Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

'За/Против' военизирането на железниците (без обиди)

<< < (5/9) > >>

Gervasii:
Прости ни Тошо бехме пиени!!!

mite:
това няма да ги оправи.. виж положението на армията... най много още повече да оклепа нещата.

бдж/нзок има нужда от милиарди налети вътре и тотално сменяне на железния парк, масови уволнения, масово убочение на останалите и новите.. и после трябват реални заплати за да има реални кадри. 

но можем да кажем това за всеки отрасъл на държавата.

никога няма да стане. пари няма, заемите се взимат за да се кърпи и после се разпродава за да се плащат самите лихви по тях.

няма да стане и по други причини. бдж се е пласирало като народния транспорт на бедните. тези бедни са и стари, и естесвено намаляват. няма преспектива или смисъл да се наливат пари там, и управата го знае. затова се крета докато работници и пътници измрат и всичко се закрие, освен един влак софия пловдив варна на концесия от DB.... щото точно това ще стане до 2025

pach:
Mитето го е казал същото:
Ликвидация на бдж и то минава в забвение подобно на Кремиковци, където работеха 18 000 !!! Някой да си спомня,
Каквато и да е съпротива, стачка или репортаж от ликвидацията на Кремиковци?...Та те така ще стане и с бдж.

На западняците не им трябва ТОЗИ персонал, нито останките за скрап, наречени "подвижен състав"

Те ще получат само главните коридори на железния път, няма да си плащат таксите ( подобно на оня селяндур със собствени локомотиви) и дори данъците ще са им нула, щом като може хранителна верига магазини вече десета година да е на загуба в България!!! Селяндура дължи над 500 млн.лв. данъци на държавата, която му отпусна и студения резерв тези дни за поощрение!!!

В една партия шах, много е важно да разполагаш правилно фигурите си, за да можеш когато атакуваш, да стигнеш до победен мат.

Тук рано или късно...А по-скоро ще е доста бързо, ще преминат както пътя на коприната, защото китайските железници са на границата вече с европейския континент(да не се бърка с ЕС)
А и Иран след сваляне на икономическото ембарго, крачи също насам с големи крачки, стокооборот и т.н.
В този шах бдж има ролята на една от пешките, жертване още в началото на играта...И тъй като западняците имат пределно ясно то съзнание, че вече не могат да спрат икономическия гигант, просто разполагат своите офицери и дамата, на стратегически позиции, за да се доберат барем на едно реми ( или пат...Което е вечен шах, без победител).
Тоест те ще прибират всевъзможните такси тук, а ние ще се чудим как да оправим тази държава без парите и!!!

Адри, няма да продават или подаряват...Ще ликвидират бдж,
За жълтите стотинки което ще им дадат под масата, за да неспъват работата на големите...Шахматисти.
Ферщеен Зи?
 :sarcastic:

emilchaushev:
Военизиране... това направо ми звучи като национализиране.. и май е безполезно... те военните едни 10 самолета не могат да стегнат от 20 години, ако и железницата иде при тях съвсем ще я вапцаме.

И двете организации се поддържат само за да се източват. До преди няколко години си мислех, че решението ще е приватизация, но май и този изход вече е закъснял за родната железница.

Гледах от първия ред приватизацията на телекомуникациите. И там имаше едни лелки, синдикати и други, които обрисуваха черни краски, но ето че от НТВ ("Няма Техническа Възможност") да имаш домашен телефон до преди 25 години за 12 години след приватизацията бранша се разви. Друг е въпросът, че вече телеком услугите са си комунална услуга , но това е тенденция в цял свят.

Та родната железница- не помня кога се отваряше пазара и е просто въпрос на време да влезнат конкурентите. Превозвачите на товари се вижда как глозгат това перо. Дали и под каква форма това ще се случи и за пътническите превози.... знае ли човек.  Тогава просто ще отразим фалита. Но с това си управление аз лично не виждам да се види светлина в тунела. Докато една държава налива безконтролно пари, които безконтролно или целенасочено се крадат няма как да се върви напред. А и лобито на авто-превозвачите изигра лоша шега на пътническите и товарни превози. Лош мениджмънт и бехаберие (за състоянието на железницата, а не за собственото благосъстояние), дали от безразличние, некомпетентност или откровена некадърност, но ако имаше умни управници милеещи за железницата нямаше да се стигне до този хал.

А и няма как да не цъкаме с езици гледайки западните железници - ами тяхната икономика е построена именно на този вид транспорт и това е национална стратегия!

В цялата картинка има още една пробойна - НКЖИ - за мен още една пост комунистическа структура, която плаче крещящо за реформиране. Докато се занимава с "усвояването" на едни евросредства за проекти, които къде са обосновани, къде не и реализирани с незнайно качество....

Та на финала:
Военизиране - категорично НЕ.
Приватизация - на кантар.
Отваряне на пазра - ДА.

bdz43r:
Проблемите с железницата не са свързани с девоенизирането им, а с цялостният упадък във всички държавни структури. От този упадък страда и армията, така че няма причина да се предполага, че военизиране на железницата ще промени нещо.

Останалото е обект на друга тема...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия