Ненчев, скоростта е идеална!!! По-бавно няма смисъл...и оригинала не го можеше!
Отворих клипа да видя двигателя, но той си е супер .За редуктора - и мен ме мързи да смятам,
но ти все някога ще трябва да го правиш. 12 волта за двигателя е максимума, но така е само в скоростните влакове.
Обикновенно се кара (за бърз ход де) на 8- 10 волта! Някои моделисти слагат дори ограничители за това напрежение.
Ходът както казах е идеален - въпроса е, дешифратора ще го държи ли (като компенсира) с два-три вагона (маневра)?
Ако и тогава го регулираш да държи такъв плавен и бавен ход, ще е супер ...за модела, теб и...дешифратора.
Имай предвид, че дешифраторите се нуждаят от въздух (охлаждане) все пак.
Колкото до 298-цата, я остави за сега. Допълнителните бустери дават две предимства:
- подсигуряват еднаква мощност по трасето (нямаш загуби от дължина и/или лоши контакти).
- подсигуряват безпроблемна експлотация и безаварийност (почти), щото дори един да излезне от строя, другите ще го заместят дори с превключване за временно.
Но най-важното е - при 15 ампера на централата, има случай на къси съединения, в които заради високия ампераж,
се случва ефекта на "заваръчен апарат" - тоест ако не се заварят колоосите, то със сигурно "избухват" и се повреждат всякак (най-вече геометрично). Имаше доста такива случай преди 10-тина години и европейските моделисти предпочетоха да имат няколко бустера, с по-бърза защита, за дългите си трасета на секции!
А шасито и двигателя от клипа са си перфектни, ако те интересува друго мнение!!!
Успеха е видим!!!
ПП.А за разклоненията и въобще другите аксесуари - хората пускат още една линия с отделен бустер само за тях.
Така просто отделят движението на влаковете, от аксесуарите, чисто силово и практически диверфицират мощносттите за захранване.
Остава общото им управление през двете проводникови линии за DCC-сигнала.