Тука стана много интересно! Две локомотивни серии ,никога непроизвеждани досега (освен от месингови фирми)! И двете серии имат много голямо историческо значение- 23 001 и 23 002 са ПОСЛЕДНИТЕ НОРМАЛНИ ЕINHEITS локомотиви в DRG, а 50.40 е последният парен локомотив, произведен в ГДР (1960 година)! Всъщност логично е и двете локомотивни серии отдавна да са сред продуктите на Роко, тъй като инвестициите за тях са минимални- 50.40 DR представлява котел, кабина, пътеходно и тендер напълно еднакви с тези на 23.10 (35.10), който е в производство от 6-7 години и ходова част напълно еднаква с тази на другите 50-ки! Обратно за 23 001 котелът, кабината, пътеходното, крилата и тендера са напълно еднакви с тези на einheits 50-ка (единствено липсва вторият пясъчник върху котела), и ходова част еднаква с тази на 23.10 (35.10)
Колкото до 38 в ТТ, не могат да се сравняват с модела на BECKMANNTT, тъй като едното е 38.2-3 (Саксония), а другото 38.10-40 (Прyсия)