiv Preussen 3. Transpress 1991 стр. 139/140.

Информацията за вагона недостатъчна - дай цяло описание - примерно A3 pr.07.

Борис

 


 

mitko0888:

--- Цитат на: mitko0888 link=topic=3596.msg71907#msg71907 date=1327676426 ---От 7402 до 7412, без 7404, Майнц.

--- Край на цитат ---

Грешката е моя. Май вече на български се казва копи - пейст

От 7401 до 7412, без 7404, Майнц.

Сaprycorn:

--- Цитат на: Boris 2-12-4 link=topic=3596.msg71911#msg71911 date=1327677985 ---...

Според третият пран за преномериране на ДРГ от 1925 година са получили № 76 001-76 011.
Превод от Lokomotiv - Archiv Preussen 3. Transpress 1991 стр. 139/140.

...

Борис

 


 

--- Край на цитат ---
Открай време търся плана за преномерация от 1923  година! Сашо намери малко материали по въпроса, но информацията е непълна. Ти знаеш ли нещо по-подробно за тази преномерация, която е просъществувала твърде кратко, и според която "мамута" носи серия 77?

Boris 2-12-4:
Не знам... :(

Още не съм подредил архива си...

Ако се появи , ще Ти се обадя...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия