Електроника и Електротехника | Electronics and Electrical Engineering > Цифрово / дигитално управление | Digital Command Control
Имам AC лок на Роко, "DC ready" - как се дигитализира?
slav37:
--- Цитат на: widowmaker link=topic=2166.msg63072#msg63072 date=1310090368 ---Не всичкият подвижен състав на фирмата е дърво от към детайл (има и такъв де).
Локомотиви БР18.3, БР18.4, БР23, БР38, БР43, БР45, БР52 например са много добре направени.
52-ката е с конденз тендер и има отделен мотор за задвижване на вентилаторите в тендера.
Всички локомотиви на Мерклин и Трикс са изпълнени много добре от към дълговечност на трансмисията.
Това е и една от причините в Германия, Мерклин да е институция.
--- Край на цитат ---
Нещо си се объркал- Мерклин никога не са правили БР43
widowmaker:
--- Цитат на: mitko0888 link=topic=2166.msg63082#msg63082 date=1310110011 ---
--- Цитат на: Best Ripper link=topic=2166.msg63068#msg63068 date=1310071003 ---
1. Ниското съпротивление и малките загуби при променлив ток допринасят за използването на по-тънки кабели! Изразява се в икономия на пари...
--- Край на цитат ---
...
Преди многото години по-лесно са правили миниатюрни АС моторчета, за задвижването им са използвани само трансформатори, без токоизправител. Селеновите токоизправители (не само от Пико) са известни май след появата на влакчетата? А всички токоизправители искат защита, и ако не са големите селенови плочки защитата не е толкова проста, дори и сега.
--- Край на цитат ---
Та за реверсирането:
При монофазен асинхронен променливотоков мотор е нужна пускова намотка, която и задава посоката на въртене. При АС моторите в моделните локомотиви такава няма. Там се ползва специално реверсиращо устройство за целта. Т.е. то задава посоката, в която тръгва мотора.
Нищо не им е по-лесно на АС моторите, просто изправителят не е имал нужда вътре от стъклария (разбирай изправител, ама с лампи). Т.е. е бил съвсем просто изпълнение.
widowmaker:
--- Цитат на: slav37 link=topic=2166.msg63083#msg63083 date=1310116214 ---
--- Цитат на: widowmaker link=topic=2166.msg63072#msg63072 date=1310090368 ---Не всичкият подвижен състав на фирмата е дърво от към детайл (има и такъв де).
Локомотиви БР18.3, БР18.4, БР23, БР38, БР43, БР45, БР52 например са много добре направени.
52-ката е с конденз тендер и има отделен мотор за задвижване на вентилаторите в тендера.
Всички локомотиви на Мерклин и Трикс са изпълнени много добре от към дълговечност на трансмисията.
Това е и една от причините в Германия, Мерклин да е институция.
--- Край на цитат ---
Нещо си се объркал- Мерклин никога не са правили БР43
--- Край на цитат ---
BR 043 131-2 (cat. N. 37885)
Adrian:
slav37:
--- Цитат на: widowmaker link=topic=2166.msg63085#msg63085 date=1310117487 ---
--- Цитат на: slav37 link=topic=2166.msg63083#msg63083 date=1310116214 ---
--- Цитат на: widowmaker link=topic=2166.msg63072#msg63072 date=1310090368 ---Не всичкият подвижен състав на фирмата е дърво от към детайл (има и такъв де).
Локомотиви БР18.3, БР18.4, БР23, БР38, БР43, БР45, БР52 например са много добре направени.
52-ката е с конденз тендер и има отделен мотор за задвижване на вентилаторите в тендера.
Всички локомотиви на Мерклин и Трикс са изпълнени много добре от към дълговечност на трансмисията.
Това е и една от причините в Германия, Мерклин да е институция.
--- Край на цитат ---
Нещо си се объркал- Мерклин никога не са правили БР43
--- Край на цитат ---
BR 043 131-2 (cat. N. 37885)
--- Край на цитат ---
Br 043 e друго нещо -това е 44-ка с мазутен тендер. След 1968 в DB сменят сериите на локомотивите с мазутни тендери.
А оригиналната 43-ка е произвеждана само от Микро Метакит, Ревел и Флайшман.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия