Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout

Изработване на жп трасе

<< < (6/8) > >>

G_GROZ:
Не знам защо моя и твоя пост са се събрали на едно??????????????????? :diablo: :diablo: :diablo:

pavel75:

--- Цитат на: G_GROZ link=topic=95.msg31671#msg31671 date=1259052522 ---Не знам защо моя и твоя пост са се събрали на едно??????????????????? :diablo: :diablo: :diablo:

--- Край на цитат ---

защото цитатът започва с [quote ...... и завършва с [/quote]

твоето мнение трябва да е след [/quote].

pach:

--- Цитат на: G_GROZ link=topic=95.msg31671#msg31671 date=1259052522 ---Не знам защо моя и твоя пост са се събрали на едно??????????????????? :diablo: :diablo: :diablo:

--- Край на цитат ---

Абе нещо форума , се скапва (софтуера де...) та за това.
Написах , камера , защото освен че въртях на 360 градуса "камерата" на практика със скрола увеличавах и намалявах, при това се заврях на такива места с максималното увеличение , по макета му , щото май там дори собственика не е "влизал"...
Това е идея - ще се опитам да "навлезна" в тунелите!!!
Всъщност благодарение на тази програма, разгледах в страхотни подробности не само макета , но и колекцията му във витрините...и всичко става със скрола!!!
Перфектно.
Колкото до коловозното развитие (това е темата все пак) да двете проходни гари добре изглеждат, ама на първо четене ...на второ някакси са еднакви малко...пък и макета явно е достъпен от всякъде , та разполовяващата планина със планинската линия , поне визуално го разделя. Интересното , че заради двойното трасе и повечето движение и коловози в гарите , човека е избрал сравнително малки радиуси за кривите...
Мдаааа, винаги се налага някакъв компромис в крайна сметка!
 ;D ;D

luci:

--- Цитат на: topalov link=topic=95.msg38279#msg38279 date=1269194756 ---
--- Цитат на: Der Hetzer link=topic=95.msg31490#msg31490 date=1258799391 ---Радислав Вимер се казва, чех, и на мен този робот ми е един от идолите  :hi:

Това се е произвеждало горе долу същото едно време от фирмата Пилц (някогашното име на Тилиг), обаче е код 100 съвместимо с Пико А Глайс. Само че фабричното е само с 4 обикновенни стрелки в краищата (тоест без двете английски, които пича ги е добавил разглобявайки отчасти целият бретел в единият край)  :yes:

--- Край на цитат ---


--- Цитат на: Der Hetzer link=topic=95.msg31490#msg31490 date=1258799391 ---Радислав Вимер се казва, чех, и на мен този робот ми е един от идолите  :hi:

Това се е произвеждало горе долу същото едно време от фирмата Пилц (някогашното име на Тилиг), обаче е код 100 съвместимо с Пико А Глайс. Само че фабричното е само с 4 обикновенни стрелки в краищата (тоест без двете английски, които пича ги е добавил разглобявайки отчасти целият бретел в единият край)  :yes:

--- Край на цитат ---

Здравейте на всички!
Преглеждам си темите и решавам да се намеся с моя непрофесионален поглед на нещата! Моля, специалистите да ме извинят!
Скоро се хванах и изчертах всички съществуващи моделни релси за ТТ в един AutoCAD файл... всичко по каталога на Tillig и с размерите, дадени там. Разработих 2 трасета /приложих и тях/ с цел изпробване на точността. Чудесно е!

Та, в тази връзка искам да се намеся за съсипването на бретела, струващ 160 лв. Трябват Ви следните неща:
- стрелка EW1 /129.5 мм/ -      2 х 21,00 лв= 42,00 лв
- кръстовина К2 /86 мм; 30о/-  1 х 25,00 лв= 25,00 лв
- права релса G4 /41.5 мм/      2 х   2,80 лв=  5,60 лв
- права релса G5 /36.5 мм/      2 х   2,80 лв=  5,60 лв
               
Всичко разход за половин бретел              =  78,20 лв
Добавяме английските стрелки 2 х 55,80лв =111,60 лв
Удоволствието за трасето ще ни струва       189,80 лв

Цената важи и за двата варианта.
Поздрави!

P.S.: Ако някой има нужда от релсите в AutoCAD файла, ще помогна...

--- Край на цитат ---

Е.... аз тъкмо мислех края на тази седмица да седна и да си направя на ACad или MAYA на Tillig ТТ релсите!!, моляте сподели, схематично ли си ги направил и ли по чертежите (размери - осно shape или Mesh с фирмата и детайлите им)..

Жоро:

--- Цитат ---Та, в тази връзка искам да се намеся за съсипването на бретела, струващ 160 лв. Трябват Ви следните неща:
- стрелка EW1 /129.5 мм/ -      2 х 21,00 лв= 42,00 лв
- кръстовина К2 /86 мм; 30о/-  1 х 25,00 лв= 25,00 лв
- права релса G4 /41.5 мм/      2 х   2,80 лв=  5,60 лв
- права релса G5 /36.5 мм/      2 х   2,80 лв=  5,60 лв
               
Всичко разход за половин бретел              =  78,20 лв
Добавяме английските стрелки 2 х 55,80лв =111,60 лв
Удоволствието за трасето ще ни струва       189,80 лв
--- Край на цитат ---

Една наистина вярна информация, но не разбрах какво цели. Просто указва колко излиза това удоволвствие или потрес от сумата. Ако е първото - то тогава казвам "кеф цена няма", ако е второто обаче - ми не е задължително таково сложно упражнение. Фигурата може да се постигне и с непреработени стрелки и със сигурност нямаше да има този вид, на който всички завиждаме.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия