Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts
Пролет пукна ... - още един проект в зародиш
toniemi:
--- Цитат на: muncho link=topic=465.msg18703#msg18703 date=1233667826 ---
--- Цитат на: pach link=topic=465.msg18701#msg18701 date=1233667698 ---Ква грандомания бре - 3 метра в НО са си крайно недостатъчно за двойно трасе...
--- Край на цитат ---
Верно е,моя макет е 3,20х1,60 м и е супер елементарен.Под 4м.за НО почти не става както трябва :unsure:
--- Край на цитат ---
Моят е 4 на 2 метра и си е достатъчно сложен,има си 3 независими трасета,голяма гара,депа,завод ,ферма,скрап,терминал за контейнери,бензиностанция,обработваема площ към фермата,планина,кариера,водна мелница и много други дребни нещица.
http://www.bgphoto.net/Albums.aspx?UserId=27802
Ако ми бе разрешил тъста и тъщата,целият таван бих направил на макет.
pach:
Zazo още едно уточнение ... :blush2:
Колко дълга ти е композицията (любимата де)?
pach:
Всъщност грандомания е да се опитваш да завъртиш дълга композиция на три метра ,без да ти излезне извън гарата...
Компромиса понякога (поне зе мен ) е отчайващ - за да спреш вагоните централно срещу гаровата сграда , често локомотива заедно с фургона са някъде таааамммм ...в далечината на изходният завой , след който следва изходната гърловина от стрелки...
Пфу , дори да се опише е дълго...камо ли да се гледа!!!
;D :pleasantry:
Виж ако бе единично трасето - по се ядва ...
Тогава и място има ,и макета става с доста по - раздвижен мотив , пък понякога остава място дори за малка втора (разменна)гара ...
Е те тогава скука нема , щото и маневрената дейност си кипи , и движенито на минимум две нормални композиции е сигурно , пък и лайт-мотива на ландшафта си е винаги гвоздей в програмата!!!
:dance1:
pach:
--- Цитат на: zazo link=topic=465.msg18698#msg18698 date=1233667090 ---Ето я грандоманията:
(Image removed from quote.)
--- Край на цитат ---
Този ти проект всъщност е страхотен!!!
1.Гарата си е по твоя вкус.
2.Дължината на коловозите е много добра.
3.По-голямата част от трасето е видима - тоест наслаждаващ се на разменаването на композициите , и извън гарата.
4.В гарата и оот/към двете посоки може да влизат /излизат влакове , които след престои в тунела , и обръщане в съответното ухо , са все едно че отиват/връщат от по-далечните дестиднации.
5.Това с двете уши едно в друго , направо избива рибата .
...Това като +++++-ве на първи поглед .
Колкото до недостатъците , за сега виждам само два.
1.Задължително трябва да си с цифрово управление , щото ако си на аналогово , не можеш да изпълниш (лесно) условието - превключването да става след навлизането и на последният вагон в ухото.
2.Ако не гониш само "бързо" разминаване на влакове ,било то в гарата , или извън нея, наистина малко скучничко...но и това има решение - над тунела спретваш една триажна гара , щото място за изтеглителен коловоз имаш , тоест махаш тези рехави два глухи коловода и си готов.
pach:
Уточнявам - при цифровото управление електрониката щрака яко и проблема с влизането на цялата композиция в ухото отпада.
На Жоровото ухо , понякога електрониката прещраква на всеки вагон и релсова снадка...
:yes:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия