Автор Тема: Парни локомотиви  (Прочетена 363663 пъти)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #330 -: 07 Август 2009, 11:42:51 »
Интересна е историята на това 1009 mm:
------------------------------------------

   - Бай Кольооо, шефа казА да премериш колко точно е разстоянието между двете релси, питАли го некакви чужденци и той не знаЯл какво да им каже!
   - Не ги ли мерИхме скоро, бе, преди 2-3 години, не беше ли 1005 !?!
   - Не знам, прЕмери го пак!
   - Миии ... А, сега па го гледам е 1006 ...

------------------------------------------
Явно поледния път вече е било 1009 ...

Аз вИкам вече да престанат да го мерят и да пишат направо 1000, щото това е стандартът на първите белгийски трамваи в София 1901 г.
Горе в Liste der Spurweiten в графата 1009 Bulgarien е самичка, а на долния ред, при 1000 mm преброих 23 държави и едната естествено е ... Belgien ... явно бай Кольо там не е мерил ...

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Парни локомотиви
« Отговор #331 -: 07 Август 2009, 15:59:55 »
Междурелсието е било 1013мм и е започнато да се стеснява до 1000 мм, но са спряли до 1009 защото 1000мм. няма да понася на българските кочини. Т4Д е за 1000мм и си се движи перфектно - 9 мм са нищо.

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #332 -: 07 Август 2009, 23:36:50 »
Т4Д и кочина крако тая кочина лети сравнение с които и да е от нашите Кошници ( да се чете Трамкарски извращения) 1021 и 1075 ownz 
за сръвнине дори реновираните трамвай нямат удобствата на 4-ката за ватмана  :lol:
виждал ли се как се забива боквално на едно място от 60км/ч (ако е имало 2 метра здраве му кажи) и то два в композиция
защото аз лично съм го виждал даже имам орегинала на учебното пособие за Т4Д  :haha:
може да се каже че съм най запознат с тези Мотриси и техническото им състояние от всички пребиваващи в форума  :dirol:
« Последна редакция: 07 Август 2009, 23:40:01 от piko1 »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Парни локомотиви
« Отговор #333 -: 07 Август 2009, 23:50:00 »
Първо казах, че Т8М-300 и 900 както и Т6М-400,800 са кочини, а не Т4Д. И второ - далеч си от истината, да Т4Д БЯХА хубави, но вече не струват за нищо и скоро ще бъдат бракувани. Контакторите им разказаха играта.

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #334 -: 09 Август 2009, 09:27:00 »
да сега прочетох няколко пъти какво си писал  :blush2:
интересно ми е как така ще ги бракуват при положение че са почти нови...
в HAVAG са ги поддържали доста добре (те даже още си ги ползват)
по добре тях да модернизират от колкото тия кошниците 700
гледах 1075 скоро сменили са и пантографа (за тези който не познават тези трамвай орегинално са с Асиметрични пантографи)
и на 1021 май също са го сменили няма да се учудя тия в трамкар да са направили някаква фитка имаше един реновиран
за нормално междурелсие ( 20,22,) с асиметричен ...

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Парни локомотиви
« Отговор #335 -: 09 Август 2009, 13:55:13 »
Т4Д за нормално междурелсие няма. Т3 са за нормално междурелсие и в България такова чудо още не сме видяли. Иначе не остана нито една пляка с оригиналните пантографи - бяха изпочупени и сменени. А иначе и аз съм съгласен, че по-добре да реновират тях от колкото наще български кочини. А ги бракуват защото имат проблем с управлението и контакторите.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #336 -: 09 Август 2009, 20:29:41 »

Micro Metakit Photo Fiesta - Frits Osterthun

За тези които не са разбрали, новостите на "оня сайт" са тук:

Agenda 2009: http://www.osterthun.com/Agenda.htm  и в момента може да се види това:

1) Austrian Collection - Micro Metakit
2) Bavarian snow ploughs - Micro Metakit
3) Имах дързостта да отида, където никой не е ходил преди ...
    LANDSHUT с моята камера!
    Три прекрасни дни с Micro Metakit Екипа:

* Thomas Maulu и баща му г-н Maulu (който ми помогна с всички локомотиви)
* Г-н Fritz Passberger - "Майсторът"
* Г-жа Maier - макет и информация

Бяха направени над 3600 снимки за 3 дни, общо за ~ 25 часа в студиото, около 95% на колекцията на Micro Metakit, които никога не са били дигитализирани преди. Има дори някои бисери, които никога не са били освободени или виждани преди ... (преброих за момента само около 220)

                                  *
                                  *
                                  *
8 ) Над 500 снимки от Thomas Lösch и неговата голяма баварска и DRG H0 колекция (познават се лесно по стената на замъка, пред която той снима моделите си и преброих за момента само около 170)

  * * * 

И още други добавени около 130 за последните 3 месеца. Всички нови снимки са около 550.
----------------------------------------------------------------------------------------------

Няма директен начин да видите само добавените, освен няколкото дадени с директни линкове от Agenda 2009, всички са пръснати на следните 2 места:

Picture Book: http://www.osterthun.com/2.Static/0.PictureBook.htm
Modellist:      http://www.osterthun.com/models.htm

В общи линии са добавени следните неща, които може да търсите в Modellist:

* общо вагони - около 210
* локомотиви Micro Metakit:

bay. AA I
pfalz  3''   - 2 вида
bay. B IX  - 3 вида
bay. B X   - 3 вида
bay. B XI  - 3 вида
bay. C V   - 3 вида ~ (БДЖ 08)
bay. E I
bay. S 2/5
bay. S 2/6  - 3 вида
bay. S 3/6 (2000 mm)
bay. G 4/5 H - 2 вида
BR 02 - 2 вида
BR 05 - 5 вида

Онова bay. C V горе е почти като нащо БДЖ 08 - първите български бързоходни локомотиви,
първия вариант - 8 бройки общо, със сцепни колооси 1640 mm, което съвсем съвпада с
техния прототип - единичната бройка bay. C V (2301), а всички останали 42 броя
bay. C V (2302–2343) са със сцепни колооси 1870 mm и са точно това тук:



БДЖ BR 08:

Thank you, Frits, Congratulations!!!

 

« Последна редакция: 20 Август 2009, 04:36:26 от CaLLlo »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #337 -: 10 Август 2009, 01:49:31 »
Hello Alexander,
 
Thank you for your kind words and gratulations.
You're the first one who has noticed.
I didn't ring the bell. Just thought, people will find it some day anyway.
 
Small notice: these particular MiMe pictures belong ~ exceptionally - not only to me, but they are also licensed to Micro Metakit in Landshut as well.
They are so to speak "co-holder".
 
Best regards, also to your fellow members.
Frits Osterthun
 
PS: The Bavarian Collection  is separately exposed on the site.
--------------------------------------------------------------------

Да, ето почти всичко тук заедно:

http://www.osterthun.com/2.Static/0.Static~MiMe.htm

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #338 -: 10 Август 2009, 07:42:18 »
просто нямам думи  :hi: :hi: :hi: :hi: а за Микрометакит съм везмълвен

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #339 -: 10 Август 2009, 08:27:15 »
Този сайт отдавна го определихме като невероятен....
А той тепърва става и световен ...ми ние изчерпахме суперлативите за него ... ами сега?!!!
Страхотен е , та и аз вече нямам думи!!!
Красота и изящество!!!!!
 :good:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #340 -: 14 Октомври 2009, 10:33:25 »
 ;D ;D ;D

Ето един парен самолет! ;)



 8)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #341 -: 14 Октомври 2009, 12:29:55 »
 :music: :music: :music:



SPUR - 5 !!!
 :yahoo: :yahoo: :yahoo:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #342 -: 14 Октомври 2009, 12:39:32 »
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Нов документален сайт!!!

http://de.geocities.com/rolfwiso/dampf.html

за нашите любими машини...
 :dance1: :dance1: :dance1:
както и целият (всъщност тепърва ще се развиват някой точни но е обещаващо начало)
http://de.geocities.com/rolfwiso/links.html

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #344 -: 14 Октомври 2009, 12:56:55 »
Цитат на: zazo link=topic=237.msg29763#msg29763 date=1255513431
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg13782.html#msg13782

 :on_the_quiet:  :on_the_quiet:  :on_the_quiet:

 ;D :lol: :lol: :lol: :hi: :hi: :hi: