Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models
Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
mitko0888:
Амиии само да попитам, по темата за перфекционизЪма де ...
Сигурен ли си че буферите трябва да са плосък и изпъкнал?
ПС: ИМАМ снимки с такива, ама така ли трябва да са? или да са два изпъкнали?
ПС2: Моля ако някой ще пише, че буферите са винаги плосък (отляво) и изпъкнал (отдясно) да се замисли малко.
TANO:
Станало е недоразумение – темата тук не е за перфекционизЪма, а за това как аз си правя 07 серия. С всичките предимства и недостатъци на ревелския модел и възможностите на моите две ръчички и очички. С това уточнение да продължим нататък.
Покривите. Започвам първо с истинските снимки. От толкова гледане на снимки аз виждам поне три вида вентилатори. Тези са най плоски, и са на първата група машини. Вентилаторите на Ревел са от този вид, нищо че в средата са ги направили по високи – 07-11 ще е с тях. Както е и по закон.
Три снимки на втория вид вентилатори. Машините са от втората група – 07-32 и 07-47. В средата са малко по високи и заоблени по периферията. На моята 07-054 би трябвало да са такива. На мен ми се струва, че тези сякаш нямат решетка отгоре – виждат се направо лопатите на вентилаторите. Долу на земята в дясно от двете машини се виждат още от тия вентилатори. Вдясно пред 07-123 пък до прозорците има нахвърляни от първия и третия вид.
Третият вид. Още по високи и с характерен диагонален детайл отстрани (ограден с червена линия).Машината е от последната доставка.
Вентилаторите на Пико. От третия вид са. 07-054 ще е с тях. Не е проблем за мен – 07-054 ще е в съвременен вариант т.е. при последния ремонт е получила такива от някоя от последните машини.
Има няколко машини, на които вентилаторите изглеждат още по високи. Дали е зрителна измама или четвърти вид – не знам. Нарочно качвам няколко снимки на тая групичка, ще видите защо.
Ще ми се да чуя и от вас колко вида вентилатори виждате на тия снимки.
Готовите покриви. 07-11. Виждат се халките за повдигане на покривните секции от бобинажна тел, преместената свирка отзад и тръбата за въздух към нея. Нарочно не се старах да изправя телта на тръбата. От толкова снимки на тия тръби нито една не е идеално права, нито пък в еднакво положение върху покрива. Тази е на разстояние от покрива. На 07-054 лежи върху него. Още – капаците за пясъка над вратите и ръкохватката до люка. Средната част на вентилаторите тук не е пипана, но след забележка на нулаосемстотиносемдесетиосмия Митко я сниших малко. Втората малка драма с модела е, че решетката на ауспуха е отпред на отсека и е почти квадратна. По горе на снимките се вижда как са истинските.
Над първа кабина – капаци, ръкохватка и халки. Само не знам защо сбърках така ръкохватките. Трябва да са по къси.
07 – 054. Същите заигравки. Целият детайл с капаците на вентилаторите е трансплантиран след сериозно пилене отстрани. Капаците при Пико са с милиметър по широки и целите вентилатори са си малко едрички. Тук е третата малка драма. Според мен височината на тавана на секцията с ауспуха при Ревел е по малка отколкото трябва. Тук Пикото е по близо до истината - тавана му е видимо по висок. Така се получи диспропорция между вентилаторите и отсека с ауспуха. Вентилаторите идват малко по високи от него. Пак посягам към виното с лимонадата – така проблема не изглежда толкова фатален. И се утешавам с горните снимки на големите вентилатори. И тук върху отсека с ауспуха има един капак в повече.
KRAKOMOBILA:
Красота! bg&flag
TANO:
Окончателен вид на заготовките преди боядисване. Само, че 2-3 допълнителни доработки ги няма на тия снимки. Вкарани буфери навътре в призмите с половин милиметър, едно гърне от лявата страна на рамата дето не го знам за какво е и изпилена средна част на вентилаторните капаци.
Без тия допълнителни доработки това някога трябва да стане 07 -11 .
Дотук от мен – неправилни ръкохватки на акумулаторните капаци, различна решетка на ауспуха и по нисък покрив на модула с ауспуха. На когото не му харесва още нещо, да свирка. Щеше ми се да мъцнете нещо за вентилаторите, ама си траете. За тези, които тепърва ще сглобяват този комплект – могат да избегнат поне различната решетка на ауспуха. Просто трябва да изрежат модула с ауспуха от покрива, който е даден за 130-та серия. Има го на снимка в началото на темата. Аз късно се усетих.
tritehiksa83:
Страхотно колега, страхотна презентация и резултат!Между другото аз лично съм виждал 07 със различна височина на бомбетата на вентилаторите така, че разновидности има!Другото е маслен филтър ако не се лъжа?!
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия