Главен форум | Main forum > Фремо | Fremo
Модули на EMPEROR и misho_tabakoff
Adrian:
аз само да добавя , че боровете за моя модул са от Gervasii , и той спомогна за общото благо - понеже не съм споменавал - за което се извинявам , но защото е редно - аз да си кажа и т.н.
А релсите - от хер Жоро , натюрлих ! Така че , колективност има и мат'рял има !
хахахх,
наздраве!
И влакове до дупка!
Жоро:
Да де, ама пак ги сгъчкваш радиусите :(
EMPEROR:
--- Цитат на: pach link=topic=758.msg9881#msg9881 date=1221654308 ---Мда , а сега сериозно.
Нещо първият аргумент не ми влиза в главата - модули...?специфично...? :-X
Обаче вторият ме разби - това за гърбовете си е идейка ;) но пък тя е неприложима около ваште модули , щото те са в завой - за да имат долепени други модули на гърба си , то другите ще трябва да имат огледално разположение.Тоест ако вашите са огънати в посока към изток на североизток , то "залепените" ще трябва да са в посока от югоизток към изток.До тук нищо лошо , тъкмо ще има както и изпъкнали , така и вдлъбнати модули.Обаче това не би могло да се осъществи точно при гърба на вашите модули щото :
І.Ако след вас има продължение на завоя в същата посока , до обръщане на 90 (или дори 180) градуса , то вътрешните модули от към гърба ще трябва да имат радиус на релсите с 50 см-по малък! Това пък ни нарушава желанието и стандарта за 1000 мм-трови радиуси.
ІІ.Дори да остане на 45 (или 90) градуса завоя - бая модули ще трябва да извъртим по "залата" (пък била тя и опразнен басейн :)) за да се върне трасето на магистралата толкова плътно , че да ги залепим гръб в гръб .
И тук ми идва една спомагателна идея - нещо като ухота на Жоро , но с двойно трасе на магистралата което се връща на изходна позиция (в посока изток - запад) в страни на 50 и няколко си сантиметра , или по-точно се завръща на растояние равно на междуосието на два залепени гръб в гръб модула.
--- Край на цитат ---
Ся по първа точка не си прав... щото зависи от къде точно ще тръгне завоя... т.е. колко рано тръгва... колкото по-рано, толкоз по-голям радиус... така че пак стават нещата.
По втора точка говорех принципно какви са съображенията да е изнесен напред, вместо назад...
По повод ухото... дам и аз това имах впредвид като на чертежчето :) Тъй че по тоя въпрос си стискаме ръцете. :-*
Отцепих мнението с картинката на обръщателното ухо в отделна тема - http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,791.0.html
pach:
Бре аз май метнах чертежа некъде другаде (двойното ухо) :-[ :-[ :-[
Втора точка (твоя) ясно е вече аргумента , ама по първа си е въпрос на математика .
Радиус на релсете - 1000 мм.Най-северната отстои (оста и де ...)на 250 мм от гърбът на модула.
1000-250=750 остава за другият (нали гръб в гръб)
За него горното отстояние също е валидно !
Значи от 750 - 250 = 500 мм ще е радиуса на релсите в долепения на гърба на 1000 мм-тровият модул.
Е , сега смятам че го изясних.
EMPEROR:
Ех като ти се хванал за тия 500мм широчина... може да е по-широк -> по-голям радиус ;)
А за обръщателното не четеш бре... отцепих го в отделна тема. И линк даже съм ти дал в горния пост...
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия