Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Питане по тендерите на BR 52

<< < (3/8) > >>

Сaprycorn:
Този тендер "лодка" на BR 44, НЕ Е "лодката" на BR 52! При серия 44 лодката е KOHLENSTAUBTENDER (не съм сигурен, дали го изписах правилно), т.е. тенедер, който носи смлени на прах въглиШта. Такъв тендер има и серия 25.10 на DR.
В средата на 50 те години DR използва доста локомотиви с такова въглиШтно прахово горене, система разработена от проф. Вендлер. Такъв опит е правен и в БДЖ с един локомотив серия 14, но неуспеШен, поради лоШото качество на българските въглиШта.

CaLLlo:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=1632.msg24406#msg24406 date=1242131030 ---Този тендер "лодка" на BR 44, НЕ Е "лодката" на BR 52! При серия 44 лодката е KOHLENSTAUBTENDER (не съм сигурен, дали го изписах правилно), т.е. тенедер, който носи смлени на прах въглиШта. Такъв тендер има и серия 25.10 на DR. ...

--- Край на цитат ---

Тоя за който говориш е също 2'2' Т30, но се води "Stoker" и само BR 44 са били с него,

а 2510 гледам е с 2'2' Т27,5

отделно от това е имало 44-ки и с нормални лодки, но колко и кога ...

Сaprycorn:
Имам предвид този тендер

novobranec:
Ма чакайте сега малко, аз поне доколкото знам тия лодки са преработени за въглища на прах (или на който повече му харесва така - Kohlenstaub) чак след войната в ГДР. Мене ме интересува само Kriegslokomotive и нищо друго! Щото съм войнолюбец, а мирната техника я оставам на вас.

CaLLlo:

За голямо прасе, само голям тендер!



Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия