Автор Тема: Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR  (Прочетена 94143 пъти)

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #240 -: 25 Март 2009, 10:31:46 »
пропускам

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #241 -: 25 Март 2009, 10:57:03 »
Аз пък вече си го правя в ТТ!!!  :blush2:
 :beee: :beee: :beee: :bb2: :yahoo:

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #242 -: 25 Март 2009, 11:07:44 »
Цитат на: Gervasii link=topic=649.msg21898#msg21898 date=1237969906
пропускам
Пропускаш 1 и взимаш 6 ? :sarcastic:

EMPEROR

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #243 -: 25 Март 2009, 11:17:17 »
Всички пропускаме, защото няма как да съберем 200 броя, ако ще и по 6 да взимаме...

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #244 -: 25 Март 2009, 11:29:10 »


Аз разбрах следното :

- ако го правим през Тилиг - те имат изискване да купим 150 бр
- ако го правим през Mihai - той ще определи цената/бр в зависимост от това колко броя ще заявим.

As I understood:
- if we order  BDZ 06 via Tillig - they want 150 pieces to be paied
- if we work with Mihai - the price deppends on what quantity we 'll pre-oreder ?

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #245 -: 25 Март 2009, 11:55:28 »
For me 2 only ...  :yes:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #246 -: 25 Март 2009, 12:12:16 »
 :swoon: :swoon: :swoon:
 ;D

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #247 -: 25 Март 2009, 14:40:33 »
Цитат на: Adrian link=topic=649.msg21901#msg21901 date=1237972064
Цитат на: Gervasii link=topic=649.msg21898#msg21898 date=1237969906
пропускам
Пропускаш 1 и взимаш 6 ? :sarcastic:

само че по-добро качество от доказани производители. малко ми се струва, че коментираме прохождащи продукти на фирма която няма опит в производството на локомотиви. не е случаен факта че модела бе прибиран няколко пъти заради производствени грешки.  :sarcastic: :sarcastic:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #248 -: 25 Март 2009, 14:58:43 »
Те ся си скъсаааме джапанките!!! ;D

За фирма Тиллиг ,ли казваш ,че няма опит в производството на локомотиви??? :blink:

При това в по голям мащаб от досегашният!!! :good:

Не че съм надзъртал в огромен брой локомотиви , но според мен този е един от най-добре направените , примерно за цифровизация!!!
 :dance1:

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #249 -: 25 Март 2009, 14:59:30 »
в НО

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2010
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #250 -: 25 Март 2009, 15:12:38 »
:) Споко някой ден може Fleischmann да го напрявят.

Цитат на: Gervasii link=topic=649.msg21913#msg21913 date=1237984833
Цитат на: Adrian link=topic=649.msg21901#msg21901 date=1237972064
Цитат на: Gervasii link=topic=649.msg21898#msg21898 date=1237969906
пропускам
Пропускаш 1 и взимаш 6 ? :sarcastic:

само че по-добро качество от доказани производители. малко ми се струва, че коментираме прохождащи продукти на фирма която няма опит в производството на локомотиви. не е случаен факта че модела бе прибиран няколко пъти заради производствени грешки.  :sarcastic: :sarcastic:

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #251 -: 25 Март 2009, 15:15:53 »
Цитат на: ivo link=topic=649.msg21918#msg21918 date=1237986758
:) Споко някой ден може Fleischmann да го напрявят.

Цитат на: Gervasii link=topic=649.msg21913#msg21913 date=1237984833
Цитат на: Adrian link=topic=649.msg21901#msg21901 date=1237972064
Цитат на: Gervasii link=topic=649.msg21898#msg21898 date=1237969906
пропускам
Пропускаш 1 и взимаш 6 ? :sarcastic:

само че по-добро качество от доказани производители. малко ми се струва, че коментираме прохождащи продукти на фирма която няма опит в производството на локомотиви. не е случаен факта че модела бе прибиран няколко пъти заради производствени грешки.  :sarcastic: :sarcastic:

еееееееее немецо като го пипне е друга работа

misho_tabakoff

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #252 -: 03 Април 2009, 11:46:02 »
Цитат на: Gervasii link=topic=649.msg21913#msg21913 date=1237984833

... само че по-добро качество от доказани производители. малко ми се струва, че коментираме прохождащи продукти на фирма която няма опит в производството на локомотиви. не е случаен факта че модела бе прибиран няколко пъти заради производствени грешки.  :sarcastic: :sarcastic:

Напълно подкрепям Дорян с неговото изказване.

Защо казвам това.

Получих си най-накрая заветния шестак. Да ви казвам ли КОЛКО МНОГО СЪМ РАЗОЧАРОВАН от локомотива?!?! Може би единственото нещо, което ме възпира да се отърва от него на мига, е един разговор с Владо на ICQ-то:

  • Мишо:
    А бе с/у 180 евро човек очаква да получи нещо по-читаво.

    Владо:
    така е, прав си

    Владо:
    приеми го като бутиков модел

    Мишо:
    е..х тоя бутиков модел ...

    Мишо:
    И аз се съмнявам да пуснат, даже и БДЖ.

    Владо:
    и може да се окаже, че сме придобили рядкост

    Владо:
    намери доброто в лошото


............ За мен наистина е недопустимо локомотив за 180 евро да има следните недостатъци:

1. При ваденето на локомотива от кутията установявам, че едното ъглово стъкло, единият буфер и едната от табелките с административния номер на локомотива си останаха в кутията;

2. Корпусът на локомотива отзява от едната страна от шасито;

3. Локомотивът се клати като матрьошка;

4. Безумното зацепване на червяк с право зъбно колело.

ВЕРВАЙТЕ МИ, както казва един наш (или не съвсем наш) виден политик, но се изприщих като видях какво ми поднасят Тилиг в една елементарна опакова, където даже локомотивът се разхожда свободно без да е укрепен както трябва!!!! И като знам колко релси на Тилиг чакам да ми дойдат всеки един момент, веднага пуснах паралел с локомотива, че и ако те са толкова "качествени", щях да се застрелям. Е, поне Лъчо ме успокои, че релсите и стрелките им са читави.

Но като каза Дорян, явно опитът си казва своето.

Нейсе, ще го преживея. То беше ясно, че локомотивът ще се преработва, но сега съм убеден, че намесата ще бъде на най-ниско ниво. Даже се замислям да си преработя зъбните предавки - времето ще покаже.

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 950
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #253 -: 03 Април 2009, 12:37:44 »
Чудна работа при положение, че Любомир направи специално представяне на същия модел и с известни изключения - като калпаво измислените предавки, общо взето отзивите бяха добри. Явно могат да се получат разлики не само от модел до модел, ами и между два екземпляра от един и същ чешит, както е в случая. Наистина е ужасно да дадеш толкова мангизи за локомотив и накрая да получиш някакъв боклук - все пак парите не ни падат от небето я......Но не си мислете, че "доказаните" производители са "велики", "Господ" и не знам си още какво, от което следва, че те не биха се издънили. Всички знаете, а и аз милион пъти съм се убедил, че не е баш така. Достатъчно е само да споменем Гей-О-[*цензурирано*] - та на Роко, изключително дървеният LokBoss на Флайшман, напоследък станалите епидемия локомотиви на Роко, идващи с липсващи части и със смачкани от силно натискане с пръсти външни тръби. На мен един вагон на Бемо ми дойде добре опакован, в абсолютно лъскава оригинална опаковка, но с отлепени прозорци на преходните врати и доста сериозно изтрита боя от едната страна. Щях да повърна при положение че дадох за него 90 лева...В крайна сметка си купих още един такъв...Та да не мислите, че Брава например не могат да се осерат. Никой не е застрахован. Тази сутрин шефът ме накара да изхвърля един почти нов принтер на "великата" фирма HP, защото колкото и да му купуваме нови глави, половин година от него не излезе един свестен лист с цветен печат.
То и с Мерцедес стана горе-долу същата история - откакто изнесоха голяма част от производството си в Турция, взеха да бълват такива некачествени и калпави конструктивни решения, респективно изпълнения, че направо ум да ви зайде....

В крайна сметка се чува дали модел на един локомотив, който се среща у нас, в Румъния и в Полша под път и над път, и който не представлява някакво особено техническо решение, нещо уникално, което го няма никъде другаде или не се прилага дали въобще си струва да се занимаваме с него. Виж ако се появи някога, макар че аз силно се съмнявам, добър и достъпен модел на серия 04 - това ще бъде друго нещо.
« Последна редакция: 03 Април 2009, 15:36:23 от IKAR »

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR
« Отговор #254 -: 03 Април 2009, 12:39:23 »
Владо правилно ти е казал да намериш доброто в лошото. Ето защо:
1. лошо залепените детайли се махат по-лесно и не повреждат други детайли при преработване и пребоядисване
2. Отзяването е вероятно поради неправилно сглобяване или притискане на някой от кабелите по платката, мойте при сглобяването и двата се опитаха да станат така но след наместване на кабелите за осветлението всичко си е на место.
3. Модела е почти "бутиков" и като такъв за тази цена е достатъчно добър. Трябва да видиш мойта четворка в какво състояние дойде при цена от 175 Е плюс 75 за задвижване и достатъчно количество труд за да се докара до състояние на някакво вървене.
4. Това за правите зъби е верно и бих казал че е недопустимо, ама... е факт. То е и отразено в представянето, ако си го чел. Факт е че все още намирам подобни технически "дивотии" и при доста по-реномирани и с голям опит в НО фирми.
5.Прав си и за клатенето, него го забелязах чак като го пуснах на релси, което беше няколко дена след като правих представянето на модела. Дотогава го бях тествал само на ролки, и въпросното клатене не се показа при този тип тестване.
И накрая още две неща. Има много по-скъпи серийни модели, които като дойдат са си живо разочорование за камарата пари които си платил. Освен това имам в колекцията си 1044 на Роко, който е с два различни пантографа единия от които дори не е боядисан, и това го прави уникален и за това не съм го сменил до момента. Не можеш да кажеш че Роко е с малко опит в този мащаб нали ;), да не говорим че въпросният модел е произведен вероятно в десетки хиляди бройки, ама на на мен се падна този с дефекта.
А шестака си е шестак. По-хубав от този модел няма и няма да има. Тъй че търси хубаво в лошото ;D.