Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Piko BR 41 1147-2 модел 5/6326 модел 1981 година

<< < (5/11) > >>

mitko0888:
Моторчето е това. Има и по-хубави, ама мисля че на този модел това му е достатъчно. Червякът трябва да се смени с едноходов.

Adrian:

Поздравления ! Имаш  ли  възможност да качиш видео с движението му на бавен и бърз ход ?

mitko0888:

--- Цитат на: Adrian link=topic=3264.msg71175#msg71175 date=1326879771 ---
Поздравления ! Имаш  ли  възможност да качиш видео с движението му на бавен и бърз ход ?

--- Край на цитат ---

До сега пробвах две три филмчета с фотоапарата, ама е грозна картинка.
От вчера предницата е разглобена за други две доработки. Едната е готова, втората ме мъчи още.
Като приключа (надявам се до края на седмицата) ще опитам с филмите отново.

ivo:
Задвижването на локомотива е преработено от Васко (Vaskopf) по идея на Любоmир :) пребоядисан и озвучен  :good:











Сaprycorn:
Идеята за ремъчна предавка в този случай е гениална. Особено, когато ремъкът се движи не върху ролки, а буренца, както го е направил Васко. Такава предавка, нашият приятел направи и показа за пръв път преди около 12 години, аз също пробвах на три локомотива и останах много доволен от резултата! Ремъкът замества тази зъбната предавка, която създава най-много шум в движението, и по този начин локомотивът става напълно безшумен. Мощността не се понижава ни най-малко, дори има възможност чрез регулиране диаметъра на буренцата да се променя съотношението скорост/мощност! Тази технология може да се прилага на BR01, BR03, BR41, BR130, E499, ES499 от старото Пико- всички тези локомотиви са с  напълно унифицирано задвижване.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия