Гриша, никакъв чук, изял съм една буква, имам предвид чупката след бретела (дясно) на влизане в гарата:
(Image removed from quote.)
При положение, че и двата коловоза имат еднакво отстояние от перона в началото,
не виждам какво е наложило да се получи такова изместване в десния коловоз.
А аз къде отидох...
Това е другата гърловина.Ще я нарека дясната.
Стана така,че бретела в лявата гърловина е с по-широко междурелсие спрямо перона.Съответно с втория/десния коловоз направих лека чупка към перона за да го доближа.
По напред го бяхме обсъждали.
Изпънах коловозите от двете страни на перона,като мярка за отстояние от него ползвах вагон в по съвременна епоха (грешка!).Съответно в дясната гърловина си разположих стрелките на 1-ви и 2-ри коловози,като ги заковах и сложих отдолу канрадските механизми.
Но!
Подкарах и вагони от атрак. композиция от ІІ еп. с SBB Се6/8 (крокодила)
и се оказа,че вагоните имат на талигите някакъв компресор или не знам там как се казва.
Той се опираше в перона.
За да не премествам дясната стрелка заедно с механизма и да режа преходната релса м/у стрелката и стрелката от 1-ви коловоз,реших да мина с по-малкия дявол.
А именно,да отдалеча 2-ри кол. от перона.Така,хем щях да поизпъна кривката в лявата гърловина (за която говорехме по преди в темата),хем щяха да си минават вагони от ІІ еп..А може и парни лоци с техните цилиндри.
Та,се получи това:
Впрочем,на живо не се забелязва чак толкова това изместване от може би 2мм.На снимката е на фокус и бие на очи.Но,на мен не ми пречи.Така е по-интересно