Автор Тема: Железопътни катастрофи и изцепки  (Прочетена 499550 пъти)

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #390 -: 07 Май 2014, 21:26:50 »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #391 -: 12 Май 2014, 11:45:29 »

Намерих нещо по тази тема...за съжалени не е за хвалба, но да отдадем дължимото на хората...

ДВАМА ОТ СЛАВНАТА ГВАРДИЯ НА ДИЗЕЛИСТИТЕ . ТОДОР ПЪРВАНОВ И МИКИ -МОШЕННИКА !


Цитат на: Krastio Krastev link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662
...ТОДОР ПЪРВАНОВ ПРЕЗ 1971г.ОБГОРИ ЖЕСТОКО РЪЦЕТЕ И ЧАСТ ОТ ТЯЛОТО СИ ,ОПИТВАЙКИ ДА СПАСИ ПОМ. МАШИНИСТА СИ СЛАВЧО / ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НЕ СИ СПОМНЯМ ФАМИЛИЯТА МУ/ ОТ 46 ВИПУСК , КОГАТО ПОРАДИ ЧУЖДА ГРЕШКА 04-11 С ТОВАРЕН ВЛАК УДРЯ РЕБРОМ ПРИ ВЛИЗАНЕ В ПДтр. ИЗТ.РАЙОН ЦИСТЕРНА С БЕНЗИН ОТ МАНЕВРЕН СЪСТАВ. УДАРЪТ Е ОТ КЪМ СТРАНАТА НА ПОМ. МАШИНИСТА. СЛАВЧО БЯГА В КЪСИЯТ КОРИДОР И ТАМ ГО ОБЛИВА БЕНЗИНА, КОЙТО СЕ ЗАПАЛВА. ТОДОР СЕ ВРЪЩА И ПРАВИ ОПИТ ДА ГО ИЗМЪКНЕ НАД ДВИГАТЕЛЯ, НО БЕЗУСПЕШНО! ВЪТРЕ Е ОГНЕН АД ОТ ИЗЛИВАЩИЯТ СЕ БЕНЗИН ОТ ЦИСТЕРНАТА. СЛАВЧО ЗАГИНА, А ТОВА СЪКРАТИ И ДНИТЕ НА ТОДОР. ПИША ТОВА , ОТДАВАЙКИ ПОЧИТ НА ВСИЧКИ ЗАГИНАЛИ ЖЕЛЕЗНИЧАРИ И НЕ МОГА ДА ВЪЗПРИЕМА ТОВА , ЧЕ НЯКОЙ КОЙТО СЕДИ ПОД КЛИМАТИКА, ИМ ОТНЕМА И МАЛКОТО ПРИВИЛЕГИИ, КОИТО ИМАТ, КАТО ТАЗИ ДА ПЪТУВАТ БЕЗПЛАТНО ВЪВ ВЛАКОВЕТЕ,КОИТО ЦЯЛ ЖИВОТ ОБСЛУЖВАТ!

Krastio Krastev
През 1974г.



Цитат на: Krastio Krastev link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662

ЛОКОМОТИВ БЕГЛЕЦ
КОГАТО ВНЕСОХА ПЪРВИТЕ ЛОК. 55 СЕРИЯ, ДИРЕКТНАТА /ЛОКОМОТИВНАТА/ СПИРАЧКА СЕ ЗАДЕЙСТВАШЕ ОТКОНТРОЛЕРА. НАПРЕД НАБИРАШ ПОЗИЦИИ, А НАЗАД СЛЕД 0 ПОЗИЦИЯ С МАЛКО ПО ГОЛЯМО УСИЛИЕ СЕ ЗАДЪРЖАШЕ СПИРАЧКАТА И КОНТРОЛЕРА ОСТАВАШЕ ЗАСТОПОРЕН ОТ МЕХАНИЗЪМ В ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ. КОГАТО СЕ ПОЛУЧИ ИЗНОСВАНЕ, ПОД НАПОРА НА ПРУЖИНАТА КОНТРОЛЕРА НАПРАВО ОТСКАЧАШЕ НА ПЪРВИТЕ ПОЗИЦИИ И ЛОК. ПОТЕГЛЯШЕ. ТОВА СЕ ПОЛУЧИ С ЛОКОМОТИВ ЗАРЕЖДАЩ НА КАНАЛА В ДЕПО СФ. С НЕЗАТЕГНАТА РЪЧНА СПИРАЧКА, С ХОД ОБЪРНАТ НАПРЕД, И С ПОВРЕДЕНО И ИЗОЛИРАНО УБ ТРЪГВА , СКОРОСТА СЕ УВЕЛИЧАВА И НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА СЕ КАЧИ И ДА ГО СПРЕ. ИЗЛИЗА В Г.СФ И ОТ ТАМ ЗАПОЧВАТ ДА МУ ОСИГУРЯВАТ ТРАСЕ ПОСОКА СФ.СЕВЕР, ИЛ,КУРИЛО И Т.Н. КОГАТО МИНАВА ИЛИЯНЦИ ТАМ С 06 Е БИЛ ЛОК. МАШИНИСТ ДИМИТЪР ПЕТКОВ ПО ИЗВЕСТЕН КАТО МИКИ МОШЕНИКА ,ТОЙ ПРЕДЛАГА ДА ГО ПУСНАТ СЛЕД ЛОК-ВА ДА ГО ДОГОНИ , ДА ПРЕМИНЕ НА НЕГО И ДА ГО СПРЕ / НЕЩО НАПЪЛНО ВЪЗМОЖНО/ НО НЕ МУ РАЗРЕШАВАТ. 55-тата ПРОДЪЛЖАВА И РЕШАВАТ ДА Я ДЕРАЙЛИРАТ НА ЦЕРОВО С ПОЛУОБЪРНАТА СТРЕЛКА, ЗАЩОТО ВЕЧЕ НЯМА СВОБОДНО ТРАСЕ. ТА ЕТО ДО ТОВА ВОДИ НЕСПАЗВАНЕТО НА ПРАВИЛАТА , ДРАГИ ПРИЯТЕЛИ !! НЯКОЙ ДРУГ ДЕН ЩЕ ВИ РАЗКАЖА КАК ГОНИХ ВАГОН С 06-127 НА МЕЖДУГАРИЕ В ГЪРЦИЯ !

И още малко от този приятел на форума ни:

Когато я видя в това състояние, старши машиниста на локомотива /04-18/ Евгени п. Дамянов започна да реве като малко дете....!!!
Удара е ...
Цитат на: Krastio Krastev link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662
...ВЪВ 04-18 С МАШ. ГАВРИЛ МИРЧЕВ СЕ УДАРИ ДРУГ ВЛАК С МАШ. СТЕФАН ЙОЛОВСКИ, КОЙТО ПОДМИНА ГАРА ПЕТЪРЧ И СЕ УДАРИХА ДВАТА ВЛАКА ОКОЛО ВХОДНИЯ СВЕТОФАР НА ПЕТЪРЧ СТРАНА КОСТИНБРОД. НЕ ПОМНЯ ГОДИНАТА, МИСЛЯ ЧЕ Е 1988 НО НЕ СЪМ СИГУРЕН. СМЕНИХА КАБИНАТА С ДРУГА И ЛОКОМОТИВА ОТНОВО БЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ !

А тези красавци (БДЖ-04) толкова много са легнали в сърцата на хората че даже почват да придобиват ореола на легенда
и по този начин ( ;D ;D ;D)

Цитат на: Pavel Parvanov link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662
Eeeeex,04-12 моята машина.Изкарахме с Иво Дългия(лека му пръст) 4.5 години на нея.2000г ако не ме лъже паметта имаше 10 или 11 4ки в движение,преди да решат да ги спрат и да почнат да ги режат за скрап(ГОЛЯМА ГЛУПОСТ).Говореше се че имало произведени 04-51,52,53 и били консервирани в поделението на Горна Малина,ама дали е вярно ??????

И съответния опит да се потвърди ...невъзможното!!!
Цитат на: Bobi Apostolov link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662
Павка, ако в поделението имаше или е имало нещо щях да знам - там ми е вилата и голяма част от бивши вече (пенсионери) и настоящи военни ги познавам. Но ще разпитам по-конкретно.
:hi:
 ;D ;D ;D

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1817
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #392 -: 21 Май 2014, 11:57:13 »
Франция закупи влакове, които са твърде големи за гарите
Ekip News - 21 Май 10:40
Френската жп компания SNCF открила, че 2000 нови влака, които поръчала на цена от 15 милиарда евро, са твърде широки за много от регионалните перони на гарите. За да се използват новите мотриси, се налага преустройството на част от гарите, съобщиха от компанията. За целта вече са изразходвани над 50 милиона евро, като експерти уточняват, че сумата може и да нарасне.
След преустройството на гарите обаче новите влакове ще имат пространство да преминават. Официални представители обаче твърдят, че все още трябва да бъдат приспособени 1000 перона. Грешката възникнала, защото националният жп оператор RFF дал грешни размери на влаковата компания SNCF. Служители на оператора измерили перони, построени преди по-малко от 30 години. Те пренебрегнали факта, че много регионални перони са били построени преди повече от 50 години, когато влаковете били с по-малки габарити. Краищата на перона са твърде близо до релсите на някои гари, което означава, че влаковете не могат да влязат, съобщават официални източници. Говорител на RFF потвърди, че проблемът е открит с малко закъснение. Министърът на транспорта Фредерик Кювилие обвини “абсурдната жп система“ за проблемите.

http://news.dir.bg/news.php?id=16731625

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #393 -: 12 Юни 2014, 21:29:56 »
http://www.bild.de/regional/leipzig/blindgaenger/bombe-wird-leipzig-gesprengt-36356668.bild.html

от фейса на Локофорума... Не лоша идея за макет...  :spiteful:

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 538
  • Рейтинг: 166
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #394 -: 25 Юни 2014, 18:09:44 »
http://www.socbg.com/2014/05/1966.html

"Осми конгрес на БКП” катастрофира

В нощта срещу 1 май 1969 г. се случва и един от  най-кървавите инцидент в историята на БДЖ. Край врачанското тогава село Чомаковци пътнически вагон дерайлира от движение. Инцидентът убива на място 27 души, други 38 са ранени. По-късно от травмите умират още хора, а някои остават инвалиди до живот. Тогава започнаха да се дават имена на влаковете. Теснолинейката бе наречена „Осми конгрес на БКП”. Тя тръгва претъпкана с хора от Червен бряг към 3 часа през нощта. Преди това са се качили огромен брой пътници, бързащи да се приберат по родните си места за празника. След като потегля към Оряхово, препълненото малко влакче започва да се клати. Последният вагон се преобръща настрани, без да се откъсне от композицията. Продължава да се хлъзга по релсите. Уплашените пътници тръгват да скачат в движение, но изпочупените прозорци и стоманеният корпус на влака разкъсват телата им. Тежка участ застига и малцината, които успяват да се промушат навън. Те падат направо върху едрия чакъл, който ги раздробява на парчета. Притеклите се на помощ описват инцидента като месомелачка. Глави, ръце и крака са били пръснати из околността, жп линията е обляна в кръв. По-късно експертизата показва, че влакът се движел с 1-2 км/ч над ограничението от 30 км/ч. Катастрофата не е отразена във вестниците тогава, заради името на влака.

П.П. Ако вече е публикувано във форума, моля за извинение.

                                                                                                                                 
« Последна редакция: 25 Юни 2014, 18:12:19 от Boris 2-12-4 »

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #395 -: 27 Юни 2014, 09:14:12 »

anubis

  • Trade Count: (5)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 327
  • Рейтинг: 28
  • HO
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #396 -: 07 Юли 2014, 01:50:28 »
Екзотична катастрофа по американски, този път разпилени тела на боинги пътуващи към завода в Сиатъл.
https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10346198_10152249955201448_3074577110653537492_n.jpg

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #397 -: 12 Юли 2014, 17:09:01 »
Влакът София-Варна дерайлира, има загинал и ранени

news.dir.bg

Влакова композиция на бързия влак София - Варна е дерайлирала в района на ж.п. гара „Калояновец”, област Стара Загора. Има загинал и ранени.

Загинал е машинистът на дерайлиралия влак при жп гара „Калояновец”, съобщиха от пресцентъра на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията.

Има данни за пострадали 14 души без опасност за живота. Екипи на Спешна помощ, полиция и Пожарна безопасност и защита на населението са на място.

Пътничка от влака, която е пътувала в последния вагон заедно с децата си, съобщи за БГНЕС по телефона, че са дерайлирали всички вагони с изключение на последния. Хората от него вече са извозени с автомобил, каза жената. На виковете й за помощ към полицаите, те са отговорели: "Госпожо, успокоите се, първо да изкараме телата".

Към мястото на инцидента пътува и главният секретар на МВР Светлозар Лазаров.

(Очаквайте подробности и уточнения)

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #398 -: 12 Юли 2014, 18:06:47 »
Ужас....

urko

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #399 -: 12 Юли 2014, 19:05:13 »




Тежък инцидент с влакова композиция на бързия влак София-Варна е станала в района на ж.п.гара Калояновец, област Стара Загора.
Дерайлирал е локомотивът и четири вагона са излязли от релсите.
Загинал е машинистът на влака.  Седем души са в болницата в Стара Загора, двама - в тежко състояние
На мястото на инцидента са екипи на Спешна помощ, полиция, пожарна безопасност и защита на населението.
По информация от Министерството на транспорта по време на инцидента локомотивът се е обърнал и се е ударил в третия вагон.
Седем души, пострадали при катастрофата на бързия влак 8 601 София-Варна днес в 15,17 часа край село Калояновец, Старозагорско, са настанени в Университетската болница "Проф.д-р Стоян Киркович",
съобщи нейният зам. директор д-р Пасев. Сред пострадалите и настанени в старозагорската болница няма деца.
Двама от настанените са в тежко състояние, останалите пет са в добро общо състояние.
Към момента няма нужда от кръв за пострадалите, каза още д-р Пасев, като уточни, че всички пострадали, включително помощник-машинистът, са на над 43 години.
Причините за инцидента се разследват. ​

Първоначално МВР съобщи, че е дерайлирал влакът от София за Бургас, но тази информация бе коригирана.
Премиерът Пламен Орешарски съобщи, че към гара Калояновец пътуват вицепремиерът Цветлин Йовчев и главният секретар на МВР Лазаров, както и министър Данаил Папазов и зам.-министър Гинев, шефовете на БДЖ Християн Кръстев и на НКЖИ Милчо Ламбрев. Поддържам непрекъсната комуникация с компетентните органи относно ситуацията", заяви премиерът. Създадена е организация, съобщи той.

източник:http://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/vlakyt-sofiia-varna-derajlira-mashinistyt-zagina-6017116

Загина машинистът при дерайлирането на влаковата композиция на бързия влак София-Варна в района на ж.п. гара Калояновец, предаде кореспондентът на БГНЕС, който е на мястото на инцидента.

Инцидентът стана около 15:17 часа на входните стелки на гара Калояновец. Дерайлира локомотивът и първите четири вагона от състава на бързия влак № 8601 от София за Варна.
Във влака са пътували около 160 пътника. Загина машинистът на влака Венко Тодоров.

Все още се уточнява точният брой на пострадалите. Първаночално бе съобщено, че общо 14 души са пострадали, 6-ма са откарани в болница. Двама души са в по-тежко състояние. От МБАЛ "Проф. д-р Стоян Киркович" - Университетска Стара Загора казаха за БГНЕС, че всички докарани при тях са в съзнание. Всички пътници, които не са били ранени, са извозени с автобуси.

От НКЖИ уточниха, че по време на инцидента, локомотивът се обръща и се удря в третия вагон. 8 екипа на пожарна безопасност и защита на населението от Стара Загора, Сливен, Пловдив, Ямбол са изпратени на мястото. Свикан е централният оперативен щаб за управление на силите и средствата при извънредни ситуации към ГД "Пожарна безопасност и защита на населението".
"Чухме голям шум и веднага излязохме да видим какво е станало - видяхме, че е станала катастрофа, влакът е дерайлирал и скочихме доста момчета от квартала да помагаме с каквото можем", разказа пред БГНЕС очевидец на катастрофата от близката ромска махала. Той и приятелите му помогнали на 5-6 човека, които по думите му не са могли да излязат от купетата. По тях е имало кръв, а след като им е помогнато да излязат от купетата, багажите им са извадени настрани, служители на Пожарна безопасност и Спешна помощ са пристигнали и са ги транспортирали.
Ромите са останали с неприятно усещане, тъй като представители на пожарната са започнали "да ги третирал", сякаш се краде нещо от влака. "В такова положение не е удачно да се мисли за такива неща, след като се помага на ранени хора", коментира очевидецът, който се притекъл на помощ на пострадалите.
Малко по-късно той видял и помощник-машиниста, който имал кръв по ръцете, раменете и краката и бил силно разстроен и притеснен. "Казах му да се успокои, той не беше на себе си и плачеше за своя колега - машиниста на влака", разказа очевидецът. По думите му помощник-машиниста не е загатнал нищо за причината за инцидента.
Ромите помогнали и на 15-20 деца, вероятно тръгнали на екскурзия, които са изведени в двор в близост до инцидента. "Те са били във вагоните, които не са обърнати, имали са късмет. Помогнахме им, приведохме ги в един двор заедно с багажите и след това вероятно са ги превозили другаде", коментира той.
Премиерът Пламен Орешарски съобщи по-рано, че поддържа непрекъсната комуникация с компетентните органи относно ситуацията. Създадена е организация, съобщи още той.
Към гара Калояновец веднага тръгнаха вицепремиерът Цветлин Йовчев и главният секретар на МВР Светлозар Лазаров, както и министър Данаил Папазов и зам.-министър Гинев, шефовете на БДЖ Християн Кръстев и на НКЖИ Милчо Ламбрев.
Тъй като първоначално бе съобщено от МВР, НКЖИ и БДЖ, че е дерайлирала влаковата композиция на бързи влак София Бургас, е важно да се отбележи, че става дума за линията София – Варна, която се дели по две направление – едното за Бургас, другото за Варна.
Изясняват се причините за инцидента. /БГНЕС
« Последна редакция: 12 Юли 2014, 19:07:36 от urko »

Величко

  • Trade Count: (17)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 421
  • Рейтинг: 200
  • Само ЦСКА !
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #400 -: 12 Юли 2014, 19:39:53 »
Бог да го прости Венко и да утеши семейството му.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #401 -: 12 Юли 2014, 21:11:47 »

Как така "локомотивът се обръща и се удря в третия вагон"!?!
много ми прилича на *иганска намеса ...
Язък за човека!

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1355
  • Рейтинг: 211
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #402 -: 13 Юли 2014, 01:39:43 »
Трасето, там е чисто ново.  В момента не знам, каква е сигнализацията там, но принципно, новите стрелки би трябвало да позволяват, сигурно преминава на състава с  над 40 км. ,  но това зависи само от сигнализацията,само ако има зелен светеш правоъгълник на светофора. За да се обърне, така локомотива, вероятно  се е отпрал, някой редуктор. Разследването  на хората от безопасността  ше покаже каква е причината.         

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #403 -: 13 Юли 2014, 09:47:18 »
Влакът София-Варна дерайлирал заради грешка на машинистите

www.dnes.bg

Навлезли са с 98 км/ч в завоя, заяви изп. директор на БДЖ Християн Кръстев

Грешка на машинистите е довела до трагедията, която се разигра вчера с бързия влак София-Варна край гара Калояновец, заяви пред БНР Християн Кръстев, изпълнителен директор на БДЖ.

При влизане в гарата сигнализацията е светела за отклонение, но машинистите не намалили скоростта. Намалението е било незначително – от 100 на 98 км/ч, а скоростта в този участък е трябвало да бъде 40 км/ч.

Самите машинисти не са си свършили работата, каза Кръстев и обясни, че устройството, през което е минал влакът, не е компютър и не може автоматично да намали скоростта на композицията.

От БДЖ се надяват движението в участъка да бъде възстановено днес около обед.

По думите на началник-влака обаче, композицията се движила спокойно и предположенията, че скоростта била над допустимите 40 км/час не отговаряли на истината. На местопроизшествието имало охранителна камера, която би трябвало да е заснела катастрофата в детайли.

При инцидента загина машинистът – 38-годишният Венко Тодоров от Пловдив, а други 14 бяха ранени. Той е починал в резултат на травмите от удара, не е получил инфаркт или инсулт, каквато версия се появи след инцидента, съобщиха лекари от старозагорската болница.

Петима души остават на лечение в старозагорската болница, като най-тежко е състоянието на помощник-машиниста. Те са в стабилно състояние и няма опасност за живота им. Сред пострадалите и настанени в старозагорската болница няма деца, въпреки че в последния вагон е имало деца, които са отивали на лагер.

Вчера главният секретар на МВР Светлозар Лазаров обяви, че е уведомил главния прокурор с оглед определени детайли по разследването. Той уточни, че разследването на инцидента вече е поето от следователи към Национална следствена служба.

---

Лично на мен това ми се струва доста съмнително, но нека да видим какво ще излезе от официалното разследване...

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #404 -: 13 Юли 2014, 09:52:24 »
Язък за човека, лека му пръст. Нищо чудно обаче и него да изкарат без вина виновен по стар нашенски жепейски обичай - за да се замаже поредното безхаберие и мърляшко отношение...  :angry:

Действащите машинисти, които минават през участъка, могат да кажат каква е сигнализацията, а навярно и причината за станалото. Нищо чудно малоумниците от НКЖИ да са сложили наистина "бавна" стрелка на "новоремонтиран" участък /да ти е*а и ремонтите, и мизерията/...

Влакът явно наистина се е движел бързо, за да се случи това, но лично мен ме съмнява, че е трябвало да влезе в отклонение. Едва ли влакът е спирал по разписание на гарата, в този случай се пуска по правата и скоростта не се ограничава... Пак некви шменти-капели се развиват...
« Последна редакция: 13 Юли 2014, 10:07:21 от Best Ripper »