Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Модели на български вагони - проектиране и производство

<< < (6/14) > >>

Vlado:
Има, разбира се, и доста е говорено по въпроса:

Серия 19

gzo:

--- Цитат на: Krasi Tankista link=topic=5214.msg115012#msg115012 date=1552064735 ---....Опитай да им поръчаш на Тилиг Дряновката, пък да видим каква цена ще ти обявят и при какви условия.....
--- Край на цитат ---

Интересно, колко струва един такъв опит, че вместо да се пита се стига то такива теми след които в крайна метка нищо.

МАШИНИСТ:
 "панаирджийските играчки"  - ОЧАКВАМ написалият това определение да внесе яснота и посочи примери

TANO:

--- Цитат на: TANO link=topic=368.msg114918#msg114918 date=1551785516 --- Ама сигурно няма да могат! :diablo:

--- Край на цитат ---

Аз съм виновен! Мислех си едно, а съм го написал така, че наистина не се разбира какво исках да кажа. Имах предвид, че и да се изпринтят  5 каручки, цената им ще е такава, че просто няма как да стане работата. Тук не оспорвам разчетите на който и да е евентуален производител на вагони българско бутиково производство – сигурно са такива, каквито са показани по горе. Но си мисля, че с това спираме дотук. Не виждам смисъл някой да хвърля труд и 3000 лв за проекти, прототипи и т.н. и най-накрая един –двама да си купят по едно вагонче за сглобяване за 210 лв. парчето.  Останалите ще са пас, и само ще пишат излишни  постове в тая тема.  За мен бутиковото производство явно не е начина как да се сдобием с български вагони, но и не мога да предложа нищо друго. Може по горе някой да е дал и други варианти, но си признавам, че не съм чел темата задълбочено.
П.С. Написаното е мое лично мнение и не цели да предизвиква спорове и скандали, както и още 2-3 страници общи приказки в темата. Уважавам всички, които не мислят по този начин. :hi: :drinks:

Krasi Tankista:

--- Цитат на: TANO link=topic=5214.msg115037#msg115037 date=1552149464 ---Аз съм виновен! Мислех си едно, а съм го написал така, че наистина не се разбира какво исках да кажа. Имах предвид, че и да се изпринтят  5 каручки, цената им ще е такава, че просто няма как да стане работата. Тук не оспорвам разчетите на който и да е евентуален производител на вагони българско бутиково производство – сигурно са такива, каквито са показани по горе. Но си мисля, че с това спираме дотук. Не виждам смисъл някой да хвърля труд и 3000 лв за проекти, прототипи и т.н. и най-накрая един –двама да си купят по едно вагонче за сглобяване за 210 лв. парчето.  Останалите ще са пас, и само ще пишат излишни  постове в тая тема.  За мен бутиковото производство явно не е начина как да се сдобием с български вагони, но и не мога да предложа нищо друго. Може по горе някой да е дал и други варианти, но си признавам, че не съм чел темата задълбочено.
П.С. Написаното е мое лично мнение и не цели да предизвиква спорове и скандали, както и още 2-3 страници общи приказки в темата. Уважавам всички, които не мислят по този начин. :hi: :drinks:

--- Край на цитат ---

 Ами то тогава да си останем в сферата на мечтите и нищо да не правим, надявайки се някой немски дядо да се накуми и да направи нещо, което и ний с треперещи ръчички да сглобим. Какво, ние не можем като тях ли? Или дори по - добре от тях? Можем да даваме, здраво стисканите иначе евра за Бемо, за Вейнерт, че дори и за Еаос, но не  желаем да си платим масрафа за произведено в България? Прав е Иво, като казва: Могат но не искат............ Когато хвърлиш ръкавицата е редно да се държиш като мъж. Поне аз така мисля   :hi: :hi: :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия