Нека да разкажа един случай. Миналата година на конфер,енцията дойде една моя колежка със семейството си. От няколко години децата имат досег с моите влакове и се запалиха някак от само себе си. В тях се озрови влакчето от детството на таткото, купи се Лего с локомотива Томас и сега....Не можете да си представите в каква еуфория са в момента с тази поредица... Така, че има и друга гледна точка. Ето това е целта на поредицата и в този случай тя е постигната.
Нека не забравяме, че това е продукт за масовия пазар, което за разбиращите от материята е кофти като качество, но едва ли ако някой от нас бъде поставен в сфера, в която не разбираме нищо би се впечатлил от продукти за 10 или 1000 лева. В крайна сметка колко от вас ходят облечени с маркови дрехи всеки ден, например?