Автор Тема: Железопътни катастрофи и изцепки  (Прочетена 495091 пъти)

Loco-motion

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #120 -: 06 Октомври 2011, 15:27:20 »
Остава ми единствено надеждата, че ако линията Септември - Добринище се закрие, поне ще се намери някой частник, който да я вземе. Убеден съм, че и местният бизнес и областите и общините ще помогнат при евентуална такава ситуация.

П.С. Мамка му, откога се каня да пътувам с теснолинейката и все не ми достигат или време или пари. :cray:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #121 -: 06 Октомври 2011, 15:29:17 »
Железница ще има в България, но нямя да е наша.
Само си спомнете - колко локомотива и вагона са купени ...от 22 години насам???
А сега се сетете колко трасета са обновени и се обновяват????

Сега съберете две + две и ще получите следното7
...БДЖ - закрито и ликвидирано.
...хората уволнени или назначени на други заплати.
...трасетата няма да стоят празни (пазара празно място не търпи).
...ще дойдет "спасителите" - западни превозвачи, подобно на ЧЕЗ, ЕОН и т.н.(всяка областот икономиката ни си има такива)

И като почнем да пътуваме - вече ще плащаме на тях на прескъпи тарифи и билети (справка тел.операторите)
а те "ще си карат влаковете" по изградената инфраструктура (което е останало и обновено потяхна поръчка).

На нас остава само да ...плащаме като роби на банките...
 :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo:

ПП.Забележете - не става въпрос за закриване по дати или дни от седмицата, а за цели влакове!!!!
 :diablo: :diablo: :diablo: ...и не е само ресто на автобусните мафиоти, ами си е поредната тъпня на нашит политици - финансисти.
Само дето въобще не са се сетили, че нито един от БДЖ няма да гласува за тях - а колко работят в системата?

А това за теснолинейката ---> направо ми се плаче щото лятото пътувах с нея на майтапа "дай мило да отидем с теснолинейката , щото може да я ликвидира..." пък то май ще се окаже истина...а уж някаква световнонеизвестна немска фирма щеше да я взима на концесия....

 :( :( :( :(

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #122 -: 06 Октомври 2011, 17:24:13 »
Егати спират влака за Кардам а остават този за Силистра при все че този към добрич генерира в пъти повече трафик и прави връзка в повеляново с идващия от Пловдив
а за другите да не говоря това е престъпно да спреш 1/3 от всички влакове

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Рейтинг: 219
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #123 -: 06 Октомври 2011, 18:29:56 »
Жалки престъпници!

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #124 -: 06 Октомври 2011, 19:24:10 »
Цитат на: spiritt1974 link=topic=1410.msg65793#msg65793 date=1317914996
Жалки престъпници!
Не бе.. Просто демократи...  :pleasantry: :drinks:

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #125 -: 06 Октомври 2011, 19:46:05 »
Или още по тоно псевдо демократи  :angry:
Ама така е като спим като овце и не си търсим правата ще продължават за наша сметка да се навеждат до земята и европа да ни опъва в буквалния смисъл.Така ще затрием железницата си и ще отворим място на още една европейска компания да се настани на нашия пазар и да се подиграва с работниците си както правят повечето "европейски" компании.
Продадохме комуникациите си,продадохме енергетиката си,ще продадем и железницата какво толкова поредната жертва в името на нечие облагодетелстване :diablo:

anubis

  • Trade Count: (5)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 327
  • Рейтинг: 28
  • HO
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #126 -: 06 Октомври 2011, 21:29:24 »
Това е просто безумие. Никога не съм и допускал, че тези олигофрени така ще скалпират железницата ни. Дано да се усетят навреме, че това е недопустимо за една що-годе нормална държава :diablo: :diablo: :diablo:

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #127 -: 06 Октомври 2011, 21:51:17 »
Ще ви се.. Благи пожелания за самоосъзнаване. В цялата човешка история демокрацията е водила до хаос, анархия и разграбване... Единствено води напред умереният тоталитаризъм!  :drinks:

Loco-motion

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #128 -: 06 Октомври 2011, 22:16:40 »
Не искам да забивам разговора още към политиката, но откъде-накъде заявяваш, че демокрацията не върши работа, като никога не сме имали демокрация. Това, което ни се представя за такова винаги е било откровена шуро-баджанащина и нищо повече. И ако някой се оплаче следва редовната глупост за нуждата от "здрава ръка." Идеята е култивиране на отвращение към демокрацията, за да не я иска никой. "Нали искаше ябълка, май не ти се услажда, а?! И ти не знаеш какво искаш." И никой не казва "Каква ябълка, по дяволите?! Това е домат!"

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #129 -: 06 Октомври 2011, 22:54:37 »
20 години я гледам тая демокрация... Ето я откъде идва... парен дизел.. .http://www.youtube.com/watch?v=h6N9CYgHRI0&feature=related  :spiteful:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #130 -: 07 Октомври 2011, 08:12:28 »
Пак си прекалил с мастилото... :fool:

Германия си иска от БДЖ 50 влака "Сименс"
автор(и): Светослав Метанов,



 Тази гледка от схлупените гари скоро може да се окаже спомен. БДЖ е заплашена да се раздели с 25 дизелови и още толкова електрически мотриси “Дезиро”, произведени от “Сименс”. Германската банка KfW е поискала да си получи обратно всичките 50 електрически и дизелови мотриси с марка “Сименс”, които се движат у нас. Това съобщиха източници на “Труд” в сряда. Новината бе потвърдена от чиновници в Министерството на транспорта и БДЖ. Проблемът е сериозен и се търси изход от ситуацията.

В случай че Германия си прибере 50-те мотриси, у нас ще останат само съветски електрички, произведени през 70-те години на миналия век.

Мотрисите “Сименс” са единственият модерен подвижен състав на БДЖ. Те бяха купени през 2003 г. по настояване на тогавашния транспортен министър Николай Василев.

Заради тежкото състояние на железниците от 2010 г. компанията е спряла погасителните вноски за влакчетата. Въпреки това от KfW не са предприели действия срещу националния жп превозвач до момента, в който ръководството му не решава да смени застрахователя на подвижния състав в началото на тази година. По решение на ръководството на БДЖ се прекратява договора на “Алианц България” и на негово място се избира “Булстрад”.

Решението обаче противоречи на договора за покупка на дизеловите и електрическите влакчета. В него ясно е указано, че до изплащането на мотрисите през 2017 г. застраховател ще бъде “Алианц България”. Промени на клаузата се допускат единствено след консултации с KfW. При прекратяването на договора с посочената компания обаче ръководството на БДЖ не е потърсило контакт с германците, вероятно разчитайки, че от финансовата институция ще си затворят очите.

Проблемът обаче избухва с пълна сила, тъй като гарант на KfW по сделката е германската компания за експортно застраховане “Хермес”. Мажоритарен собственик в нея е правителството в Берлин, но дял има и напъдената от БДЖ “Алианц”.

До пълното плащане на возилата “Сименс” собствеността им не е на българската жп компания, а на KfW, която има право да си ги прибере заради нарушения по договора за покупката им.

Проблемът с мотрисите трябва да се реши на правителствено ниво между България и Германия, каза пред “Труд” шефът на борда на БДЖ Владимир Владимиров.

Десетки влакове са заплашени от спиране
В случай че българската държава и KfW не постигнат споразумение и мотрисите “Дезиро” бъдат изтеглени, на практика цялото разписание на БДЖ за догодина ще бъде разбито на пух и прах. Влакчетата на “Сименс” в момента обслужват крайградски превози около големите полиси.

Мотрисите осигуряват превоза на редица работнически влакове в района на столицата. Модерните влакчета обслужват свръхнатоварената линия София - Перник и осигуряват превозите на стотици пътници към Банкя и Драгоман. Същата е и ситуацията около другите големи жп гари у нас. “Сименсите” обслужват крайградски превози по дестинацията Плевен - Левски, Горна Оряховица - Свищов и куп други направления в района. Идентичен е и случаят с превозите край Варна и по дестинацията Пловдив - Пазарджик.

Без мотрисите “Дезиро” в БДЖ остават само електрички от 32-ра серия, които са морално остарели и често се палят.

В.Труд от днес - http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1067285

Loco-motion

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #131 -: 07 Октомври 2011, 08:19:49 »
За сведение на тези, които не знаят, KfW е немската банка за инвестиции и развитие, собственост на държавата. Ръководството й не би предприело такава стъпка, ако от федералния кабинет не ги натиснат и не би могло да я предприеме, ако от Берлин ги спрат. Така че това е доста повече от издънка. Възможно е да се отрази директно на двустранните ни отношения, както осирането на предишното правителство с френските корвети Гоуинд.

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #132 -: 07 Октомври 2011, 08:28:31 »
Аз не вярвам да се стигне до такива крайни мерки.Сигурно ще намерят някакво решение - просто на 'нашето журналя', нещо... не вярвам!

Loco-motion

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #133 -: 07 Октомври 2011, 08:32:20 »
Повярвай. През ден пиша статии за KfW. Немското правителство окончателно реши да се откаже от атомната енергетика и след няколко часа банката оповести програма за 200 млрд. евро за възобновяеми енергийни източници. Не си поплюват и са под пълен контрол на Берлин. За да изтече тази информация в медиите, значи нещата са решени.

Не знам колко време и усилия са нужни електро-оборудването на електрическите мотриси да се преработи за немския стандарт на контактната мрежа, но дизелните мотриси Дойче Баан ще ги вземе като нищо като топъл хляб.

Ако сте обърнали внимание на статиите ми в моята тема (все не ми достига време да ги преведа) ги е стегнал такъв недостиг на подвижен състав. Миналата година загубиха страшно много позиции и искаха тази година да избегнат тази ситуация. Направиха контактни групи от министерството, федералната железопътна агенция, Дойче Баан и фирми производителки да видят защо поръчките за локомотиви и мотриси се бавят вече две години. Министърът много разчиташе сега да се доставят 50 ЕМВ Бомбардие Талент-2, които от няколко месеца са готови, но се оказва, че подопечната му железопътна агенция още не се е задействала по сертифицирането им и това вече няма как да стане до приемането на новото разписание, което в Германия става на 15-16 декември. Така че тази зима положението ще се влоши още повече. И ето ти 25 + 25 свободни мотриси.
« Последна редакция: 07 Октомври 2011, 08:55:35 от Loco-motion »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #134 -: 07 Октомври 2011, 10:51:44 »

В подкрепа на казаното по-горе, че банка "KfW" е на "подчинение" на германското правителство,
...и в продължение на опита за коментар от вчера вТерасата, която някак едностранно се превърна в назидателен разговор,
който така и не даде отговор на последния ми въпрос, :sarcastic:  само ще допълня с този цитат:
(без да съм работил в министество на транспорта или БДЖ, но виждаш какво става и ползваш влаковете на живо в България)
Цитат
Какво се случва !
Ускорено се задейства процедура за бърза продажба на БДЖ - Товарни превози , докато "кораба не е потънал безвъзвратно , което всъщност няма да се случи ! Големите играчи в бранша очакват скорошното пускане на тунела под Босфора , от където ще дойде огромен поток от товари , за които е ясно , че БДЖ трудно ще се организира и ще бъде спънка в превоза им ! Изтеклата новина , че голяма немска банка си иска мотрисите Сименс обратно е скрит ход за натиск над българското правителство , като целта е да се избере метод на приватизация " Преговори с потенциален инвеститор . " и познайте кои ще е избрания ? Браво на позналите !!! Дойче бан . Същото е стъпило на българския пазар на товарни превози чрез дъщерното си дружество Шенкер , но така очакваната експанзия за завладяване на българския пазар не се случва защо ? Защото от компанията майка очакват друго развитие на нещата и това стъпване на пазара в България е поредния ход за натиск върху българското правителство да ги изберат при избор на купувач за БДЖ-Товарни превози ! Защо е толкова интересно за Дойче бан да купи товарните превози на БДЖ ? Заради разпадащите се локомотиви ли ? НЕ. Заради пазарните позиции и недвижимите имоти / депа , ремонтни бази и др./ , които ще бъдат прехвърлени на БДЖ-ТП при отделянето му от Холдинг БДЖ . Германците имат опит в организирането на работния процес ! Познават ни много добре манталитета и дето се вика са наши хора още от преди Първата световна война !

Та така...ще поживеем ...и ще видим... :scratch_ones_head: