Автор Тема: Да попитам по-опитните и знаещи!?!  (Прочетена 936365 пъти)

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2100 -: 20 Февруари 2016, 12:24:08 »
Тези контрарелси не са против дерайлиране, а след вече настъпило дерайлиране, да задържат подвижния състав да не се отклони от пътя и да падне от моста.

Ivo Nedkov

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1175
  • Рейтинг: 180
  • HO, София
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2101 -: 20 Февруари 2016, 12:28:50 »
Тоест, когато вагона дерайлира и излезе от релсите,
тези допълнителни релси да продължат да го водят успоредно на трасето
а не да завие на някоя страна, така ли?
Затова ли ги слагат по мостове и др подобни места,
за да не паднат а да останат по трасето, макар и дерайлирали?


Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2102 -: 20 Февруари 2016, 13:02:19 »
Точно затова са. В някои администрации, като гръцката например, такива едностранни контрарелси се слагат и по завои, особено ако от едната страна има стръмно дере... Иначе начинът им на действие е като това на малката контрарелса в стрелките - притиска колелото от вътрешната страна, за да го подведе правилно...

stivi1504

  • Trade Count: (4)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 199
  • Рейтинг: 83
  • "Най-висшата ценност е любовта"- 1 Коринтяни 13
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2103 -: 21 Февруари 2016, 18:21:58 »
Здравейте отново!
Отдавна искам да ви попитам въпрос, свързан с куплунзите на старото производство на Пико. Забелязвам, че в няколко теми заменяте старите куплунзи, с такива с NEM. Понеже не видях пояснения как се сменят, някой ще може ли да ми помогне, защото аз много отдавна искам да направя някои от вагоните си с NEM. :yes:
Можете и да покажете снимки на стари вагончета с направено вече NEM, както mitko888 е показал в своя тема за вагона с буретата. :) :)

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2104 -: 21 Февруари 2016, 19:31:12 »
Стиви, това упражнение е малко заради спорта ... Роко 43343 излиза около 9 и нещо за вагон, нови колела са още 10 лв. По-добре да си вземеш един сет на Роко - 8 чисто нови вагончета за 100 лв. Иначе става лесно:




stivi1504

  • Trade Count: (4)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 199
  • Рейтинг: 83
  • "Най-висшата ценност е любовта"- 1 Коринтяни 13
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2105 -: 06 Март 2016, 21:12:26 »
Някой да има представа що за локомотив е това? :blink:
Снимката е от Фейсбук, но не пишеше никаква информация за него.
За първи път виждам подобен локомотив. Нито знам как се казва, нито съм знаел, че съществува такъв.
Някой случайно да е го виждал и преди, и да има някаква информация за него?
« Последна редакция: 06 Март 2016, 21:14:30 от stivi1504 »

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2106 -: 06 Март 2016, 21:25:10 »
Да не е това:


stivi1504

  • Trade Count: (4)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 199
  • Рейтинг: 83
  • "Най-висшата ценност е любовта"- 1 Коринтяни 13
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2107 -: 06 Март 2016, 21:37:52 »
Ееее, супер си Митко! :yahoo: :yahoo:
Точно това е!
 Направо още не мога да повярвам, че съществува такъв локомотив. Сигурно е единственият по рода си- смисъл няма нови произведени бройки от същия клас. Иначе, като цяло, е интересен. Най-много заради нестандартната система на задвижване с толкова много колела.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2108 -: 06 Март 2016, 22:29:02 »
Има стотици хиляди локомотиви с 6-оси. Иначе това е Датският EG3100. Произвежда се и в 1/87 от фирмата Heljan. Като цяло е големият брат на немската 152-ра серия.

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2109 -: 06 Март 2016, 22:48:53 »
Цитат на: stivi1504 link=topic=268.msg103784#msg103784 date=1457293072
Ееее, супер си Митко! :yahoo: :yahoo:
Точно това е!
 Направо още не мога да повярвам, че съществува такъв локомотив. Сигурно е единственият по рода си- смисъл няма нови произведени бройки от същия клас. Иначе, като цяло, е интересен. Най-много заради нестандартната система на задвижване с толкова много колела.

БДЖ 06, 07 и 46 са със същата съвсем стандартна система на задвижване също с толкова много колела, оказва се че притежаваме не едно, а цели 3 от чудесата на света!  &bgflag

stivi1504

  • Trade Count: (4)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 199
  • Рейтинг: 83
  • "Най-висшата ценност е любовта"- 1 Коринтяни 13
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2110 -: 06 Март 2016, 23:45:58 »
Явно съм се изразил малко неправилно. Под
Цитат на: stivi1504 link=topic=268.msg103784#msg103784 date=1457293072
Иначе, като цяло, е интересен. Най-много заради нестандартната система на задвижване с толкова много колела.
имах предвид, че никога не съм знаел за такъв  германски тип локомотиви. Защото от това, което съм виждал като техен подвижен състав, този е много нестандартен. Това мисля, че е един от малкото им по-нови локомотиви, които са с 6 оси.(Нови, нови, говорим за порядъка 2000-2001)
Това исках да кажа. А не, че не съм виждал локомотив с 6 оси. :haha:
 Както сте споменали, в България също си имаме с такава система на задвижване, не сме изостанали по- назад. :lol: :lol: :lol:

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2111 -: 07 Март 2016, 07:51:38 »
Винаги препоръчвам този сайт:

http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html

там можеш да видиш локомотиви от цял свят с какво ли не задвижване

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2112 -: 07 Март 2016, 19:46:09 »
Ами той дори не е Германски, а е Датски.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2113 -: 08 Март 2016, 09:06:08 »
locomotive is the DSB/DB class EG 3100

Wheel arrangement Co’Co’
Weight 132 t
Voltage systems 15 kV, 16 2/3 Hz / 25 kV, 50 Hz
Continuous rating 6 500 kW
Maximum speed 140 kph

https://w3.siemens.dk/home/dk/dk/mobility/rullende_materiel/lokomotiver/Documents/EG_3100_DSB_high_performance_eng.pdf

Инфо и превод-интернет
„Електрификация на железопътни линии не започва в Дания, докато след
1980. Както не е имало пряка връзка с Швеция по това време, датската държава
Железници (ДСБ), въведена с мощност система сцепление на собствената си, а именно
25kV 50Hz. Оттогава завършване на връзката на тунела-и-мост над
Great Belt и Йоресунд е създал една непрекъсната линия между
Германия, Дания и Швеция. В Швеция, както и в Германия, електрически железопътни
начини да изглежда обратно на сто години стара традиция, но шведските железници
все още работят с по-ниска честота на 16.7Hz (= 1/3 от 50Hz). Locomo-
тиви за трансграничния трафик между Германия, Дания и Швеция, трябва да
да бъде оборудвана и за двете системи на напрежението. “

Когато се доставят тези локомотиви в DSB ,

                                                                  те взимат решение за продажба на тез

Така се сдобиват някой наши частни превозвачи с една серия номерирана у нас 86,а ние с по два техни модела.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Да попитам по-опитните и знаещи!?!
« Отговор #2114 -: 08 Март 2016, 10:52:44 »
Да се надяваме скоро пак да сменят парка и да се сдобием и с EG3100 в България.