Автор Тема: Интересни линкове към чужди макети  (Прочетена 480036 пъти)

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 950
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #255 -: 16 Март 2010, 12:01:47 »
Не мога да кажа, защото моите засега са без декодер. В каталога на БЕМО е изписан цял ферман относно цифровизацията. Поради тая причина се уплаших и купих аналогов трансформатор специално за тях. Та накратко моделите са пригодени, имат съединител, но ясно е казано да се ползват декодери за машаб N. Освен това пише, че не се гарантира безпроблемна експлоатация в цифров режим. И молят, при предаване на тягов подвижен състав за ремонт в сервиз на БЕМО, декодерът да бъде изваден и съответно локомотивът да бъде приведен във вид както при доставката му.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #256 -: 16 Март 2010, 15:20:41 »
Цитат на: IKAR link=topic=61.msg38050#msg38050 date=1268733707
Не мога да кажа, защото моите засега са без декодер. В каталога на БЕМО е изписан цял ферман относно цифровизацията. Поради тая причина се уплаших и купих аналогов трансформатор специално за тях. Та накратко моделите са пригодени, имат съединител, но ясно е казано да се ползват декодери за машаб N. Освен това пише, че не се гарантира безпроблемна експлоатация в цифров режим. И молят, при предаване на тягов подвижен състав за ремонт в сервиз на БЕМО, декодерът да бъде изваден и съответно локомотивът да бъде приведен във вид както при доставката му.

Наблегнали са на декодери от N защото за повечето фирми (както и моделисти) ТТ-мащаба е слабо развит.Някой не знаят за съществуването му...
 Искали са да подчертаят че ти трябва миниатюрен декодер - как да го кажат на тъпите западняци ...!?!  :sarcastic:
И така го обозначават "От N-мащаба".

Това че не гарантират безпроблемна експлоатация в цифров режим им развързва ръцете (както е практиката на всички фирми от бранша) да не ти дават гаранция, най-малкото , че не знаят какъв "специалист" ще монтира декодера - тоест резултата може и да е съмнителен. :bad:

Така е при всички продукти тип "сглоби си сам" - точно за това са и по-евтини, просто защото нямат гаранция.А не че "пестят" от парите за сглобяване - но това не е валидно за персонала им...там също спестяват под предлог "ми те се купуват и несглобени...". :sarcastic:

Та въпросната фраза е въпрос на превод или на тълкуване , но най-вероятно визира , че ако си монтираш допълнително декодер, не ти гарантират резултата, и точно за това намекват , че при евентуална рекламация, искат всичко в първоначалният му вид.

В противен случай и гаранцията ти за лока вече е НЕВАЛИДНА.

Тежка, тежкаааа е съдбата на моделиста... :haha: :haha: :haha:

Та така...
 ;D ;D ;D
 

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #257 -: 29 Март 2010, 14:14:37 »
Този клуб по гюрюлтията напомня нашият, ама макета им е в N!!!
http://www.youtube.com/watch?v=gMXsXIJ-nw8&feature=grec
 :lol: ;D ;D ;D

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1653
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #258 -: 29 Март 2010, 14:46:05 »
Цитат на: pach link=topic=61.msg38622#msg38622 date=1269861277
Този клуб по гюрюлтията напомня нашият, ама макета им е в N!!!
http://www.youtube.com/watch?v=gMXsXIJ-nw8&feature=grec
 :lol: ;D ;D ;D

Ми той, този клуб Паце, празнува 25-годишен юбилей. Дай боже и ние след 25г. да има с какво да се похвалим :buba:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #259 -: 29 Март 2010, 14:48:45 »
Мдаааа, че и по-голям макет и гюрюлтия ще вдигнем ...след 25 години!!!
 :hi: :bb2:(щото иначе няма да се чуваме... :on_the_quiet:)

eurostar

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 816
  • Рейтинг: 84
  • N-scale, Era V+
    • Rexx Design Studio
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #260 -: 29 Март 2010, 23:54:16 »
Клубен макет в N не става... Аз се надявам вие (ние) след много по-малко от 25 години да сме на това ниво и да събираме по няколко евро такса от широката публика да гледа.
« Последна редакция: 30 Март 2010, 08:44:10 от eurostar »

fyut

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #261 -: 30 Март 2010, 08:52:02 »
 :yes: :yes: Това може да стане само, ако си намерим ЯК спонсор заинтересован от развитието на моделизма и релсовият транспорт въобще. Иначе макета е супер. Това са си комерсиални макети, които за съжаление не стават само със средства от хобисти. Все пак мечтите не са лошо нещо ;D ;D ;D

Dare_Devil

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #262 -: 30 Март 2010, 09:59:38 »
Че какво му е - малко спретнато макетче ;)
Абе направи ли ви впечатление мотрисата в началото, която при наличие на контактна мрежа се движеше със свалени пантографи  :lol:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #263 -: 30 Март 2010, 10:16:08 »
В 99 на сто от случайте по макетите , пантографите са свалени въпреки наличието на контактна мрежа.Причините са лошо токоснемане, чупене на пантографи (колкото и добре да е сглобена мрежата), износване на пантографи, усложнено управление (дори по DCC) и т.н.
Та моделистката практика е такава - въпреки наличието на контактна мрежа , локовете да се движат със свалени пантографи.
Но всяко правило си има изключение - например при заснемането на специален материал. :yes:
Та така.
 ;D ;D ;D

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #264 -: 30 Март 2010, 10:27:48 »
Цитат на: Dare_Devil link=topic=61.msg38676#msg38676 date=1269932378
...
Абе направи ли ви впечатление мотрисата в началото, която при наличие на контактна мрежа се движеше със свалени пантографи  :lol:


Много ме дразни и мен това. За какво е бил целия зор с контактната мрежа ако след това електровозите ще джаркат със смъкнат пантограф. Мега грозно. По-добре само бутафорни стълбове и без това жицата обичайно е толкоз дебела, че ти вади очите.

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #265 -: 31 Март 2010, 13:56:20 »
Какъв е извода?
Минавайте в 1-ва и 2-ра епоха и търкаляйте само парни локомотиви :yes:

fyut

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #266 -: 31 Март 2010, 14:49:18 »
 :dance1: :dance1: Може и дизеларки, което пък директно ни отправя кън 3 -та, 4 -та и т.н. епохи! :yahoo: :yahoo:  :on_the_quiet:

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #267 -: 31 Март 2010, 14:52:21 »
че то и в І и ІІ епохи има електровози

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #268 -: 31 Март 2010, 15:31:28 »
Цитат на: Gervasii link=topic=61.msg38779#msg38779 date=1270036341
че то и в І и ІІ епохи има електровози

Има и то много, скоро гледах пруските такива, оказва се, че много по-малко години са експлоатирани от парните, въпреки че можем да си мислим друго - примерно: нам коя си серия, произведени 1910, бракувани 1935 всички до последната бройка.
« Последна редакция: 31 Март 2010, 15:33:02 от CaLLlo »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re:Интересни линкове към чужди макети
« Отговор #269 -: 31 Март 2010, 16:48:01 »
В Германия специално това е направено заради милитаризирането на страна и подготовката й за война... Парните локомотиви са с най-евтино гориво, при това твърде достъпно в Германия, докато дизелите ползват нафта, която при война трудно ще се набавя. .А пък електровозите ще страдат от повредите по контактната мрежа, които ще ги правят неизползваеми... Швабите добре са си направили сметката... Единственият им пропуск е, че са произвели доста малко локомотиви за мащабите на бъдещата империя и огромните територии, които трябва да покриват... В заключителния етап на войната цяла Германия и Вермахтът страдат яко от непопълними загуби най-вече на локомотиви, унищожени от партизани, авиация и сражения...