Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

Представяне на Piko BR 187

<< < (2/6) > >>

stivi1504:
Здравейте отново!
Днес ще мога да публикувам 1 част от ревюто. Дано ви хареса! ;D ;D ;D

1 част от ревюто: Конструкцията на модела и детайлите по покрива, които го правят наистина страхотен.

Както се забелязва, локомотивът от третото поколение TRAXX, има типичните черти  от семейството.
Цялостният дизайн и отличителните черти на серията Bombardier се забелязват и тук, но с нов и иновативен дизайн.


Това, което ще ви направи впечатление е новата предна част на локомотива която е леко извита в горните ъгли (над прозорците),
 както и новият дизайн на фаровете, новото оборудване на покрива, където не е изпуснат и един детайл,
но и пантографите от ново поколение (тип DSA 200), като конструкцита на пантографа в модела е
абсолютно точна, поставена на точното място.
Снимки и пояснения към тях:
BR 186
BR187
(Двете снимки са взимани от компаниите превозвачи )
Както се вижда на тези две снимки, BR 187 има типичните черти на семейството TRAXX. Дръжките, прозорците отпред
и отстрани, типичната предна линя, очертаваща кабината. Но, разбира се, има и много промени. Ъгълът над кабината е леко извит,
фаровете са с нов дизайн, както локомотивът има и така наречените гъвкави панели,  които са оборудвани с устройства за затягане,
които служат за опъването на рекламни пана.

Продължаваме с модела:

(Оборудването на покрива )



По-близък поглед:





( Пантографите от ново поколение (тип DSA 200), като по-малкият, съответно, е за контактна мрежа с не толкова остри завои)

Както  се забелязва, оборудването върху покрива е оформено по класическия начин. Характерни, обаче, са  употребата
на кабели с високо напрежение, които стабилно са прикрепени към покрива с малки прикрепващи плъстини.
Съдейки по оригиналните снимки на модела, цялостното окабеляване и останалото оборудване върху покрива
е направено точно. Само една забележка- прикрепващитеплъстини трябва да бъдат оцветени в черен цвят.


(На тази снимка добре се виждат плъстините, които прикрепват кабелите за покрива.)


Дори и свързващите краища на всеки от кабелите, като да не забравяме и „мястото на срещатата“,
където се събират всички четири кабела, са поставени и оформени точно, като напрежението си пренася до жиците ,
оцветени в меденожълто, които водят до изолатора.

(Свързващите краища и предпазителите за пренатоварване от високо напрежение, които са 3 наброй,  са поставени на точното място)


( "Мястото на срещата" на четирите кабела)


(На тези снимки добре се виждат медените жички, които водят до изолатора)

Забележими са и с просто око гравюрите на покрива, като например решетчиците за климатика.
Върху частта от покрива над кабината за управление, се виждат и по две различни сирени на локомотива
и антенки за комуникацията през радио станцията. Ауспухът за помощният двигател „Last Mile“ също не е изпуснат, и е оцветен в сиво.

(Двата вида сирени и антенката за радио станцията(в предния ляв ъгъл) )


(Както казах, ауспухът за "Last Mile" двигателя не е изпуснат, но се и виждат решетките за климатика)



(За сега това от мен, следва продължение)

Величко:
Браво малък! Наистина е много красив модел и като го гледам на снимките още повече ме радва......щото моя хваща паяжина в гардероба.

Един клип на Красен
https://www.youtube.com/watch?v=nTwSTCxliy0&t=4588s

Adrian:
http://www.akiem.com/wp-content/uploads/2014/08/BR187-TRAXX-EN.pdf

stivi1504:
Здравейте!

Благодаря за коментарите!

Страхотен клип, Велко! Беше интересен. Както бях написал в най- горната  статията,
 знаех, че моделът е тестван в България, но не знаех, че даже е заснето- супер! :)

Адри, много благодаря за доставената информация. Всъщност, точно на базата на инфото,
съдържащо се в този pdf. файл, бях написал някои подробности за локомотива, отново в най-горната статия. ;D ;D ;D

stivi1504:
Здравейте приятели!

Днес ще пусна 2 част от ревюто, но за съжаление, другите две част ще изчакат малко. Маже би след 4-5 дена ще съм готов напълно. :dance1:

2 част от ревюто: Външният облик на локомотива и детайлите.
Поглеждайки по –внимателно в предницата на локомотива, може да се каже, че на практика всичко е изобразено-
дръжките, чистачките, надписите, без някакво размазване или разтичане на боята, просто всеки детайл.
И въпреки, че дръжките не са от метал, отново създават усещането за детайлен и завършен модел.


(Както казах-дръжките на са метални, но не мисля, че това е от значение- моделът изглежда прекрасно) :) :) :)

Малко след кабината се забелязват прозорчето, гравираните детайли върху вратите, и дори и
камерите за маневриране(за обратно гледане на посоката на движение).


Веднага след вратата, се забелязва друга детайлна част от локомотива- така наречените гъвкави панели,  които са оборудвани с устройства за затягане, които служат за опъването на рекламни пана. В този модел рекламни пана няма, а се вижда грапавата повърхност, върху която е написано логото на фирмата превозвач(Railpool).



Когато внимателно се загледаме в страничната част на модела, също се виждат и вдлъбнатини, където всъщност се намират местата, където локомотивът се пълни с пясък. От всяка страна локомотивът има и капачки за пълненето на резервоара с гориво(нали има и дизелов двигател ;D).



(Между талигите се намира и трансформатора, кутията за батериите, но и резервоарът за горивото на помощният двигател.)


(Като споменах- има вдлъбнатини, където има капачки за пълнене- от дясно за пясъка, а от ляво- за горивото на дизеловия двигател )

Върху самите талиги всичко е изобразено абсолютно коректно- амортисьорите, индузният магнит и спирачните дискове, които са боядисани в сиво.




(Благодаря за отделеното внимание! :) Следва продължение.)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия