Автор Тема: Парни локомотиви  (Прочетена 364951 пъти)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #495 -: 21 Април 2011, 08:53:21 »
Цитат на: Сaprycorn link=topic=237.msg57982#msg57982 date=1303348828
Истината е, че в серийната група 60-96 (това са тендерните локомотиви) няма грозен локомотив! Така че Зазо, най-добре е да ги събереш всичките


  ООооще един глас в тая посока! 

... и тогава много лесно ще направиш правияния избор

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Парни локомотиви
« Отговор #496 -: 21 Април 2011, 11:11:48 »
Хе, дай боже всекиму, ама дет казват хората, а дано ама надали. Дал съм си време до след празниците, пък после ще съобщя какво съм измъдрил. Доколкото се справям с немския обаче с преводачки и помощ от приятел, ми се струва, че машините от "ландербаните" по времето, което ме интересува, вече са вършили предимно маневрена работа по депата, а за влакова работа са ползвани "айнхайтс" и "нойбау" серии и то само някои от тях. Ясно че е имало и изключения, но ако трябва да се гледа какъв е бил типичния случай, май "малкото Микадо": серия 86 се налага като най-логичен избор.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #497 -: 21 Април 2011, 23:24:55 »
Цитат на: zazo link=topic=237.msg58001#msg58001 date=1303373508
... Доколкото се справям с немския обаче с преводачки и помощ от приятел, ми се струва, че машините от "ландербаните" по времето, което ме интересува, вече са вършили предимно маневрена работа по депата, а за влакова работа са ползвани "айнхайтс" и "нойбау" серии и то само някои от тях. Ясно че е имало и изключения, ...

Без да искаш и сякаш помежду другото, сам откри ГОЛЕМИЯ недостатък на 3-та епоха, която иначе също сам си избрал!
Да, парата все още е във вихъра си, но вече бавно и безвъзвратно е отстъпила големи територии на новите технологии. Да, има много парни локомотиви все още, но много от тях отдавна са стигнали до последна спирка, много екзотики отдавна липсват, някои серии отдавна са единствено във вариант на стационарни отоплярки, а не малка част са заминали и по заводите като Werklok, те за друго просто не стават.
С 2 думи, един истински фен на парни локомотиви няма що да дири в 3-та епоха!

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #498 -: 22 Април 2011, 03:33:13 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=237.msg58087#msg58087 date=1303417495
Цитат на: zazo link=topic=237.msg58001#msg58001 date=1303373508
... Доколкото се справям с немския обаче с преводачки и помощ от приятел, ми се струва, че машините от "ландербаните" по времето, което ме интересува, вече са вършили предимно маневрена работа по депата, а за влакова работа са ползвани "айнхайтс" и "нойбау" серии и то само някои от тях. Ясно че е имало и изключения, ...

Без да искаш и сякаш помежду другото, сам откри ГОЛЕМИЯ недостатък на 3-та епоха, която иначе също сам си избрал!
Да, парата все още е във вихъра си, но вече бавно и безвъзвратно е отстъпила големи територии на новите технологии. Да, има много парни локомотиви все още, но много от тях отдавна са стигнали до последна спирка, много екзотики отдавна липсват, някои серии отдавна са единствено във вариант на стационарни отоплярки, а не малка част са заминали и по заводите като Werklok, те за друго просто не стават.
С 2 думи, един истински фен на парни локомотиви няма що да дири в 3-та епоха!
Много добре казано!

nilfe

  • Trade Count: (75)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 955
  • Рейтинг: 15
  • H0 Епоха 1, 2, K.P.E.V. DRG - ВАРНА
Re:Парни локомотиви
« Отговор #499 -: 22 Април 2011, 09:27:25 »
 :good:

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Парни локомотиви
« Отговор #500 -: 22 Април 2011, 10:59:21 »
Сашо, абсолютно прав си, но на мен слабост ми е дизеловата тяга. Не случайно в началото споменах V100. Отделно в чисто исторически план имам интерес към периода след войната до рухването на желязната завеса. Това определи решението ми при избора на епоха. Иначе със сигурност, който търси романтиката на железницата и красотата на парните машини няма работа в 3-та епоха и нагоре.  :yes:
« Последна редакция: 22 Април 2011, 12:23:52 от zazo »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Парни локомотиви
« Отговор #501 -: 22 Април 2011, 11:57:09 »
Що, бре?!?! Хора като мен, например, виждат романтиката на парната тракция в един атракционен влак в 5-та епоха... Всеки според предпочитанията и усещанията бих казал.  ;)

п.п. Но все пак съм съгласен, че истината е по-надолу от 3-та епоха!  :good:

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #502 -: 22 Април 2011, 12:09:16 »
Истината е в първа епоха - много администрации,
романтика, красота, пруско зелено, баварско синьо... :)

Екзотични локомотиви, повечето от които не доживяват и до втора епоха...








« Последна редакция: 22 Април 2011, 12:17:02 от widowmaker »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Парни локомотиви
« Отговор #503 -: 22 Април 2011, 12:17:03 »
Красота и изящество! В сравнение с парните динозаври днешните ел. и дизелови локомотиви ми изглеждат като глинени фигури пред "Мислителят" на Огюст Роден.

Леко краен съм с горното твърдение, но мен парната тракция толкова ме кефи, че пристрастията ми са разбираеми.  :yes:
« Последна редакция: 22 Април 2011, 12:31:29 от Vlado »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #504 -: 22 Ноември 2011, 10:20:46 »

Нов за мен, а като поверих - и за форума, сайт със сбита информация
за локомотиви тип бърз справочник:

               http://dampflok-bilder.jimdo.com/deutsche-dampfloks/

Избирате първо:

                   
                   

после някой от линковете:

                                       Baureihe 34
                                       Baureihe 36






В червената лента има също дизели и електровози!

ilian

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #505 -: 22 Ноември 2011, 19:54:43 »
Супер е! Благодаря - много ми помогна  :good:

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re:Парни локомотиви
« Отговор #506 -: 22 Ноември 2011, 22:26:22 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=237.msg67832#msg67832 date=1321950046
сайт със сбита информация
за локомотиви тип бърз справочник:
В червената лента има също дизели и електровози!
Както винаги полезна инфорация!
Благодаря! :hi: :drinks:

anubis

  • Trade Count: (5)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 327
  • Рейтинг: 28
  • HO
Re:Парни локомотиви
« Отговор #507 -: 23 Ноември 2011, 02:12:36 »
Огромно БЛАГОДАРЯ на Калио. Откога търсех подобен, добре систематизиран сайт  :hi:

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re:Парни локомотиви
« Отговор #508 -: 27 Ноември 2011, 20:36:53 »
Още един парен екземпляр.


pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #509 -: 28 Ноември 2011, 08:33:46 »
Някой може ли да разясни защо е с този (такъв) номер??? :scratch_ones_head: