Е, въпреки кризата “БДЖ” все пак успя да осъществи една редовна доставка на четириосни пътнически вагони от вагонната фабрика “Жорлиц”. Обаче… Ми общо взето са си голямо разочарование. Далечко са от истината и то по такъв начин, че няма как да се преправят, за да заприличат на нашите каруци. Преди да ги купя имах голям мерак да ги пипна оттук-оттам, но той бързо се изпари като ги видях на живо. Може би ако можеше да им се сменят стъклата щеше да е друго. Както и да е – малко снимки на истинските. Имаме ги в два варианта, що се отнася до вътрешното обзавеждане. По- малко разпространените са със седалки 2+2 каквито са и на модела.

По – често срещаните са с кресла подредени на принципа “Две напред, едно назад”

И при двата обаче в средния салон има такива сепарета май за инвалидни колички. Разликата е, че в първия вариант са две в двата края на салона, докато във втория е само едно.

Малка част от първа класа.

Седалките са с качество на изработка като на фирмата Лима отпреди 30 години. Затова само набързо ги мацнах, без да се старая да докарам зеления цвят. Отказах се да правя и сепаретата.

Една снимка от по късен етап, на която се вижда дестинацията на пътуване.

На вагон се падат по 25 бургазлии.

