Така ...дойде време и за последният план...
В него съм внесъл доста промени от моя проект + вашите препоръки.

На подземното ниво съм внесъл опростяване - има само едно ухо.
Всички подземни коловози в гарата ще са разделени на две части, за побирането на повече "гарирани" композиции.
Шатци, трябва да е доволен - "офис" коловоза е запазен, на него (и благодарение на ухото след него) ще има двупътно разминаване на различни влакове. При това схемата на коловозите е така , че в тази част няма сложност и при двата вида управление DC и DCC.Както и отгоре има по широчко развитие на глухите коловози за товарни влакове.

Същевременно не се отказах от "флюнгата" дето Зазо не я харесва, но се постарах да я изчистя.
Имам и разменна спирка , с така желаният "мост над гара" - всъщност той при мен ще е "моят" виадукт, над спираката и последващия тунел.
Така или иначе, отклонението от двойният път на "нулевото" ниво зад депото, е едновремнно "надолу" към офис-коловоза с ухото, и "нагоре" към разменната спирка.
Номера е да не пусна "експресен" влак към планината (тъй като това разклонение" е скрито) щото нагоре радиусите са 310 мм.
Докато всички "експресни" и подземни са минимум 396 мм.

На последният етаж е отново малка гара с дъскорезницата в края (над двойния тунел).
Тук имам една идея - отдолу (под дъскорезницата) е "разтоварището" на централната гара за дървен материал.От там с мини "фалер кар систем" трупи, греди и дъски, ще се разтоварват (с магнитен кран) и прекарват в планината. Там на скрито място и чрез система от "въжета" и магнитчета, ще стигат отново до планинската дъскорезница.
От там (дъскорезницата) отново ще излизат на "бял свят", за натоварване на опразнените и изкачили се до там вагони. Но тава са само "идейни" планове за бъдеще

.
Ето и малко "снимки" от предпоследния план.Последен план за истинската реализация ще се чертае от "нулата" вече по всички правила и "закони" на проектирането с WINTRACK-а.
Когато и тя бъде довършена с превода на помощния файл (работя по въпроса) и със спазването на етажност , прецизно чертане (позволява на проектанта да се "разгърне" с точност до 1 мм!!!) и писане на собствени макроси за оформяне на ландшафта по "свои образ и подобие".

Това е приблизителен цялостен поглед на проекта.

Много харесвам този "сбит" начин на проектирането на така желаното от мен кръгово депо на шепа място...Впрочем тук поне диска на обръщателя , е с "точните" размери > 200 мм. Тоест вече изгледа му е съвсем реален за начален поглед над района.

А това е поглед към планинската гара. Тук всъщност е единствения наклон с 3 %. (между спирката и входната стрелка на планинската гараV Всички други наклони съм постигнал на 2,5%.

Сградите са условни, като магазията използвана на мястото на дъскорезницата, например. Но единично депо ще имам и "горе" със съответните "салтанати"...

Още един поглед в общ план , на който се вижда и разменната спирка.
Ясно ви ече целият макет трябва да е потънал в зеленина на заден план, за да не се скрива от погледа на хобиста, нито един влак, който не е в подземните нива. А в планита пък си е задължително, щото иначе за каво е там дъскорезницата.
Друго не се сещам...
