Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout

Материали и инструменти за макетиране - за какво и от къде?

<< < (9/32) > >>

br185:

--- Цитат на: XRISTO link=topic=670.msg29738#msg29738 date=1255496851 ---Купешки ли ти е баласта?А не си ли мислил да ги лепнеш, завиеш и като стегне лепилото да махнеш винтовете?  :hi:

--- Край на цитат ---
  Баластът съм го купувал готов от Conrad. Води се с каталожен номер 218713 - 62.

 

С оглед евентуалната необходимост от някакви ремонти и корекции някак си все не ми се иска да използвам лепила по и около релсите. Ама май за сигурно закрепване на баласта друг начин няма. Това което се чудя е дали първо да залепя към основата подложката под релсите или да я оставя така, а да използвам лепило само за закрепване на самия баласт  :blink:?

pach:

--- Цитат на: br185 link=topic=670.msg29757#msg29757 date=1255508236 ---
  Баластът съм го купувал готов от Conrad. Води се с каталожен номер 218713 - 62.

 (Image removed from quote.)

--- Край на цитат ---

Конрадските номера е хубаво да се знае че са валидни само първите шест цифри - тези след тирето се менят през годините.
ПРимера с този баласт:
Хубаво е да пишем 218713, защото търсачката на мрежовият каталог иначе се шашка и твърди ,че такъв продукт няма, примерно щото през последните години последните числа (и букви) са били съответно :
- 97 за 2008
- 65 за 2008/2009
- 9М за 2009/2010
 ;D ;D ;D


--- Цитат на: br185 link=topic=670.msg29757#msg29757 date=1255508236 ---
С оглед евентуалната необходимост от някакви ремонти и корекции някак си все не ми се иска да използвам лепила по и около релсите. Ама май за сигурно закрепване на баласта друг начин няма. Това което се чудя е дали първо да залепя към основата подложката под релсите или да я оставя така, а да използвам лепило само за закрепване на самия баласт  :blink:?

--- Край на цитат ---

Каква подложка смяташ да ползваш - начина по който се колебаеш да работиш , предполага , че ако / като се наложи ремонт или реконструкция ще можеш да отлепиш подложката (с евентуално нейно разрязване или разскъсване) но ще се запази целостта на баласта и релсите с траверсната скара ще пострадат минимално, тоест ще се получи нещо като Geo-line но с много по-добър външен вид!
 :yes: ;D

br185:
  За подложка смятам да използвам топлоизолация за ламиниран паркет. Дебела е 1.4-1.5 мм, има добри шумопоглъщащи свойства и се обработва (изрязва) много лесно. Освен това е евтина като материал (45ст. линеен метър). До момента показва доста добри шумопоглъщащи свойства. Предполагам, че след поставянето на баласта и премахването на винтовете ефектът ще е пълно поглъщане на шума.

 

XRISTO:
Лепи ли се с С-200 тази подложка за ламинат?...щото да ти кажа честно, и на мене ми мина наум вместо да се набутвам за скъп корк, да сложа такъв материал, но съм далеч още от полагането на релсовият път, та за това не съм разпитвал тук относно този вариант.  :no:

pach:
Който е ползвал такава подложка, твърди че е трепач!!!
Звукоизолирала страхотно за дебелената си.Като слаб недостатък - трябва много внимателно да се работи при притискането на релсите , защото е мека, поддава и има възможност трасето да стане неравно дори в рамките на едно парче от релсата.Тоест при внимателно боравене с тежестите (някой слагат на баба си ютията при лепене) няма проблем.Точно такава подложка имах предвид по-горе, че като махнеш винтовете след залепване , може лесно да се реконструира трасето. ;)
Митко, като слепиш първите парчета заедно с баластрата , сподели опит, щото за сега каменната баластра "озвучава" релсите независимо дали са на корк или направо на основата.
За звукоизолиращите свойства на меката подложка се надявам да решат този проблем , но ти ще кажеш след тестово движение дали става добре?
 ;D ;D ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия