Електроника и Електротехника | Electronics and Electrical Engineering > Цифрово / дигитално управление | Digital Command Control

Имам AC лок на Роко, "DC ready" - как се дигитализира?

<< < (6/12) > >>

pach:


Основното предимство е по-малките загуби при пренос на променлив ток.
Възможност за доста по-високи напрежения, с минимални средства.
Отговора в подробности се намира в разказа - защо американците след първоначално въвеждане,
на постояният ток кат оосновен енергоизточник в Ню Йорк, след 5/7 години (не без давлението на Тесла),
преминават изцяло към променливо напрежение, въпреки че то е доста по опасно в живота!?

Колкото до Мерклин - фирмата е толкова стара и с традиции врастнали се в главите на немците,
че няма как да сменят системата която си се научил да управляваш още от дядо ти.
За германците Мерклин, е все едно за нас Пико - асоциацията и при двете фирми е ---> влакчета.
А си е останала на пъпки (или по-старото - трета релса) защото така нямат проблеми,
нито със сърцата и езиците на стрелките, нито с разни уши, триъгълници и т.н. "закъсяващи" тока
коловозни фигури.

"Елементарно Уотсън", макар въпроса на Венци да прозвуча малко "изпитващо"!
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

widowmaker:
Именно, Мерклин в Германия е своего рода религия.
Предвид изпълнението на трансмисията, въпросните фирми
(Мерклин и Трикс) работят много по прецизно от фирми като
Роко и Флайшман примерно (използване на метални червяци и зъбни колелета,
бронзови втулки за лагеруване на колоосите)
Единствено Брава от масовите фирми работи по същия начин по отношение
на задвижването на локомотивите си.
Това е и другата причина Мерклин да се тачи особено много в Германия,
въпреки, че нито блести с детайлност, нито пък има кой знае каква богата гама
продукция.
Все пак локомотиви на Trix като BR52 (конденз тендер), BR 44, Baden IVh, Bay. S 3/6, Р 8
са много добре направени. Дори и като детайл.

gregary:

--- Цитат на: widowmaker link=topic=2166.msg62462#msg62462 date=1309240220 ---Именно, Мерклин в Германия е своего рода религия.

--- Край на цитат ---

Шъ им сменим религията! :rabbi: :tomato: ;D

Сaprycorn:

--- Цитат на: widowmaker link=topic=2166.msg62462#msg62462 date=1309240220 ---Именно, Мерклин в Германия е своего рода религия.
Предвид изпълнението на трансмисията, въпросните фирми
(Мерклин и Трикс) работят много по прецизно от фирми като
Роко и Флайшман примерно (използване на метални червяци и зъбни колелета,
бронзови втулки за лагеруване на колоосите)
Единствено Брава от масовите фирми работи по същия начин по отношение
на задвижването на локомотивите си.
Това е и другата причина Мерклин да се тачи особено много в Германия,
въпреки, че нито блести с детайлност, нито пък има кой знае каква богата гама
продукция.
Все пак локомотиви на Trix като BR52 (конденз тендер), BR 44, Baden IVh, Bay. S 3/6, Р 8
са много добре направени. Дори и като детайл.

--- Край на цитат ---
Ще си позволя да илюстрирам "детайлизацията" на Мерклин с една снимка

 :yes: :yes: :yes: :yes:

pach:

За локомотив тип "Мачбокс" (тоест от метал) си е доста детайлен,
но пък предимството му е, че е здрав и издържа на стисналата го детска ръка
или десетина падания от масата, без видими повреди.
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия